eski sevgili

Anasayfa  \  Forumlar  \  İlişkiler  \  eski sevgili
 
eski bir sevgili sizin için ne anlam ifade eder?
  a)son kullanma tarihi geçmiş üründür.
  b)salağın tekiydi zaten.
  c)keşke yine yanımda olsa...
  d)benimle beraber 3 kişiyi daha idare ediyormuş allahın belası
  e)onu,köpeğini,havuzlu evini ve cüzdanını çok özledim..
  f)hiçbiri
| Sonuçlar
denizzzzzz yaaaa  

yssmm

07 May 2020 22:39

Mesaj Gönder

eski sevgililer pişmanlıkla anılır

ya tanıdığına pişmansındır, ya ayrıldığına..  

veyselacar

31 May 2020 13:29

Mesaj Gönder

dear eski sevgili
nasılsın iyimisin
hopetoseeu again  

Darth Dnz

02 Haz 2020 10:15

Mesaj Gönder

ozledim eski sevgilmi
ama hangisini ozledim onu bilemedim :7  

Darth Dnz

14 Haz 2020 17:28

Mesaj Gönder

exten , next olmaz .  
fotoğrafı yok

uLyTau

25 Haz 2020 22:32

Mesaj Gönder

yazim bari bahanrde hazir zaten
yasiyotmusun
pandemi nasil geciyo filan :7
nihahahahaha  

Darth Dnz

30 Haz 2020 14:23

Mesaj Gönder

15 günde bir yazıyorum
covid oldun inşallah
cevap yok Confused  

moonsqueen

30 Haz 2020 22:37

Mesaj Gönder

nedense bi tanesi gelir akla . o kötü işte.  
fotoğrafı yok

loreley

11 Ağu 2020 22:57

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13