arabada sevişmek :!

Anasayfa  \  Forumlar  \  İlişkiler  \  arabada sevişmek :!
 
arabada sex yapmanın çekiciliği sadece değişik bir mekan olmasıyla açıklanamaz. işin içinde başka şeyler gizli!... cosmotürk'ün haberine göre, işin içinde yakalanma korkusunun yaratığı bir heyecan da var...

yeni araba kokusu

sadece söylenti ama, yine de bahsetmekte yarar var. fabrikadan yeni çıkmış bir arabadaki o kendine has kokuya neden olan sentetik moleküller, tüm memeli hayvanların beyinlerindeki cinsellikle ilgili bölgelere uyarıcı mesajlar gönderiyormuş.

deri koltuklar

veya pırıl pırıl nikelajlar vb. gibi lüks aksesuarlar insanların bilinçaltında sex ve güçle ilgili dürtülerin uyanmasına sebep oluyormuş.

benzin

benzin kokusunda insanın kendi vücut kokusunu hatırlatan notalar olduğu bunun da cinzel arzuları kışkırttığı ileri sürülüyor.

emniyet kemerleri

hiç kullanmadınız mı? insan yaratıcılığa her zaman açık olmalı.

-----------------------------

böle garip bi haber, yakında araba kokulu parüfmler çıkar sanırım :s  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:10

Mesaj Gönder

arabada hiç sevişmedim.
arabada sevişme videosu bile izlemem
net ..  

ibrahim

08 Ağu 2010 00:11

Mesaj Gönder

yahu ülkem insanın %50 den fazlası hüzünlü31ci

bırak arabayı,millet evinde sevişemiyor  

rainbowConnection

08 Ağu 2010 00:12

Mesaj Gönder

amele işi  
fotoğrafı yok

kLe

08 Ağu 2010 00:12

Mesaj Gönder

amanın aşkım gelmiş Embarassed  
fotoğrafı yok

kLe

08 Ağu 2010 00:14

Mesaj Gönder

sapık selen
adalj  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:17

Mesaj Gönder

bence sevişmenin kendisi zaten ahlaksızlık  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:19

Mesaj Gönder

ıspanağım, ebegümecim, börülcem naber Surprised  
fotoğrafı yok

kLe

08 Ağu 2010 00:19

Mesaj Gönder

ahahd
bak, ne var, burada haber paylaşıoz, okumaya teşvik edioz Smile  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:20

Mesaj Gönder

benim araba geniş bilion
dnsaljdln  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:22

Mesaj Gönder

ya faydalı bi haber bence, yarın arabayı satıyor yenisini alıyorum mesela, zira yeni plastik kokusu geçti  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:24

Mesaj Gönder

ya seni görmeden önce içimde bi sıkıntı, bi boğulma hissi bi nefessizlik vardı ama sen gelince sanmkim oksijen maskesi taktım, öyle ferahladım hayatım yaa Surprised  
fotoğrafı yok

kLe

08 Ağu 2010 00:24

Mesaj Gönder

kendimi yakacam  

esqhuia

08 Ağu 2010 00:26

Mesaj Gönder

kamyonu sattım tıra geçtim selen
aşk tırı  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:27

Mesaj Gönder

başka yer varsa söle bilelim Smile
selen saçma şeyler yazma la Very Happy
dsnaşk  

NmLZm

08 Ağu 2010 00:30

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41   Sonraki