hacettepe üniversitesi

Anasayfa  \  Forumlar  \  Kampüs  \  hacettepe üniversitesi
 
erdem131 demiş ki:


bu ne bilader bole hacettepe topiği açmışsın alakası yok hacettepeyle olmazki bole kim bu alfie denen arkadaş duyduğuma göre okuldaki 12. senesiymiş nası bi adam bu yaw Very Happy

yersen Hi
seni bile almışlarsa siliyorum ben üyeliğimi Kahkaha  

A l f i e

19 Ekm 2007 14:03

Mesaj Gönder

gün gelicek beytepe benim olacak...  

ajan

19 Ekm 2007 16:06

Mesaj Gönder

a l f i e demiş ki:

yersen Hi
seni bile almışlarsa siliyorum ben üyeliğimi Kahkaha


sen ugraşma bilader sen varsan ben durmam zaten burda Smile  

erdem131

20 Ekm 2007 00:58

Mesaj Gönder

erdem131 demiş ki:


sen ugraşma bilader sen varsan ben durmam zaten burda Smile


gircem diye yırttın kendini bide çıkarım ben diye havaya gazel okuma Kahkaha  

A l f i e

20 Ekm 2007 11:55

Mesaj Gönder

a l f i e demiş ki:


gircem diye yırttın kendini bide çıkarım ben diye havaya gazel okuma Kahkaha


ne alakası var ben istemiyorum dedim onlar geldı abi lütfen gel allasen filan diye rica ettiler ole girdim  

erdem131

20 Ekm 2007 22:28

Mesaj Gönder




eski kızılay meydanı... Shocked  

ajan

25 Ekm 2007 11:33

Mesaj Gönder

mischief demiş ki:
acılmıo foto ajanım

acaba bendemi sorun war Rolling Eyes
evet açılmıyo, niye açılmıyo Kahkaha  

ajan

29 Ekm 2007 09:48

Mesaj Gönder

gençler ve kendini genç hissedenler sizi sevdimi sölemişmiydimm.. muhtemelen 1500 defa sölemişimdir ama bi kez daha sölim dedim içimden geldi..

adıma açılan topic içinde canım kardeşlerime teşşekürü borc bilir laf atanlarada saygılarımı sunarımm.. Kahkaha

sanırım yeniden geldimm uuuuuuuuuuuuhahhahaha Kahkaha  

St Rgln

09 Kas 2007 02:16

Mesaj Gönder

hep 2 mesajım olsun istemişimdir Kahkaha

ulan dejavu gibi be. hoşgeldin siteye. istersen siteyi sana anlatıyım.  

ajan

09 Kas 2007 09:50

Mesaj Gönder

ajanım 3 ü 5 i bırakta bana 8 i anlat sen Kahkaha  

St Rgln

09 Kas 2007 11:07

Mesaj Gönder

welcome back party tonight @ beyoğlu o zaman =) saat 21.00 da boğazda ışık gösterisi  

selomon

09 Kas 2007 12:51

Mesaj Gönder

kıskandırmassak istanbul çocukları Sad  

sid

09 Kas 2007 17:26

Mesaj Gönder

şii bebeler gelioorum az kaldı.. hedef 30 kasımm.. Kahkaha  

St Rgln

12 Kas 2007 23:56

Mesaj Gönder

anasayfayada poster oldun Kahkaha  

ajan

13 Kas 2007 09:31

Mesaj Gönder

Cool yaww hep bi reklam olayım war neden ben de anlamadım bi potansiyel war sanırım Kahkaha  

St Rgln

13 Kas 2007 12:55

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19   Sonraki