house music istanbul vol.1

Anasayfa  \  Forumlar  \  Müzik  \  house music istanbul vol.1
 
benbengi demiş ki:
supper club yazıomus yerınde arkadasım demiştı .doğrumu? ee club neresi var başka ?
bir elin parmaklarını geçmez yerli çalmayan kaliteli müzik yapan mekanların sayısı...  

swn

19 Nis 2010 17:54

Mesaj Gönder

mariachi demiş ki:
cyrstal bu konuda harikaydı, yazık olmuş


crystal tayfası 11:11 i actı asmalımescitte  

supersoul

19 Nis 2010 17:55

Mesaj Gönder

supersoul demiş ki:


evet işletmesini supperclub aldı oranın . fakat şu an için tadilatta .

11:11 e git bence .
11:11 çok isbetli tavsiye Smile  

swn

19 Nis 2010 17:55

Mesaj Gönder

11 11 nerde ..aylar oldu gıtmeyelı ama canım pek dınlemek istıyo ..temiz güvenılır iyi bıyer olsun isterım ..taksımde bablon muydu oyle bıyer vardı orasıda guzeldı açık balkonu vardı kocaman  

benben

19 Nis 2010 17:56

Mesaj Gönder

benbengi demiş ki:
11 11 nerde ..aylar oldu gıtmeyelı ama canım pek dınlemek istıyo ..temiz güvenılır iyi bıyer olsun isterım ..taksımde bablon muydu oyle bıyer vardı orasıda guzeldı açık balkonu vardı kocaman


house müzik istiyorsan 11:11 . asmalımescit eski wanna nın yeri .  

supersoul

19 Nis 2010 17:57

Mesaj Gönder

mariachi demiş ki:
dj lik öyle kolay değil, elinin altına loop alan dj oluyo Kahkaha


not: ben de kendime dj demiyorum Confused
okadar herkes dj'im diyoki ztn bi espris kalmadıSmile müzime bakarım eglenırım eglendırırım tamamdır...çaldığım yerler belli çaldığım müzik belli kime neyi ispatlıcam...  

swn

19 Nis 2010 17:57

Mesaj Gönder

mariachi demiş ki:
bana mı dedin, kime ispatlıcam kısmını Confused
hyr ya ne alakası var çok büyük mesele zannedip ben dj im diye ortaya cıkanlara dedim bide yıllardır yapan adamları fln begenmezler fln...sen nıye alınıyosun Smile  

swn

19 Nis 2010 18:00

Mesaj Gönder

dj lik öyle kolay değil, elinin altına loop alan dj oluyo...dedin ya o kastettiklerine dedim Smile  

swn

19 Nis 2010 18:01

Mesaj Gönder

kimse kusura bakmasın ama bu kadar cok dj olursa ve o kadar düşük ücretlere performans gösterirlerse , gercekten bu işi meslek edinmiş kişiler de hakettiklerini alamazlar .  

supersoul

19 Nis 2010 18:46

Mesaj Gönder

electrolog demiş ki:


mankenim grafikerim dj im hepsinide profesyonel yapıyorum ama hala fakirim Confused

11 11 dekorasyon vs süper ama mağalesef ortam eski tadında değil gerçi eski tadında bir yer yok artık insanlar kaçışdı (eski tayfa) ve işletmecilerin umru değil enteresan

pi nin dji cihan kula değilmi yakın arkadaşım enteresan oldu şimdihafta sonu uğradım cuppa cuppa çalıodu abi böyle çalıyorum dedi orasıdamı house yapmaya başlicak Confused
yok başlamıcak bu munferit bi party...  

swn

19 Nis 2010 18:49

Mesaj Gönder

supersoul demiş ki:
kimse kusura bakmasın ama bu kadar cok dj olursa ve o kadar düşük ücretlere performans gösterirlerse , gercekten bu işi meslek edinmiş kişiler de hakettiklerini alamazlar .
işini ciddiye alıyosun kalietli müzük için uğraşıyorsun gerek arşiv gerek ekipman vs adama fiyat veriyosun bilmemkim buakdar calıyo ama dıyo...gıdıyo ucuz adamı getırıyo dukkanına b.k gıbı muzık calıyo makan sahıbı bı bakıo lan ınsanlar eglenıo dıo devem ediyo hayatına...sonra mecbur sende fiyatını dusuruyosun yerı gelıyo kalıtede ödün veriyosun...yoksa aç kalıcaksın...  

swn

19 Nis 2010 18:51

Mesaj Gönder

electrolog demiş ki:


keşke başlasa babında söyledim kaliteli yerler azaldı hatta iyi djlerde gelmiyor bayadır


6 martta okain yaptık indigo da geldin mi Smile  

supersoul

19 Nis 2010 18:52

Mesaj Gönder

electrolog demiş ki:


keşke başlasa babında söyledim kaliteli yerler azaldı hatta iyi djlerde gelmiyor bayadır
bencede başlasa hatta bi sürü yer başlasa ben çalmasam benden daha iyi adamlar gelse çalsa bende dinlesem eglensem Smile
not: kendimi övmüyorum benden iyileri derken... samimi düşüncem Smile  

swn

19 Nis 2010 18:53

Mesaj Gönder

swn demiş ki:
işini ciddiye alıyosun kalietli müzük için uğraşıyorsun gerek arşiv gerek ekipman vs adama fiyat veriyosun bilmemkim buakdar calıyo ama dıyo...gıdıyo ucuz adamı getırıyo dukkanına b.k gıbı muzık calıyo makan sahıbı bı bakıo lan ınsanlar eglenıo dıo devem ediyo hayatına...sonra mecbur sende fiyatını dusuruyosun yerı gelıyo kalıtede ödün veriyosun...yoksa aç kalıcaksın...


malesef öyle . benden dj istiyorlar . fiyat veriyorum . bana baska birini örnek gösteriyor . ne yapmak lazım ? hiç bi yerde cıkmasın mı ? aslında türkiye deki dj ler arasında bir dayanısma olsa bunun önüne gecilebilir belki az da olsa . ama herkes birbirinin arkasından konusuyor iş ceviriyor . böyle bir durumda mekancı kazanıyor .  

supersoul

19 Nis 2010 18:54

Mesaj Gönder

supersoul demiş ki:


malesef öyle . benden dj istiyorlar . fiyat veriyorum . bana baska birini örnek gösteriyor . ne yapmak lazım ? hiç bi yerde cıkmasın mı ? aslında türkiye deki dj ler arasında bir dayanısma olsa bunun önüne gecilebilir belki az da olsa . ama herkes birbirinin arkasından konusuyor iş ceviriyor . böyle bir durumda mekancı kazanıyor .
parayı götüren adam dayanışma fln takmıyo hiç yoluna bakıyo...pazarlama harikasi dj lerimiz var piyasada bi sürü onlarda bitek biz kazanalım kafasındalar... insanların meşhur diye adlarını biliyolar diye kaliteli, iyi sandıkları dj ler b*k gibi çalıyolar ama kalkıp soyleyınce ukala, çekemez, hazımsız özenti dj oluyosun Smile  

swn

19 Nis 2010 18:57

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3   Sonraki