transfer borsası 2016 - 2017

Anasayfa  \  Forumlar  \  Spor  \  transfer borsası 2016 - 2017
 
galatasaray sportif aş. profesyonel futbolcularımızdan jose rodriguez'in alman ekibi mainz'a transferinin gerçekleştiğini kap'a bildirdi.

galatasaray sportif aş'nin kap bildirimi şu şekilde:

"profesyonel futbolcularımızdan jose rodriguez martinez'in transferi konusunda fsv mainz 05 e.v (mainz) kulübü ile anlaşmaya varılmıştır. buna göre mainz kulübü şirketimize 2.145.000 euro net bonservis bedeli ödeyecektir.

31.07.2015 tarihinde real madrid ile imzalanan sözleşme gereğince şirketimiz ilgili transfer bedelinin %30'unu bu kulübe ödeyecektir.

kamuoyuna saygıyla duyurulur."  

Irriducibili

29 Haz 2016 18:37

Mesaj Gönder

galatasaray tarihinin en büyük transfer kazancı olabilir

eksi 5m euro değerinde adamı sattılar
helal olsun lol lol  

left

29 Haz 2016 18:57

Mesaj Gönder

ne biçim hesap lan bu Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

29 Haz 2016 20:35

Mesaj Gönder

obi-wan demiş ki:
adam gitmiyo indians nasıl yollayacaksın

kulup menfaatlerı ön planda ayagına ıkna edılır..futbolcunun dını ımanı paradır.
aynı buraya gelenlerın bayıldıgından gelmedıgı gıbı.
burda transfer ıslerıne bakan herıflerın basarısı ön plana cıkar zaten.rakam yalan degılse ve yollasalarmıs iyi iş cıkarmıs olurlardı.  
fotoğrafı yok

indians

29 Haz 2016 21:27

Mesaj Gönder

bedelsiz almışız
1 sezon 800k € para maç başı 10bin yuro

500-600 kalmış işte
lan dursun helal olsun !!  

Irriducibili

29 Haz 2016 22:29

Mesaj Gönder

mkhitaryan @man utd

42m €  

Irriducibili

29 Haz 2016 22:35

Mesaj Gönder

ermeni hırbosuna yarısı bile fazla  

YedekteBekleyenMelek

29 Haz 2016 23:06

Mesaj Gönder

ya sikindirik serdar kesimalı bile kiraya gonderemedik mk
koskoca naniyi zorla çine mi ikna edeceksin
Very Happy  

Sandro

30 Haz 2016 08:43

Mesaj Gönder

hayır hulk ıbnesı 3 yılda bır 100 trılyonluk transfer yapıyor su dunyada mk bız ölelim ya Kahkaha  

e s p e r a n z a

30 Haz 2016 10:45

Mesaj Gönder

esper de burda ayın30u gelsin de maaş yatsın kafasında takılsın
millet ne paralar götürüyüro mnkym  

Irriducibili

30 Haz 2016 10:50

Mesaj Gönder

sandro sana bısı anlatmaya calısmayı bırakalı uzun yıllar oluyor bı kere söleyıp bırakmak en ıyısı Very Happy yoksa anında fb cumh real madridxchelseaxbarca oluyor futbolcularda koskoca oluyor Very Happy  
fotoğrafı yok

indians

30 Haz 2016 12:07

Mesaj Gönder

irriducibili demiş ki:
esper de burda ayın30u gelsin de maaş yatsın kafasında takılsın
millet ne paralar götürüyüro mnkym


harbı tam da bekledıgım haber gelmıi

----

arkadaşlar merhaba,

haziran ayı maaş ödemeleri gerçekleşmiştir.

bilgilerinize.

----  

e s p e r a n z a

30 Haz 2016 12:22

Mesaj Gönder

gg ü çok para istediği için gönderen yönetim
van der wiel e 2 m imza parası ve senelik 2,5 m verecek
yapacağınız işi skiyim ya birde bunların yalanlarına inananlar var a.q  

KennYyYY

30 Haz 2016 13:06

Mesaj Gönder

adam bonservissiz geliyo imza parası istemesi normal

aziz acaba menajerin olmadan gel demiş midir Kahkaha  

Obi-wan

30 Haz 2016 13:09

Mesaj Gönder

hayır mevzu para yok bizim şartlarımızda imza at muhabbeti ya
skrtel olsun bu olsun sanki ucuza geliyo a.q
gg 2.250 ye imza atarım diyo başkan 2.750 istedi diye yalan söylüyor utanmadan  

KennYyYY

30 Haz 2016 13:28

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51   Sonraki