arabasini kiralamak isteyen??

Anasayfa  \  Forumlar  \  Seri ilanlar  \  arabasini kiralamak isteyen??
 
bu aksam bi dugune gitmem gerekio ve genelde hic ihtiyacim olmadigi halde simdi bi arabaya ihtiyac duyuyorm.
kisitli butcem ve acinicak halim goz onunde bulundurulursa 50tl-100tl arasi arabasini saat 4pm-12am arasi 8 saatliine kiralamk isteyen warsa pm atsin.
benzin tabiki benden
amaaaaan petroooool caniiiiiim petroool.....

not: sacma post lar siddetle kinanacak ve kullanicisi hakkinda hukuki islem baslatilacaktir.
Smile

not2: istanbul anadolu yakasi siddetle tercih olunur  

sakal02

27 Eyl 2009 10:25

Mesaj Gönder

at var bende, dizel, iyi kaciyo Very Happy  

Lex Talionis

27 Eyl 2009 10:34

Mesaj Gönder

olur mu o?  

Lex Talionis

27 Eyl 2009 10:35

Mesaj Gönder

volkanick demiş ki:
e zaten 100 liraya kiralarsn normal şirketlerden...


dugun sezonu ve pazar gunu olmasından dolayı piyasada kiralık araba kalmıyor.benım basımada gelmıstı...  

Carnera

27 Eyl 2009 10:58

Mesaj Gönder

ssanyong jeep var, irisinden, koreli Smile ne kadar ödüyosun, kaç gün lazım?  

Lex Talionis

27 Eyl 2009 11:05

Mesaj Gönder

nası güvenicez sana Confused  
fotoğrafı yok

powerslide

27 Eyl 2009 11:08

Mesaj Gönder

karaer demiş ki:
nası güvenicez sana Confused


kara kasim kara gozum 80bin arkadasligimiz birazda kadercilik :/

hee bi de otoparkta caliastim 1 sene kullanmadiim araba kalmadi ve daha kazam yok Smile  

sakal02

27 Eyl 2009 11:27

Mesaj Gönder

aydında bir firmadan skoda kiralayacağım yarın 30 günlük 800 liraya Rolling Eyes daha ucuzu var mı bilir misiniz?

(şimdi extra topic açmayalım hazır alalım dedim Smile )  

url

27 Eyl 2009 12:02

Mesaj Gönder

bu şekilde araba değil oyuncak araba kiralayamazsın.  

burasi istanbul

27 Eyl 2009 12:54

Mesaj Gönder

everyday hero demiş ki:
tanımadığım insana vermem arabamı Confused


aklımda olacağına kapımda olsun Hi  

burasi istanbul

27 Eyl 2009 13:38

Mesaj Gönder

106 gti war moruk kapı hafif wuruk yersen :\  

KeReMPaSHa

27 Eyl 2009 15:00

Mesaj Gönder

deli kaçıyo ama :\  

KeReMPaSHa

27 Eyl 2009 15:05

Mesaj Gönder