monolog

Anasayfa  \  Forumlar  \  Geyik  \  monolog
 
hellö mön'ö Razz  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 16:05

Mesaj Gönder

24 saat uyudum
belki fazlası..  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 16:05

Mesaj Gönder

neden bilmiyorum ama içimde hiç rahatlama hissi yok
bir şeyler yanlış gibi
suçluluk duygusu var
sanki ben kötü bir şey yapmışım gibi
moralim halen bozuk..
kendime gelemedim..  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 16:33

Mesaj Gönder

mango körü de berbat bir sosmuş
tat'ın
bir daha heinz dışında sos alırsam 2 olsun.  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 16:40

Mesaj Gönder

evi sağlam bi temizlemem lazım
önce o, ruhuma iyi gelecektir.  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 17:09

Mesaj Gönder

tipini sktiğim
kendini gösterecek diye, yan binadan elde elde parça parça töp atıyor ya, koy torbaya at işte,gözüm görmesin
neyin cezası bu ya, her dakka içim kalkıyor!  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 17:43

Mesaj Gönder

kendimden de şüğhe diyorum artık
bu kadar tiksineceksem yine diye ilişki yaşayamayacağım Confused  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 17:44

Mesaj Gönder

benim yine uykum da geldi
anlamıyorum ki
zaten 24 saat uyudum, taa kaçta uyandım.  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 17:45

Mesaj Gönder

şu anda yatsam uyurum
uyusam kı, bilemedim..  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 17:54

Mesaj Gönder

hess is more yine harikalar yaratmış
yeni video
ya da yeni vid'lerden biri
kalp
çok iyi  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:23

Mesaj Gönder

kırmızı quadzimodolar bir şeyler taşıyor  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:25

Mesaj Gönder

ee sonu yok
quadzimodolar bişiler döktü odaya yerlere

gerisi?

herhalde başka klipte
ama mzk iyi.  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:30

Mesaj Gönder

kaşarlı açmaya sandviç yaptım
bir dünya şey koydum
işte moral olsun, ne biliim yani heves olsun
ilaç geriyor
gece o saati nasıl ayarlayacağım. yani bı değişik bir ilaç. öncesi sonrası var
darlandım yine.  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:35

Mesaj Gönder

ben yine uyku ilacı alayım ki uyanmayayım  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:39

Mesaj Gönder

sanırım çok düzenli uyku gerektirecek bu ilaç
sonra da ramazan
iyi olur belki..  

MaRaz Tribu

27 Mar 2021 18:48

Mesaj Gönder