sherlock

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  sherlock
 
http://www.imdb.com/title/tt1475582/

sezonun en iddalı dizilerinden biri

şuan cnbc-e'de ve aynı anda e2'de ilk bölüm yayınlanıyor.

oldukça başarılı... bilgilerinize,  

lullaby

19 Şub 2011 21:24

Mesaj Gönder

3 bölümlük birşey...

2011de de bi 3 bölüm çekecekleri soyleniyor yine oyle okumuştum bi yerden...

yani oyle devamlı sürecek birşey degil...

dizi sitelerinden rahatlıkla bu 3 bölümü izleyebilirsiniz...

90dklık 3 ayrı bölüm...film tdında gayet keyifli...
 

FlyinG...[Eldar]

19 Şub 2011 21:29

Mesaj Gönder

onu dicektim dizi sitelerinde olmayan devamı verirler belkim diye heveslenmişidim  

moiraine

19 Şub 2011 21:31

Mesaj Gönder

birisi "daha şimdi başladı"desin  

tecrubeyle sabit

19 Şub 2011 21:31

Mesaj Gönder

yani çok olmamış  

moiraine

19 Şub 2011 21:36

Mesaj Gönder

bunu da zaten seri bi dizi yapsalar da izlesem...

artık paranoyalarımın önüne kimse geçemez...

 

FlyinG...[Eldar]

19 Şub 2011 21:47

Mesaj Gönder

bugun itibariyle bitirdim . muazzam olmuş the it crowd , coupling gibi tekrar tekrar açıp izlerim [ingilizler yapıyor.]  

Bjonez

19 Şub 2011 23:36

Mesaj Gönder

farklı bi şekil olmuş izlerken yoruldum nedense ama keyifliydi...  

placebo

20 Şub 2011 03:40

Mesaj Gönder

dusunurken gordugu detaylar falan yaziyo hos bi ayrinti olmus  

Derya Rocks

20 Şub 2011 12:39

Mesaj Gönder

ben nette düşer düşmez izledim kitaplara sadık kalınmış ve çok başarılı ... devamı cekilecek mi muamma ... /:  

Untitled Man

20 Şub 2011 13:08

Mesaj Gönder

bilgefoyle demiş ki:
90 dakkalık 3'er bölüm daha en erken nisan 2011'den sonra gelecekmiş.

ortalama 7.3m izleyiciyle çoğu amerikan dizisinin başaramadığını başardı. yapımcısı sue vertue bu işi biliyo ztn Smile (mr. bean'in, coupling'in de yapımcısı.)

bence steven moffat'ın daha çok parmağı var..  

liquified

21 Şub 2011 02:25

Mesaj Gönder

hem bu topic'i niye ben açmamışım zamanında yahu? nasıl olur da kaçırmışım. :/  

liquified

21 Şub 2011 02:27

Mesaj Gönder

devamı çekilsin lütfen ya  

lullaby

05 Mar 2011 20:15

Mesaj Gönder

sherlock rolündeki benedict cumberbatch mayıs ayının başına kadar londra'da frankenstein oyununda oynuyor.
dizinin devamı biraz daha gecikecek gibi..  

liquified

05 Mar 2011 21:27

Mesaj Gönder

aklımı yedim başlasın artık bir şeyler yapsınlar  
fotoğrafı yok

p u d r a

21 Kas 2011 23:20

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6   Sonraki