sarhosken yapılanlar...

Anasayfa  \  Forumlar  \  Geyik  \  sarhosken yapılanlar...
 
geçen gene olduk
sonra mevzu paraya geldi
tabi hemen ustalığımızı konuşturduk tamam ben veririm buradayım zaten dedim ve evde kaldım
sabahtan erken kalkıp yol aldım Neutral  

Fighter

12 May 2017 16:19

Mesaj Gönder

hiçbişey anlamadım Neutral  

MaRaZ Tribu

12 May 2017 18:37

Mesaj Gönder

yani kısacası para vermeden kaçtım Neutral  

Fighter

16 May 2017 13:37

Mesaj Gönder

Kahkaha  

MaRaZ Tribu

16 May 2017 13:50

Mesaj Gönder

minik çılgınlıklar  

Master of Disaster

20 May 2017 22:11

Mesaj Gönder

efendim yıl bilmem kaç... üniverisiteliyiz tabi o zamanlar yürüyen merdivenin aşağı inen tarafından yukarı çıkmaya çalışıyorum kafa zilyon..  

perbel

21 May 2017 11:49

Mesaj Gönder

hmm Confused  

Fighter

22 May 2017 14:55

Mesaj Gönder

sen sar ben hoş olurum Confused  

donkisot

22 May 2017 15:08

Mesaj Gönder

saçma sapan şeyler.  

MaRaZ Tribu

22 May 2017 15:19

Mesaj Gönder

bırakıcam ben bu alkolü ya
ayran içicem Confused  

MaRaZ Tribu

22 May 2017 15:19

Mesaj Gönder

sosis+ayran olsada Confused  

donkisot

22 May 2017 16:06

Mesaj Gönder

arkadaş da vodka almış
akşama napsak? Confused  

MaRaZ Tribu

22 May 2017 16:07

Mesaj Gönder

ben yine bira getirteyim
ayran içeyim
ama bira da dursun kenarda Confused  

MaRaZ Tribu

22 May 2017 16:07

Mesaj Gönder

canım sıkkın ya kafaya taktım birkaç parça bişey
bu gece de içeyim yarın içmem  

MaRaZ Tribu

22 May 2017 16:08

Mesaj Gönder