happy town

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  happy town
 
3.bölümde güzeldi iyi gidio aslında
bok var kaldırıyorlar.  

sipidiblues

23 May 2010 21:11

Mesaj Gönder

he iyi bari boşa gitmedi  

sipidiblues

24 May 2010 13:38

Mesaj Gönder

aynen oyle. 8 bolum sonrasinda yayindan kalkiyor.  

crstflln

07 Haz 2010 11:11

Mesaj Gönder

salak lan bu dizi
kadın kurtuldu kötü oldu...  

sipidiblues

12 Haz 2010 23:10

Mesaj Gönder

sadece 1.bölümü izleyebildim,idare eder..  
fotoğrafı yok

dauven

13 Haz 2010 00:21

Mesaj Gönder

5 den sora sapıtıo gibi  

sipidiblues

13 Haz 2010 14:40

Mesaj Gönder

biraz sarpa sardı sankim Confused  

sipidiblues

20 Haz 2010 14:27

Mesaj Gönder

ben bi tek o ibiş dedektifin ne yaptığını anlamadım.
herkes şüpheli gibi.  

sipidiblues

20 Haz 2010 21:28

Mesaj Gönder

teknik
kızı bayıltım başka yerde mi uyandırması mı ?
sapık  

sipidiblues

21 Haz 2010 11:12

Mesaj Gönder

karakterlerin isimlerini karıştırdım.
georgia yı bayıltım kaçıran dedektiften bahsediyorum piskopat suratlı Confused

o diilde 8 bölümden oluşuo dizi yaa tartışmasıda olmaz szdfghdfjklş  

sipidiblues

21 Haz 2010 16:45

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5   Sonraki