çıldırtan sıcaklar!

Anasayfa  \  Forumlar  \  Geyik  \  çıldırtan sıcaklar!
 
abi çıldırmamak elde değil Neutral  

K a R a N

19 Ağu 2010 12:02

Mesaj Gönder

az önce çıldırdım Confused  

foxx

19 Ağu 2010 12:03

Mesaj Gönder

simdi bende bundan bahsediyodum K?zg?n  

Nickim Yok

19 Ağu 2010 12:03

Mesaj Gönder

yüzyılın icadı neymiş.. klima... saygılar  

klark kent

19 Ağu 2010 12:03

Mesaj Gönder

çıldırın!  

sanwhere

19 Ağu 2010 12:03

Mesaj Gönder

Kahkaha  

asertis

19 Ağu 2010 12:04

Mesaj Gönder

bugün iyi valla burası enteresan şekilde sabah beri bi kere terlemedim henüz...  

FlyinG...[Eldar]

19 Ağu 2010 12:05

Mesaj Gönder

çıldırtıcı  
fotoğrafı yok

kLe

19 Ağu 2010 12:05

Mesaj Gönder

hiç esmiyor yahu Confused  

foxx

19 Ağu 2010 12:05

Mesaj Gönder

tambirgokkusagi demiş ki:
hava serınledı bıraz ama Rolling Eyes

39 du 37 mi oldu Kahkaha yanıyo her yerbe...  

klark kent

19 Ağu 2010 12:05

Mesaj Gönder

dünde yok muydu bundan ya bitmek bilmeyen sıcaklar yeni popüler hic bitmeyen konumuz Confused eriyoruz abi deney yapıcam bigün kaldırımda yumurta pişer mi acbaa die Confused  

BlackLola

19 Ağu 2010 12:05

Mesaj Gönder

hissedilmeyen 45 derece olsun  

Nikola Tesla

19 Ağu 2010 12:06

Mesaj Gönder

sabah söledi biri binsekizyüzbilmemkaçtan beri ist en sıcak zamanını yaşıomuş Confused  
fotoğrafı yok

ACCESSDENIED

19 Ağu 2010 12:07

Mesaj Gönder

kimacılar geceye bile randevu verir oldu mnkym  

K a R a N

19 Ağu 2010 12:08

Mesaj Gönder

accessdenied demiş ki:
sabah söledi biri binsekizyüzbilmemkaçtan beri ist en sıcak zamanını yaşıomuş Confused

1880 yılından beri ölçümler yapılıomus
böle bi dönem ilk defa olmuş  

Nikola Tesla

19 Ağu 2010 12:08

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28   Sonraki