çalışan insanlar

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  çalışan insanlar
 
yine uykum var Confused  

sundance kid

04 Ara 2018 15:34

Mesaj Gönder

pou'sai, thanasi ? pou'sai, thanasi ?

Íthela na s'antámona...  

sundance kid

05 Ara 2018 08:57

Mesaj Gönder

rüyamda yunanistan'daydım Confused

taverna da güzel yiyip içiyordum, yalnız önümde bi bardak rakı, bir bardak da uzo vardı Confused  

sundance kid

05 Ara 2018 09:25

Mesaj Gönder

ikisini de içmeseydin, birini yolluk yaparsın  

YedekteBekleyenMelek

05 Ara 2018 22:02

Mesaj Gönder

lıkır lıkır içiyordum Confused

acaba otele geri dönebildim mi?  

sundance kid

06 Ara 2018 08:30

Mesaj Gönder

kim istifa etmisti?  

fullia

06 Ara 2018 09:10

Mesaj Gönder

melek Confused  

sundance kid

06 Ara 2018 09:39

Mesaj Gönder

fena halde mala baglamişim Confused

yarim saatir kumaş eksik ne yapicam diye düşünüyordum..

halbuki toplama yapinca her şey düzeldi Confused  

sundance kid

07 Ara 2018 10:38

Mesaj Gönder

sizede oluyo mu ya sanki zincirle bağlamışlar bi yere hareket edemiyor gibi  
fotoğrafı yok

brutal vokal

07 Ara 2018 10:44

Mesaj Gönder

çok sert Neutral  

Sandro

07 Ara 2018 13:27

Mesaj Gönder

ama yani şimdi  
fotoğrafı yok

brutal vokal

07 Ara 2018 13:31

Mesaj Gönder

selamünaleyküm  

Kahin

07 Ara 2018 18:22

Mesaj Gönder

hep hayal etmişimdir ama çok ürkütücü Neutral  

Sandro

07 Ara 2018 23:24

Mesaj Gönder

adımız miskindir bizim
düşmanımız kindir bizim
biz kimseye kin tutmayız
kamu alem birdir bize  

sundance kid

10 Ara 2018 10:39

Mesaj Gönder

kurbağalara bakmaktan geliyorum, dedi yakup
bunu kendine üç kere söyledi
onlar ki kalabalıktılar, kurbağalar
o kadar çoktular ki, doğrusu ben şaşırdım
ben, yani yakup, her türlü çağrılmanın olağan şekli
daha hiç çağrılmadım
biri olsun "yakup!" diye seslenmedi hiç
yakup!  

sundance kid

10 Ara 2018 15:42

Mesaj Gönder