monolog

Anasayfa  \  Forumlar  \  Geyik  \  monolog
 
kapalı kapılar ardında olaylar olaylar  

finduilas C

06 Ara 2017 13:32

Mesaj Gönder

dışarısı yıkılıyor
keşke hava da biraz bulutlu olsaydı  

MaRaz Tribu

06 Ara 2017 13:35

Mesaj Gönder

yılbaşına kadar alkol almamayı başarabilir miyim?
ne zaman böyle niyetlensem ya kötü bişey oluyor, sinirden bişiler iiyrum
ya bir yemek kutlama filan çıkıyor
ya da sürpriz birileri arıyor.  

MaRaz Tribu

06 Ara 2017 13:37

Mesaj Gönder

bu nihal denen kız ne kadar sessiz sakindi
o da ekran moduna kaptırmış kendini  

MaRaz Tribu

06 Ara 2017 13:38

Mesaj Gönder

hasta değilim lavukcum makyaj yapmadım  

finduilas C

06 Ara 2017 13:46

Mesaj Gönder

bu ara hep uykum var.  

sVs

06 Ara 2017 16:35

Mesaj Gönder

napıcaz bu işleri.  

sVs

06 Ara 2017 18:20

Mesaj Gönder

aynaya bakmadan yapılan topuz  

finduilas C

07 Ara 2017 08:23

Mesaj Gönder

adam sarkıntılıktan sürgün yemiş yine uslanmamış.siz bnm üzerime oynuyosunuz diyo hey allaam  

finduilas C

07 Ara 2017 08:42

Mesaj Gönder

ısrar, emrivaki nefret ediyorum
boğdun diyorum, loop'a bağladık farkında mısın diyorum
yarım saat sonra yine aynı soru
yaşımız kaça gelmiş niye vakit kaybedelim, diye yine başlıyor

dayanamadım daha fazla.  

MaRaz Tribu

08 Ara 2017 05:37

Mesaj Gönder

anlamadım yani kadınlarda olur bu yangından mal kaçırma tavırları
olm lan noluyor dedim kendi kendime, tırstım resmen.  

MaRaz Tribu

08 Ara 2017 05:40

Mesaj Gönder

kedi alsammı  

finduilas C

08 Ara 2017 10:45

Mesaj Gönder

remzican  

finduilas C

08 Ara 2017 11:17

Mesaj Gönder

boşu boşuna umutlanma maraz, heveslenme.
iyi şeyler senin başına gelmez
gelse de kalıcı olmaz.  

MaRaz Tribu

08 Ara 2017 12:41

Mesaj Gönder

söz, nişan, kına, düğün
bi bitmedi bu saçmalıklar yahu  

MaRaz Tribu

08 Ara 2017 13:16

Mesaj Gönder