kobe bryant

Anasayfa  \  Forumlar  \  Spor  \  kobe bryant
 
adam o kadar yetenekliydi, istemese bile tarih yazıyordu yani Confused

şimdikiler çok istedikleri, yırtındıkları halde zar zor yazıyorlar bi şeyler Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

16 Haz 2011 09:17

Mesaj Gönder

ya bırag allah askına melekkkk  

alessandrodelpiero

16 Haz 2011 09:20

Mesaj Gönder

cem sen harbiden inanıyorsan söylediklerine, sana bir tek şey diyorum: kafan çok güzelmiş gülüm gülegüle kullan Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

16 Haz 2011 09:22

Mesaj Gönder

kobe, mj'den sonraki en iyi 5 basketbolcudan biridir de tamam da en iyiy ne demek a.k.. değil 5, 15 yüzük taksa mjnin tırnağı olur anca. yüzüklerin efendisi bill russel'ı bile saymıyoruz lan biz konu mj olunca, sen ne diyon yiğenim Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

16 Haz 2011 09:24

Mesaj Gönder

yedektebekleyenmelek demiş ki:
cem sen harbiden inanıyorsan söylediklerine, sana bir tek şey diyorum: kafan çok güzelmiş gülüm gülegüle kullan Kahkaha


Kahkaha Kahkaha tabıkı ınanıyorum kobe gelmıs gecmıs en ıyı  

alessandrodelpiero

16 Haz 2011 09:25

Mesaj Gönder

neyse ben senle uğraşmıycam, chirkin gardaşım gelir aazının payını verir, olmadı volkan döktürür Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

16 Haz 2011 09:27

Mesaj Gönder

rakıplerım cok Kahkaha  

alessandrodelpiero

16 Haz 2011 09:45

Mesaj Gönder

italya'nın virtus bologna takımı, nba takımlarından los angeles lakers'ın yıldız basketbolcusu kobe bryant'a nba'deki lokavt süresince formasını giymesi için transfer teklifinde bulundu.

italyan ekibinin genel menajeri massimo faraoni, associated press'e yaptığı açıklamada, bryant'ın menajeriyle görüştüklerini ve teklifi ilettiklerini söyledi.

bryant'a nba'deki lokavt süresince bologna forması giymesi için 6,7 milyon dolar teklif edildiği ve bu parayı bologna'nın sponsoru canadian solar firmasının vereceği belirtildi.

virtus bologna'nın bryant'a 4 farklı sözleşme önerisi götürdüğü ve yıldız basketbolcunun 1 yıllık, 2 aylık, 1 aylık ya da maç başına sözleşmelerden birine imza atabileceği kaydedildi.

basına göre kobe bryant, kabul etmesi halinde bologna'nın sahasında oynayacağı müsabakalarda, maç başına 740 bin dolar alacak  

Aclockworkorange

24 Eyl 2011 08:31

Mesaj Gönder

deplasmanlara gitmeyecek miymis kobe hazretleri Kahkaha:.  

YedekteBekleyenMelek

24 Eyl 2011 11:38

Mesaj Gönder

ıster oynar ıster oynamaz mıkının keyfıne gore herıfın Surprised  

alessandrodelpiero

24 Eyl 2011 11:46

Mesaj Gönder

boyle bi anlasmayi bologna salaklik yapip kabul ederse kafalarina tukureyim a.k Kahkaha.:  

YedekteBekleyenMelek

24 Eyl 2011 11:50

Mesaj Gönder

kobeye verilmez o kadar para jordan olsa neyse Surprised  

Aclockworkorange

24 Eyl 2011 11:56

Mesaj Gönder

ya verilse bile.. zaten sinirli bir sure var.. lokavt 1 ayda sure bilir 2ayda.. ya bu kadar kisa sureli olursa amcam donecek hemen..

durum boyleyken, deplasmana gitmem ne demek a.k.. ayda 2 hadi hafta ici de mac var diyelim 3 mac icin mi yan 3-5 mac gormek icin mi bu kadar para yuh a.k :.  

YedekteBekleyenMelek

24 Eyl 2011 12:05

Mesaj Gönder

amk nerden bılıyosun hemen deplasmana gıtmeyecegını  

alessandrodelpiero

24 Eyl 2011 12:20

Mesaj Gönder

adamin postunun son cumlesini gormedin mi a.k bolognanin sahasinda oynacagi maclarda 740 bin dolar alacak diyor.. deplasmanda ya 1,5 2 katini isteyecek ya da s.. edin ben oralara gitmiim en iyisi ne sizin cebiniz bosalsin ne de ben yoruliim diyor a.k Kahkaha :.  

YedekteBekleyenMelek

24 Eyl 2011 13:32

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43   Sonraki