sürekli seni seviyorum,seni özledim vs. diyen erkek tipi

Anasayfa  \  Forumlar  \  İlişkiler  \  sürekli seni seviyorum,seni özledim vs. diyen erkek tipi
 
böyle eski türkçe sözler görünce aklıma failatün failün geliyor arkasından gülmek:) hey gidi ne saçma şeyler öğretmişler edebiyat derslerinde bir edebiyat öğrencisine:) ölmüştür adamcağız ama komik geçen bir seneydi..lise yılları..

son cümleyle nihayet gerçekliğe ulaşmışsınız veysel bey:) şükürler olsun. öyle çok süslü bilinmeyen cümleler kurarsanız anlaşılmazsınız, bilginize arz ederim:p  
fotoğrafı yok

sSelly

09 Eyl 2019 02:06

Mesaj Gönder

Cool
darth dnz demiş ki:
buyrun benim
 

Darth Dnz

09 Eyl 2019 10:24

Mesaj Gönder

sselly demiş ki:
böyle eski türkçe sözler görünce aklıma failatün failün geliyor arkasından gülmek:) hey gidi ne saçma şeyler öğretmişler edebiyat derslerinde bir edebiyat öğrencisine:) ölmüştür adamcağız ama komik geçen bir seneydi..lise yılları..

son cümleyle nihayet gerçekliğe ulaşmışsınız veysel bey:) şükürler olsun. öyle çok süslü bilinmeyen cümleler kurarsanız anlaşılmazsınız, bilginize arz ederim:p


yalın bir dille anlatılamayacak kadar önemli bir konu olduğundan
akılda kalması içindi o cümleler.. yoksa süslü olsun diye değil Smile  

veyselacar

09 Eyl 2019 10:59

Mesaj Gönder

anlaşılmamak anlatanla değil anlayanla ilgili bir durum.

kimin neyi ne kadar anlayacağını düşünüp anlatmaya kalkarsanız milli eğitime bağlı bir öğretmenden farkınız kalmıyor.  

Kahin

09 Eyl 2019 14:38

Mesaj Gönder

peki bilgilendirme için teşekkürler kahin bey.  
fotoğrafı yok

sSelly

09 Eyl 2019 17:31

Mesaj Gönder

öyle erkeğin amk
erkek adam özlemez  

ReaL McCoy

10 Eyl 2019 19:57

Mesaj Gönder

soylu demiş ki:


naber lan Kahkaha



yuh amk yaşıyor musun yücellllll sdlkjfk

arada bakıp yad ediyorm herkes evlenmiş çoluk çocuğa karışmış amk
bizde hala eilimiz sikimizde geziyoruz Kahkaha  

ReaL McCoy

11 Eyl 2019 20:27

Mesaj Gönder

hangimi elimizde gezmiyoruz ki Very Happy  

Darth Dnz

11 Eyl 2019 20:47

Mesaj Gönder

soylu demiş ki:


terbiyesizlik yapma Kahkaha
ne var ne yok nasıl gidiyor lan ? nerelerdesiniz ?



iyi valla ya bomba gibi , kimseyle görüştüğüm yok arada yolda falan görürsem öyle
sende ne var ne yok ?  

ReaL McCoy

12 Eyl 2019 19:20

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40