v for vendetta

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  v for vendetta
 
muhteşem anlatım, muhteşem hikaye, muhteşem senaryo, belgesel tadı.... ama bi türlü algılayamayan, domuz gribi olcam die sağda solda maskeylen gezen ezik insanlar güruhu... bak gene asabım bouldu K?zg?n  

ManikhumaniK

14 Haz 2010 12:56

Mesaj Gönder

m for mükemmel bir film.  

kucukceo

28 Tem 2010 00:08

Mesaj Gönder

insanlar ölebilir ama düşünceler asla.. !! muhteşem bir filmdi.  

renton

29 Tem 2010 02:01

Mesaj Gönder

müthiş film. ama konu olarak  

Munny

30 Tem 2010 16:12

Mesaj Gönder

kesinlikle hak ettiği değeri maalesef bulamamış muhteşem bir yapım...

seyretmenlere şiddetle tavsiye ederim Wink  

CaffeLatte

21 Ağu 2010 17:36

Mesaj Gönder

bu maskenin altında bir yüzden daha fazlası var. bu maskesnin altında bir fikir var ve fikirler kanamaz, kurşun geçirmez ve asla ölmezler.  

Anil Aksoy

25 Ağu 2010 16:12

Mesaj Gönder

severim, baski ve zulumun karsisinda durmak guzeldir..özgurluk en dogal bagimliliktir  

automata theory

25 Ağu 2010 17:24

Mesaj Gönder

tüm repliklerini ezbere bildiğim film. belki yüzbinmilyon kez izlediğimdendir.


"and thus i clothe my naked villainy
with old odd ends stolen fort from holy writ.
and seem a saint,
when most, i , play the devil."

ve tabiki "the multiplying villainies of nature do swarm upon him...disdaining fortune with his brandished steel
which smoked with bloody execution.."  

negatiVe creep

30 Ağu 2010 23:59

Mesaj Gönder

müthişş  

fulyamulya

31 Ağu 2010 07:24

Mesaj Gönder

jezzebel demiş ki:
bi kere izledim, biri dvdsini yürüttü K?zg?n


...
tarafıma iade edildi Cool
akşam bir daha izleyeceğim  

jezzebel

28 Ekm 2010 16:32

Mesaj Gönder

remember, remember the fifth of november,
the gunpowder treason and plot,
i know of no reason
why the gunpowder treason
should ever be forgot.  

negatiVe creep

05 Kas 2010 09:45

Mesaj Gönder

natalie oynuyo arkadas.
ayrıca harika film o baska...  

Obsesif Kompulsif

27 Eyl 2011 16:01

Mesaj Gönder

izlemiştim ama hiç etkilenmemiştim
çok saçma gelmişti hatta Confused  

MaRaz Tribu

18 Ara 2011 17:10

Mesaj Gönder

franz kafka demiş ki:
v yüzünde guy favkes'un bir maskesini taşır. favkes 1605 yılında parlamento binasını havaya uçurmaya çalışmıştı. başarısız olup idam edildi. v ise - aynı zamanda kaldığı hücrenin numarası da v yani beştir- bir gece çıkan bir yangınla özgürlüğüne kavuşur. hem de 5 kasım günü gerçekleşir bu yangın.

tüm vücudu yanıklar içindedir. yani yüzü ve geçmişi yanmıştır. artık tanınmaz bir haldedir. ama bu durum karşısında yılmayıp tanınmaz hale getirilen başka birinin yani guy fawkes'un yüzünü kullanır. çok önemli bir mesaj verir:

kim olduğunun bir önemi yoktur. önemli olan ne yaptığındır.

bu düşünceye o kadar inanır ki sevdiği kadına bile söylemez kim olduğunu. çünkü kadın onu değil bir düşünceyi sevmektedir. düşünceleri, inandıkları v'nin gerçek yüzüdür.


evet tv ye çıkıp "v" hayranıyım diyip t-shirtündeki maskeyi soran sunucuya bu "v" nin maskesi diyen guy fawkes dan bi haber uluslararası ilişkiler öğrencisini hayretle izlerken çocuğun yüzüne aynen bu cümlelerle çemkirmek istediğim olmuştu Kahkaha

ayrıca "v for vandetta" yı film den ibaret sananlara sevgilerimi saygılarımı iletiyorum burdan Cool  

ChoCoLatte

20 Ara 2011 19:02

Mesaj Gönder

sinemasına gittim
sonra evde izledim
özledim yine izledim
sonra arkadaşlarıma izlettirdim  

Deckal

28 Oca 2012 03:10

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4   Sonraki