'yetki şiddeti körükledi' mi???

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  'yetki şiddeti körükledi' mi???
 
sizce de öyle mi?
  evet
  hayır
| Sonuçlar
seg demiş ki:

ya benim ağzımdan polis haklı diye tek kelam çıktı mı
iyi ki vurmuş ,dövmüş,sıkmış dedim mi
bunu en hararetli haliyle yazanlar zaten var dede
yaptı etti bi yana tü kaka bi yana çözüm ne olmalı en başta söyledim bunu.


e konu döven sıkan vuranlarken...gelip koruma içgüdüsüyle cümle kurarsan genel olarak...

haliyle işin ucu "iyiki yapmış" demişsine gelir...bence sen konunun farkında degilsin tam torun...

yani baslık ve içerik sehit polisler olsaydı insanlar boyle konuşmicaktı...ama konu bu ve böyle konuşuyolar farket artık
 

FlyinG...[Eldar]

27 Nis 2010 13:05

Mesaj Gönder

işyerimin köşesinde iş tutan travestilere göz yuman ve "sakal alan" ama aynı travestilerle kapıştığımda "meskun mahalde olay çıkarmak" diyerek karakola davet eden aynı polise "bu üniformayı pezevenkler giymesin" diye saldırdığımda "haklısın evlat" diye süleyman ulusoy'a tekrar takdirlerimi sunarım
her ne kadar sevilmeyen bir adam olsa da adamdır  

Mephistopheles

27 Nis 2010 13:19

Mesaj Gönder

mephistopheles demiş ki:
işyerimin köşesinde iş tutan travestilere göz yuman ve "sakal alan" ama aynı travestilerle kapıştığımda "meskun mahalde olay çıkarmak" diyerek karakola davet eden aynı polise "bu üniformayı pezevenkler giymesin" diye saldırdığımda "haklısın evlat" diye süleyman ulusoy'a tekrar takdirlerimi sunarım
her ne kadar sevilmeyen bir adam olsa da adamdır


ya bizzat yaşadığım şey... adamı dolandırıyorlar.. sur dışında sur içinde polis otosu var bakın burda bu oluyor dedim... verdiği cevap bizim bölgemiz değil oldu...  

yasama dair

27 Nis 2010 13:21

Mesaj Gönder

seg demiş ki:

Kahkaha bana dair herşeyi,her yorumu yaşama dair den öğrenebilirsiniz


foto için yorum bekliyoruz seg..konuyu bu boyuta taşıyan sen olduğuna göre.. bir yorum beklemek hakkımız...  

yasama dair

27 Nis 2010 13:22

Mesaj Gönder

emreciksin demiş ki:


Very Happy


haksız mıyım abi....  

yasama dair

27 Nis 2010 13:36

Mesaj Gönder

sorun polislerde değil hükümetlerde
yetkiyi verenlerde
yetki verdin kötüye kullanıldı
hemen hakkında soruşturma açılmalı amirine kadar ama sonra
yasalarda da polis şiddeti ile ilgili ağır cezalar gelmeli bak bakalım
o zaman yetki şiddeti körükleyecek mi.  

gece gibi

27 Nis 2010 13:44

Mesaj Gönder

mesela bu muammere verilen valilik yetkisi

benim şiddetimi körüklüyo

sayılır mı bu...
 

FlyinG...[Eldar]

27 Nis 2010 13:45

Mesaj Gönder

izin olayı için mi?  

yasama dair

27 Nis 2010 14:03

Mesaj Gönder

ya ne izini abi onun derdi maç her maçta 1000 polis koruyor onu,şimdi tüm polisler 1 mayıs mitinglerinde olcak eh kim koruyacak seg'i.  

balkan

27 Nis 2010 15:08

Mesaj Gönder

balkan demiş ki:
ya ne izini abi onun derdi maç her maçta 1000 polis koruyor onu,şimdi tüm polisler 1 mayıs mitinglerinde olcak eh kim koruyacak seg'i.


o yüzden mi? yoksa 1 mayıs a izin olayı mı?  

yasama dair

27 Nis 2010 15:58

Mesaj Gönder

duyun seg'in sesini....  

yasama dair

27 Nis 2010 19:35

Mesaj Gönder

casua demiş ki:
insanlar eğer kendi emniyetlerini koruyan devlet memurlarına guvenmeyıp kin beslıyorsa eğer sorgulanması gereken çok seyler var demektır bu kurumda.


malesef....  

yasama dair

27 Nis 2010 23:59

Mesaj Gönder

muhterem demiş ki:
mhk baskanı muammer güler


hadi ya... lig bitseydi barii  

yasama dair

28 Nis 2010 11:02

Mesaj Gönder

flying...[eldar] demiş ki:


e konu döven sıkan vuranlarken...gelip koruma içgüdüsüyle cümle kurarsan genel olarak...

haliyle işin ucu "iyiki yapmış" demişsine gelir...bence sen konunun farkında degilsin tam torun...

yani baslık ve içerik sehit polisler olsaydı insanlar boyle konuşmicaktı...ama konu bu ve böyle konuşuyolar farket artık
 

yasama dair

21 May 2010 22:27

Mesaj Gönder

ölen polis memuruna da rahmet diliyoruz  

yasama dair

21 May 2010 23:19

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5