tum sosyal ağlar...

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  tum sosyal ağlar...
 
tum sosyal ağların baglantısında sorun var Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes youtube dahill  

UNFORGIVEN

19 Mar 2016 21:17

Mesaj Gönder

aynen oyle  
fotoğrafı yok

zirozirovanvan

19 Mar 2016 21:32

Mesaj Gönder

twitter 3 saattir güncellenmiyor bende.  
fotoğrafı yok

Oliva

19 Mar 2016 22:55

Mesaj Gönder

kullanmayın rahat edin.  

cbaris

19 Mar 2016 22:58

Mesaj Gönder

bunun nedne olduğunu anlamak zor mu Confused  

Obi-wan

19 Mar 2016 23:32

Mesaj Gönder

benden kaynaklı sanmıştım yani benim hattımdan
bilgilendirme için teşekkürler.  

MaRaz Tribu

19 Mar 2016 23:34

Mesaj Gönder

4.5 g ye geçiyoruz ya ondan sıkıntı
aklınıza başka bişey gelmesin sakın  

Irriducibili

19 Mar 2016 23:53

Mesaj Gönder

tüm internet çalışıyor facebook , twitter ve youtube çalışmıyo ne kadar enteresan Kahkaha


zaman ında atatürke hakaret ettiği için youtube kapatıldığı yalanı vardı Confused  

Obi-wan

19 Mar 2016 23:55

Mesaj Gönder

chrome da güzel bir eklenti mevcut
sıkıntısız hepsini rahatlıkla açmakta  

Irriducibili

19 Mar 2016 23:56

Mesaj Gönder

adını da yazsaydın sevabına  
fotoğrafı yok

ben tabiki

20 Mar 2016 00:35

Mesaj Gönder

hadi canm  

Hallertau

20 Mar 2016 01:33

Mesaj Gönder

mozilla firefox için "browsec" eklentisi var... güvenilirliği açısından bir bilgim (rus) yok fakat çok temiz çalışıyor...
p.s: chrome ve diğer browserlar için de eklentileri mevcut...  
fotoğrafı yok

out

20 Mar 2016 11:56

Mesaj Gönder

zenmate opera eklentisi de varmış ama işe yaramadı bende
browsec iş gördü
teşekkürler


opera da hiç sevemedim yani araya sıkıştırayım Confused  

MaRaz Tribu

20 Mar 2016 12:09

Mesaj Gönder

bi tek instagram calısıyor sanırım  

e s p e r a n z a

20 Mar 2016 12:09

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6   Sonraki