bir inci sözlük yazarından gerçek bi hikaye..

Anasayfa  \  Forumlar  \  Okuma  \  bir inci sözlük yazarından gerçek bi hikaye..
 
part 1
lise yıllarımda baya fırlama zıpırdım.. kimse beni sevmezdi çekemezdi. insanın eli yüzü biraz düzgün olunca yanında kızların oluşu diğerlerine batıyor neyse amına koyim hiç siklemezdim kimseyi.. çok gıcık olduğum bi çocuk vardı. basketbol takımındaydı.. başka bir okulun basket takımında.. amın düdüğü bütün kızları toplardı.. sanki bana rakip piç.. uyuz olurdum çocuğa. o zamanlar hackerlık falan uğraşırdım bayaliseliler bilmez keyloger mı öle bi dalga bi vardı . kurardın pc ye basılan her tuş kaydedilirdi.. int kafede takılıyordum sürekli.. bu piç gelip bizim mekana takılıyordu.. kurdum sistemii amına koyim.. hopp msn şifresii bende
part 2

bu piç gittiken sonra çöktüm masaya.. liseliler bilmez o zamanlar deep freze yeni yeni vardı. ctrl alt shift 6 ya mı basıyorun ne yaraktı işte açıp programı etkisizleştiriyordun sonra resetliyordun.. ben patrona dedim kapatma pc yi 5 dakka işim var gitcm.. tamam dedi hemen girdim aldım şifreyi falan.. ulan 14 yaşındasın ve dünyadaki en büyük zaferi kazanmış gibi hissediyorsun . hani herşey bitti o adam bitti mahvoldu diye..

işte herşey o zaman başladı sevgili kardeşlerim.
part 3

ertesi gün okula gitmek için büyük bir şevkle kalktım yataktan ve kıyafetleri nasıl giydiğim hakkında en ufak bir fikrim yok.. bunu liseliler bilebilir6600 telefonlar vardı ozamanlar yeni çıkmaya başlamıştı.. öyle fiyaka bi telefonum vardı. şifreyi ona kaydetmiştim.. öğle arası oldu kimseye bir şey demiyorum o gün kimseyle ilgilenmedim .. saatin 2 olmasını bekliyorum.. 2 olsun çıkıp kafeye gideyim msne gireyim aklımda tek o iş var..

ve saat 2 oldu..
part 4

okulla kafe arasında 1 km falan var yanlış hatırlamıyorsam.. koşar adım gidiyorum.. bi ara durup sigara yakayım dedim. nefes nefese kalmışım farkettim .sikerim ölürüm heralde dedimn yakmadım sigarayı. hızlı hızlı gittim.. kafeyi görünce gözlerim bir anda açıldı.. dünya umrumda değil.. hani bir kral düşünün. işgal ettiği kalenin kral dairesine girip tahta oturacak ve tahtı görüyor .. o an olan mutluluk bende var. ele geçirmişim o adamın msnini.

bir anda oturdum bir masaya dedim aç çabuk aç.. noldu len falan filan.. yav dedim kuzen acil çağırdı bişi sorcakmış..

ve bilgisayar açılırr.
part 5

liseliler belki hatırlar .. sanmıyorum ama o zamanlar msn 7.0 beta vardı. sikimsonik bişi. girdim hemen mail adresini dallamanın şifreyide kondurdum.. bekliyorum.. o 2 tane salak msn simgesi dönüyor dönüyor.. hani 20 saniyelik bir şey ama .. o an içimde nedense yakalanma korkusuda var garip..msn açıldı.. direk girdim hotmail.com a şifremi unuttum dedim mail gönderdim o adrese.. sonra şifreyi değiştrdim gizli soruyu değiştrdim o msn benim oldu artık.. ve ohhhhhhhhhhhhhhhh dedim ya amına kodumun ipnesi yalvar bakalım şimdi dedim.. çevremdekiler bilirdi az buz hackten anladğımı.. okulun sitesini falan ben yapmıştım çünkü .. o adam bana gelecekti sike sike .. benim msn hacklendi sen anlıyorsun işte alsana bilmem ne flan .. bunları bile hesaba kattım.. vay amk 14 yaşında

part 6

sonra dedim ulan bakayım msnde kimler var kimler yok.. çevrım dışı girmiştim zaten.. bir msn adresi gözüme çarptı... bir çiçek ismi.. hatta en sevdiğim çiçek . papatyaydı .. neden öyle birşey yaptım hiç bi fikrim yok aslında.. abazalık desen abazalık olamaz.. yani olamaz evet bu konuda kesin..salaklık deseniz? belkide ama neden kötülük yapmak isterken iyi görünmeye çalışayım?

kıza söylediğim ilk kelime şuydu .. bir lamer olarak bir internet eziği olarak

hacked by xxx ..

kız afalladı mk nası ya falan oldu .. hackledim işte konuşma bilmem ne derken.. olaylar şekil almaya başladı...

ileriki partlarda neler olduğuna şahit olacaksınız.. bi sigara yakayım geliyorum
part 7

kız bana yalvarıyor.. lütfen yapma ver işte msnini geri bak sen iyi bi çocuğa benziyorsun sayıyorda sayıyor..hemen flashback yapıyoruz..

küçüklüğüm çok parlak geçti denemez.. zengin züppesi sayılırdım.. babam iyi kazanırdı. mahallede kimsede olmayan oyuncalar bende vardı ve kendimi kral zannederdim.. yaşıtlarımdan iri ve daha dinç olduğum için hepsini döverdim. kız erkek. ve bu yüzden beni kimse sevmezdi hatta bi süre sonraöz annem bile canından kanından olan oğlundan nefret etmeye başlamıştı..senin gibi çocuk olmaz olsun diye.. geceleri babamla olan konuşmalarını dinliyordum gizlice.. bi keresinde yurda verelim dediklerine şahit olmuştum..ve böyle değişik bir psikoloji içinde büyümüştüm
part 8

buraları kısa geçiyorum.. çocukluk dönemi berbattı.. psikolojik tedavi gördüm bi süre.. ve doktorlar benim hiperaktif olduğumu özel bir eğitim almam gerektiği kanısına varmış bunu aileme anlatmaya çalışıyordu .. 4. sınıftan 8. sınıfa kadar psikolojik tedavi alarak ve inanamayacağınız kadar şiddete mağruz kalarak büyüdüm.. vijdanınıza oynamak gibi olmasın ama kızgın demirle dayak yemek nedir çok iyi bilirim...

14 yaş günümdü.. o sene liseye başlamanın heyecanını yaşayacaktım.. 8.sınıfın bitmesine 1 ay kalmıştı.. tahmin edin işte..

ve tekrar ileri alıyoruz
part 9

böyle bir psikolojiyle büyüyn bir çocuğun bu kızın lafları karşısında şaşırması pek anormal değildi tabi.. insanlardan nefret eden biri olarak büyüdüm.. özellikle ailemden ve annemden. taa ki bu kızla tanışıncaya kadar..

yine herzamanki gibi günlük hayatıma devam ediyordum. aradan 1 2 hafta geçti tabi.. kulağıma geliyordu az biraz .. işte benim arkadaşın msni patlamışlar ya sen halletsene iyi çocuk bak hem arkadaş olursunuz falan diye... yine okuldan çıkıp nete gidiyordum sırf o kızla konuşmak için çocuğun msnını vermemeye karar vermiştim.

part 10 ( hoşlantı belirtileri )

3. haftaya girmiştik.. kızla biraz olsun muhabbetim ilerledi ve artık msni geri triplerinden çıkmıştı... o gün ona dedimki.. ben sana bu msnin şifresini vereyim sen arkadaşına geri olur mu? verdiği cevap şuydu " peki " içinden gelerek söylemediğini o an anlayamadım.. ve dedimki.. seninle konuşmak güzeldi ama şifreyi sana verip gideyim artık.." yaa " dedi.. "?" koydum bekledim.. kendi adresini verir misin dedi..

güvenemedim en başta beni ifşa eder diye.. ama bi an içimden bana söylediği onca söz geldi ve 2 saniyelik bir karasızlığın ardından kendi adresimle beraber çocuğun şifresini ona verip mnsnden çıktım ve eve gittim.

part 11 ( kişilik oturması evrelerim )

5 6 gündür kafeye uğramıyordum ama içten içe kendimi yiyordum acaba söyledi mi o çocuğa diye diye.. nihayet topladım kendimi ve kafeye gittim..açtım bilgisyarı nolcak amına koyim ya söylediyse onuda döverim diye.. kıs kıs kişniyordum içimden.. kendi adresime girdim.. takkk! bir kişi isteği belirdi yukarda bi baktım o .. önce teşekkür etti ve iyi biri olduğumu söyledi.. sonra benimle sürekli olarak konuşmak istediğinden bahsetti..neden bilmiyorum ama o insana karşı içimde diğerlerine hissetiğim gibi birşey yoktu yani sanki o benmişim gibi oluyordu.. kendi kendime konuştuğum zamanlar aklıma geliyordu.. beni bir odaya kapattıklarında kendimle konuşurdum ve kendimi sevdiğimi , ne kadar iyi biri olduğumu söylerdim..o kızla konuşuncada aynı bunları hissediyordum. sürekli olarak bana benim iyi taraflarımı söylemesi beni insanlara karşı biraz daha yumuşatıyordu.biraz olsun değiştiğimi farkediyordum

part 12 ( kişilik oturması evrelerim 2 )

normalde insanlara günaydın demeyen biriyken .. o kızla konuşmaya başladıktan sonra sanki bir melek oldum amk.. anneme babama günaydın demeye başladımokuldaki arkadaşlarımla gülüp eğlenmeye başladım .. kendime şaşıyordum..bi gün tekrar nete gittim.. baktım kız msnde.. ama nasıl mutluyum anlatamam ohh bee dedim yaa bugün harika geçecek..selam verdim.. pek tatmin edici bir cevap gelmedi.. neyin var diye sordum. erkek arkadaşımla kavga ettik dedi.o an başımdan kaynar sular döküldü.. o kızın erkek arkadaşı olacağını düşünmemiştim ve söyleyince yutkunamadım. ellerim titredi yazarken ona.. neden ne oldu diye kısa bir cevap verdikten sonra başladı anlatmaya..ben nedense onu teselli ediyor.. sanki hayatında 123123 tane kadınla beraber olan bir adam gibi ona fikir veriyordum.. sayende artık ağlamıyorum dedi.. konuşurken ağladını öğrenince içim cızz etti.. kim kıyabilirdi ona? kim üzebilirdi?tekrar bi nefret aldı beni. kim o çocuk diye zırvalamaya başladım * bilirsiniz ergen atarları o yaşlarda..

part 13 ( anlamsız ifadeler sürüsü )

her internete gittiğimde ve msne girdiğimde o kızı görüyordum.. onun üzülmemes için direk ben soruyordum " bugün bişi oldu mu?" diyeanlatıyordu biraz.. sonra destek oluyordum ona " bak böyle böyle yap. erkekler bundan hoşlanır , huyuna git yani. sen de seviyorsun o da seviyor . kaybetme kendinii. sevgi bu zamanda kolay bulunan bir şey değil. ona güvenmelisin ondan asla şüphe duyma" gibi şeyler atıp duruyordum.. ve aklıma çiviyle kazınan günlerden biri olan benden numaramı istemesi

6 aralık 2003..

o gün telefon numaramı verdim .. yaklaşık 7 8 sene önce.. gerçi her ilklerimizin tarihi gün gibi aklımda.. sanki dün yaşadık amk..koşar adımlarla eve gittim ..

liseliler bilmez o zamanlar telsim hattının cep-öğrenci kampanyası vardı.. ayda belli bir kontore bilmem kaç dakika bedava konuşuyordun.. msj hakkı falanda vardı.. sükreli msjlaşıyor biz bununla tabi.
part 14 ( başlangıç )

bi gün okuldan geldim.. çok yorgundum yatayım dedim. 1 saat kestirdim kestirmedim.. pat msj geldi.. uyku sersemi baktım msja.msne girsene yazıyordu.. kaçar mı olumm dedim ve hemen giyindim . kumbaradan biraz para aşırdım pırrr internet kafeye koştum.heyecanlı heyecanlı elim ayağım titriyo bi yndan bişi oldu diye.. bi yandan meraktan patlıyom ulan noldu amına koim diye..girdim internete. sonunda açtım msni.. hoşgeldin dedi.. hoşbulduk papatyam dedim ona. 10 ocak 2004 . ilk papatyam dediğim gün.. bi gülücük attı. bundan sonra bana papatyam de çok hoşuma gitti dedi..ve ekledi.. şeyy artık seni görebilir miyim ? ulan zaten bi anda çktım evden uyku sersemi .. ağzımın suyu hala silinmemiş üstüne koşa koşa gitmişim harıl harıl nefes alıyorum bi de bana cam aç diyor.. tabi kıramıyorsun.. tamam dedim gittim cam ayarladım bi masadan falan geldim taktım.bekliyorum öyle salak salak ve cesaretimi toplayıp açtım kamerayı.

part 15 ( ilk görüşme ( camda tabi ) )

kamerayı açtım ve bi sessizlik oldu.. orda mısın diyorum ? ses yok .. cevap ver diyorum ses yok.. neyse kapatayım madem dedim..sakın!! diye birşey yazdı.. seni izliyordum , bu kadar tatlı bir çocuğun kötü bir çocuk olduğuna inanmamı bekleme benden dedi..tabi ozamanlar birşeyleri kanıtlama çabası içindeyiz ya şimdiki ergenler gibi.. açtım kolumdaki kanca izini bak dedim bunu annem yaptı.. gördün mü?üzgün surat yolladı amk.. sonra ben de kamera açsam mı ki ya diye triplenmeye başladı..bi an aileme duyduğum anlık kızgınlık gitmiş o kızı görme heyecanına kapıldım ve kamerayı açması için şöyle dua ediyordum

" allahım ; benim dedem hacı ve hergün dua ediyo . onun ettiği duaların bin katı dua sana nolurrr açsın nolur " diye dua ediyordum...

kamerayı açtı. ben hayatımda öyle bir tatlılık görmedin.. hareketleri olsun , mimikleri olsun..

güzellij o kadar önemli olmamalı bir insan için. en azından benim için hiç değil. kafa yapısı önemli . tabi bu düşünceleri o kızla yaşadığım 2 sene ve ondan sonraki 5 sene içinde edindim.. konuya dönelim.. bildiğin çarpıldım kıza orda yamuldum yani.

part 16 ( ısınma dönemi )

kızı gördükten sonra kamerada içim bi hoş oldu evet. ama sevgilisi vardı. nasıl düyebilirdim ki ona gel benim ol diye..ve böyle devam etti.msj attığında gidiyordum internete giriyordum msne. birbimizi görüyorz salak salak sırıtıp dağılıyorduk..o zamanlar evimden net yoktu. zaten manyak biri olduğum düşünüldüğü için eve internet bağlatıp iyice manyak olmayım diyeydi tüm çaba..bigün oturuyorum evde.. telefon ötüyor içerden zırr zırrr.. gttim baktım o arıyor. ilk defa sesini duyucam tabi. heyecan bastı. kapattım odamın kapısını girdim yatağın içine . alo dedim. papatyam diye açman gerekirdi ama dedi.. sırıttım afedersin dedim . işte xx le aram çok kötü ayrılacak gibiyiz dedi..o an nasıl sevindiğimi anlatamam size.. öyle bir duygu yok amına koyim. ama onun üzülmesini istemediğim için yine noldu anlat bakayım diyerek konuya girdik ve o gece onu çocuktan ayrılmaması için ikna ettim.

bunu neden yaptığımı yakın zamanda öğrendim.

part 17 ( karasızlık anları )

günler geçiyor gidiyor biz hala aynı durumdayız.. ben ona daha fazla bağlanmaya başlıyorum.. sürekli msj atıp onu sıkmakta istemiyorum.. gerektiği kadar az ilgi gösteriyorum kendi kafamda.. bazen bana diyodu " neden msj atmıyorsun " yakışık almaz diye kaçamak cevaplar veriyordum.. onun beni seveceğini ya da sevdiğini kabullenmek o an içimden gelmiyordu.. çünkü o başka birini seviyor ve başka birinin yanındaydı.. ayrıca şehir olarak uzaktık birbimize ..

o bursada ben çocukluğumu geçirdiğim aydındaydım.. nasıl gideyim nasıl göreyim ki? ister istemez bir güvensizlik halide almaya başlıyordu benim mal kafamı..

26 şubat 2004.. bugün hayatımın dönüm noktasıydı.. tamam yalan yok bazı tarihleri şuan defterden bakıyorum kafam çok fena olduğu için..

ogün arkadaşlarımla oyun oynamak için internet kafeye gitmiştim. msne girmedim zaten keyifsizdim fizikten 51 almışım amına koyim diye söylene söylene gidiyordum.. 2 cs atarız keyfim yerine gelir dedim kendimce.. oynadık falan .. liselier bilmez o zaman cs strafe diye bölüm vardı.. fena kasardık lan orayı..

telefon çalıyor amk gene zır zır.. açtım baktım o.. efendim papatyam dedim fısır fısır.. elemanlar duymasın diye.. msne gelsene dedi. direk kapattı.

oyundan çıkıp msne girdim ve işte yavaş yavaş başlıyordu.

part 18 ( itiraf )

26 şubat 2004 .. saat 15:47 ve ben msndeyim..bana hep " taklım " derdi.. o da şurdan geliyor.. bi gün tatlım dicekken bişi oldu ya taklım boşver dedi.. baya güldük . o günden sonra benim adım onun lugatında " taklım " olarak kaldı.. ben de ona papatyam diyordum tabi.

efendim papatyam dedim.. yine mi o diye ekledim..

zaten fizikten 51 almışım . keyfim yok içten içten hiç uğraşamam triplerine girdim aslında yalan yok. hayır o değil dedi .. ne peki dedim..

senin salaklığın dedi.. ne diyosun ya diye sert çıkıştım. kızma ya dedi salaklık derken tatlı bi salaklık dedi..

ne kadar saf olduğun , olmak istediğin biri olmadığın.. kötü olmaya çalıştığın taktirde kalbinin ne kadar saf olduydu dedi..

ulen hala anlamıyorum arkadaş ne demek istediğini..

bi şey sorcam dedi. sor dedim

hala anlamadın mı dedi? ne demek istediğini anlamadım gerçekten ama çaktırmamak için hmmm şeyy falan diyrek süslüyordum..

o arada yapıştırdı.. hala anlamaşsın dedi.

bugüne kadar hep bana destek oldun. hep yanımda oldun.. bana karşı birşey hissetiğini anlamak zor değil belli ediyorsun fazlasınla ancak belli olduğu halde ben üzülmiyim diye bana destek oluyor bizim aramızı yapıyordun.. başkası olsa bunu fırsat bilirdi ama sen onlar gibi değilsin.. sen tanıdığım ve tanıyacak olduğun en saf insansın dedi.. iyi mi kötümü bilemedim tabi.

ben senden çok hoşlanıyorum biliyor musun dedi?

tutamadım kendimi ve hayvan gibi " ben aslında
part 19 ( itiraf serisi)

güldük biraz tabi.. kameralar açıldı yine.. o çocuktan 1 2 gün önce ayrılmış tabi.. konuşuyoruz falan bana dediki . sana birşey diyeceğim ama kızmatamam dedim kızılmaycak birşeyse kızmam tabi.. ya bak söz ver falan tatlı kaçamaklar yapıyoruz..tamam dedim ben seni nasıl üzeyim ki dedim..o çocuk seni biliyordu işte dedi.. senle konuşurken falan seni kıskanıyordu senin yüznden kavga ediyorduk aslında dedi.. dayanamadım seni sevdiğimi söylerek terkettim dedi...

o an dünyanın en mutlu adamı bendim amına koyim . gözümden yaş geldi mutluluktan .. kapat dedim interneti eve gidiyorum telefonda konuşalım..ya olmaz birazcık daha göriyim nolurrr lüpfennn lüpfenn diye çocuk moduna geçti * hey gidi hey..

kırmak mümkün mü ? hala birbimize geçen zaman içindeki duygulardan bahsediyoruz .. işte ben şu zaman başladım senden hoşlanmaya ben şu zaman senden etkilendim falan ..

bir de şey dedi bana.. flashback yapalım hemen..

hacklediğim çocuk vardı ya ? yazlıkları aynı sitede ve kapı komşusuymuşlar.. vay amına koyim dedim koşarak eve gittim tabi.
part 20 ( sıradan )

o heyecanla eve gittim hemen işte aradım. bunu başladık sohbete.. ama içimdeki o his dünyadaki herşeye bedel ..evdekiler bu halimi görünce şaşırmaya başladı. noluyo lan bu çocuğa falan..

aradan 2 ay geçti beraber olduğumuzun 2.ayı ve doğum günü ..

bunun yakın arkadaşları beni çok seviyor resmen bana tapıyorlardı.. ve o ara bizim okulun gezisi vardı işte. bilirsiniz sıradan okul gezileri amk..

tabi ev halkı bana hiç güvenmediği için öyle bir şans yoktu . yani yok denicek kadar azdı.. ancak bi şekilde pederi ikna edip 200 tl yi kaptım ondan.. ve okula gidip adımı listeye yazdırdım.. hem sevgilim var mutluyum hem doğum günü geçerken orada mola vereceğiz onuda görücem 1 gün bile olsa falan türlü türlü hikaye var kafada..

okuldan çıktım işte eve gittim.. liseliler bilmez ozamanlar cm 003 004 yeni çıktı. wonderkidleri arıyorum tabi harıl harıl .. zaten mutluyum

ulan beee cimbomuda şampiyon ettim mi demeyin keyfime diye çığırıyorum evde..

todorov gol atıyo yıkıyorum masayı aslanım benimmm bee diye.. toledo asist yapıyoo yürü beee oğlum diye inletiyorum odayı...

pat telefon zırlıyo gene.. hay dedim amına kim kim şimdi bu .. baktım başka bir numara???
part 21 ( süprizzzzzz)

açtım telefonu. ilk tepkim şuydu " kimsin amına koyim "

ohaa xxx diye bi geldi. xxx adım oluyor ifşa olmasın neyse.. kusura bakma dedim ya tanıyamadım falnan.. dedi işte biz arkadaşıyız bilmem ne .. doğum gününde gelsene buraya dedi.. tınkkkk bi ışık yandı kafamda amk.. harbiden laaannn dedim içimden.. nasıl olcak o ya dedimya işte dedi biz kalcağın otele kadar ayarladık dedi.. yol parasını otel parası herşeyi ayarladık sen gel sadece nolur dedi..

ulan dedin bu bi tuzak mı ? organ mafyası mı lan bu kız ? azcık yusufladım tabi amk..

neyse gittim pederde dedim baba hal budur.. gel ki bi çare bul ne yapak ? napak inanak mı oğlum sana dedi.dedim baba etme nolur bırak gideyim işte bilmem ne ikna ettim ben bunları... 7 nisan 2004 hacım.. 6 sında binmşim otobüse... sabah 7 de inmişim...

geldiler beni adlılar garajdan arkadaşları.. gittik otele... tabi kızın hiç bir şeyden haberi yok. bn gitmeden yüzük müzük bişiler aldım hediye tabi..

neyse. öğlen oldu bu beni arıyo.. soğuk bi konuşma tabi.. bugün önemli bi gün değil mi ya falan dedi.. ya canım işim var boşver dedim kapadm telefonu...

arkadaşları falan yanımda ama nasıl gülüyor ipneler ..

işte burda burda kutlucaz doğum gününü .. bu arkadaş önden gitcek dedi sen benle gelcen dedi..

benim kızada demişki. ben yeni sevgilimle gelcem doğum gününe sana süpriz olsun orda tanış falan demiş...
part 22 ( partiii disco disco )

gittik bi kafeye işte.. kızı arıyom telefonu kapalı.. bana kızmış telefonu kapatmış ahahaha .. yanımdaki kız arıyo .. telefonu kapalı hala dur içeri gireyim dedim .. ulan bursa zaten buz gibi amk nisanda bile.. dondum dışarda... bekle bekle.. bi sigara yaktım falan bekliyorum.. kız geldi işte dedi bak gir dedi köşede dur .. tamam dedim ne diyim amk .. girdim köşede bekliyorum.. sonra bu arkadaşı çıktı sahneye aldı mikrofunu.. iyiki doğdun konuşması yapcam dedi ama önce seni birinle tanıştırmak istiyorum dedi benim kıza.. ben arkamı döndüm amk.. planlıydı biraz tabi.. herkes bana bakıyo farkediyorum . kimsede ses yok..

hişş kızım gidip alıp gelsene dedi.. enişte burda olsa ben 1 dediğini 2 etmem valla dedi hadi getir gel buraya görsünler dedi..

kendimi hayvanat bahçesindeki maymn gibi hissetim amk.. herkes beni görcek falan.. ışıklar bi kapandı ... hemen ortaya doğru gittik.. kız dışında bi çok insan biliyor benim geleceğimi zaten.. ışık bi açıldı..

bi sessizlik oldu.

hissetiğim şey şuydu " gözlerinde boğulmak "

yemin ediyorum bak yemin ediyorum annem kardeşim artık kim derseniz üzerine yemin ediyorum.. kurduğu cümleler şunlardı

sen yani şey

yani şimdi sen hani o

işte şey ya geldin hani ( ellerimi tutmaya çalıştığı anlar )

aşkımmmmmmmmmmmm diyerek öpüşmeye başlamak ve herkesin çığlık atması...

o günü asla unutamam..

tabi unutamadığım günler bunlar olsa keşke...
part 23 ( canlı kanlı yaşanan ilk anılar 1 )

baya bi öpüştük pistin ortasında.. yemin ediyorum ağladım lan şuan olduğu gibi...

sonra birer tekila geldi bize pistin ortasında bi güzel içtik devm ettik.. sarılıyoruz hopluyoruzz zıplıyoruz.. dünya sikimizde değil olum..

hemen gitti mikrfonu aldı .. garson abi bakar mısın yaa deid pasta falan sizde kalsın dedi arkadaşlar siz eğlenmeye devam edin bizden bu kadar dedi..

koşup montonu aldı ve elimden çekerek hadi hadiii diye dışarı çıkardı beni..

nereye gidiyoz yaa dedim.. gidelim işte beraber kaçırsana beni ya dedi.. baya güldüm lan orda..vuruyo falan tepikliyo.. ya gerçekmisin sen diyo..

ulan yemin ediyom bak yine annesini aradı " anne ben rüyada değilim demi " diye sordu..

yarım saat falan güldüm o lafa.. bursalılar bilir çekirgede hacivat karagöz heykeli var.. o taraflarda böyle bi yer var oraya gittik

merdivenden indik oturduk duvara amk. kimse yok zaten duvara yazı yazdık kalp içinde isimlerimizi yazdık

xx kalp xxx

7 nisan 2004

bu aşk bitmeyecek... diyede not ekledik amk.. ama nasıl eğleniyoruzz yaa... sonra hadi gidelim içelim dedi.. tekrar döndük kafeye baya bi sarhoş olduk

sonra ben bunu evine bıraktım.. ilk kez evini gördüm tabi çok mutlu oldum.. bahçelerinde ağaç vardı ağacın dalını kopardım amk .. hala duruyo
part 24 ( canlı kanlı yaşanan ilk anılar 2 )

tabi o gün bitmek bilmedi.. ben otele döndüm.. mutlu otel çekirgede bilen bilir.. 128 numara kat 2 sad

ertesi gün sabah geldi.. en sevdiğim kıyafetini giymiş..

evet bu kısım biraz özel tabi ama şöyle söyliyim o kızla yatmadım . insan sevdiğine kıyamaz derler.. o zamanlar bu duygu ağır basıyordu

ama bir kızla isteyerek hissederek ilk defa çılgınlar gibi seviştim.. hatta ezan okunuyordu " aşkım ezan dedi "

siktiret diyip devam ettim. fotoğraf falan çekiyoruz... zıplıyoruz eğleniyoruz...

pijamamı giydirdim buna ahah kareli gaffur pijamam vardıı. giydirdim buna amk gözlükleride taktım ohh cillop *

çıkıp avare avare geziyoruz.. saklı bahçeye iniyoruz sucuk ekmek yiyoruzz... kültür parkına gidip salıncak biniyoruz

çok güzel günlerdi amına koyim diyecek şeyler yaşıyorum o günlerde
part 25 ( canlı kanlı yaşanan ilk anılar son )

11 nisan 2004 elveda saatlerinin olduğu anlar.. o kadar güzel şeyşler yaşamaşız.. oraları anlatmadım çünkü bi çoğunu siz de o yaşlarda sevgilinizle yaşadnız.. anlatıp laf kalabalığı yapmak istemedim..

koç tan bilet almış arkadaşları saat 7 de otobüsüm var.. gece 2 gibi memlekette olcam tabi..

bu arda saat 3 ve gitmeme 4 saat var.. kara saatler amk.. ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. o zaten ağlıyor onu susturmya uğraşıyorum

arkadaşları bizi o halde foto çekiyo " hahaha sümüklüker sizi" diye dalga geçiyorlar ..

liseliler bilmez o zamanlar yonja var vardı.. daha yeni açılmıştı..

bunları yonjaya koycaz ahahah falan diye taşak yapıylardı bizimle ...

ve saat 6 oldu.. servisim geldi.. bırakıcam bırakamıyorum.. aşkım gitme nolur gitme diye yapıştı..

size yemin ediyorum servis şöförü bile girdi olaya..

benim kızı aldı kenara sigara uzattı. bak güzelim bu çocuk gitmek zorunda ama yine gelir.. 10 dakikadır sizi ilziyorum ve bu kadar seven bir çift görmedim birbirini.. daha gençsiniz alışacaksınız bunlara falan filan adam saydırıyo..

arkadaşları ağlıyor.

ben dayanamıcam heralde diye bakmıyorum bile yüzüne.. neyse son bi sarılış... bana bi tişört almış onu verdi.. bilekliğini aldım *

ben de bi kaç bişey bıraktım ona tabi ve bindim otobuse..

gece 2 ye kadar telefonda konustuk.. 3 bataryam vardı amına koyim değiştirip arıyordum.. en arkada tek gidiyodum bide fazlada yolcu yoktu..

işin en güzeli servis şöförü durumu kaptana anlatmış.. varmıza 1 saaat kala genç gel bakalım dedi herkes uyudu az muhabbet edek falan filan..

adamla dertleştik.. neyse vardık memlekete

asıl olaylar şimdi başlıyor.. alın biraları.. fena ağlayacaksınız
part 26 ( zor zamanlar )

vardık tabi memlekete.. üzücü ayrılık son buldu nihayetinde eski tadmıza geldik.. bidahaki buluşmayı düşünüyoruz hep..gel zaman git zaman geçti tabi 1 sene.. 1 defa görüştük o 1 senede..

ama bir erkek olarak erkek gibi diyorum bak.. ne aldattım ne de acaba beni aldattı mı diye 1 kere şüphe duydum..

çok güveniyordum ona .. herkese herşeye olandan çok güveniyordum ona.. öl desin ölürdüm..

1 keresinde hastayım dedi hastaneye kaldırıldı.. kan hastalığı vardı.. o hastaysa ben da hasta olurum dedim bileklerimi kestim benide kaldırdılar hastaneye..

iyimisin diyo bana .. sen nasılsın diyorum iyiyim gibi diyo.. ben de öyle ellerim acıyo diyorm.. salak diyo bana gülüyoz falan işte..

o ne hissederse aynısını istiyordum.. ruh ikizimdi be kardeşim..

3 temmuz 2005.. lise 2 bitti. yaz tatili başladı

17 dersin 13 ü 1 ve 0 dan oluşan karne...

annem başladı bu kız olmayacak hayatında ders çalışmıyorsun bilmem nee..

arkadaşım yoktu zaten o kızla çıkarken.. çünkü günün 24 saati telefondaydık olum.. sabah 7 oluyordu bitanem dur giyineyim diyordum

giyinoydum okula gidene kadar konusuyorduk..

flashback yapıyoruz gene..

telsim hattım var demiştim cep öğrenci. onu cep partnere taşıdık o daha avantajlı diye amk

hop ileri sardık..

işte işler kesat anlayacağınız.. çevremdeki kimse o kızı istemyor amk ..ayrılacaksın bitireceksin bilmem ne.. sürekli bir baskı var üzerimde


o zamanlar lisede kurtarma sınavları oluyordu ağustos ayında falan sınava giriyordun 45 alırsan geçiyordun..

öyle bi durumda var.. ulan 13 ders olum nası yapcaz etcez derken..
part 27 ( ilk ayrılık )

ve beklenen teklif sunuldu bana...

annem geldi dedi ki bak oğlum .. ya biz ya o.. tercih senin.. dona kaldım amına koyim .ne dicem ben diye.. bi cevap bekliyor kadın..

biraz zaman ver gelicem aşşağıya dedim.. odamda oturuyorum napsam napsam .. kafama bi piçlik geldi.. alsında art niyet düşünmedim ve piçlikte sayılmaz..

ailemi kandıracaktım sözde..

aradım kızı.. dedim böle böle .. bak dedim sınavlar bitene kadar görüşmeyelim. bitsin ben geçeyim şu kodumun sınavlarına .. sonra kafa rahat takılırız.. zaten otelde çalışıyordum o aralar .. izin almıştım hastayım diye.. hem dedim çalışıyorum parada var.. ağustos snu çıkar geliri 10 günlğüne..

flashback..hani hacklediğim çocuk bunun kapı komşusu ya.. onda kalca işte ayvalıkta.. öyle planladık

return..buruk ve isteksiz bi sesle.. " tamam peki aşkım " dedi.

anneme dedim tamam siz.. ayrıldım kızdan falan filan.. evde birşey yemiyorm.. otele gittim ordada çalışmıyorum isteksizim..

73 kilodan 65 e düştüm.. aşk acısı amk kara sevda .. babam farketmiş drumu çekti konuştu falan .. annemi ikna etmiş.

ona söz verdim " dikkatli olcam baba " diye.

nasıl bir mutluluk var tabi anlatmama.. işide bıraktım . paramı aldım babama verdim .. 480 lira ozamanın asgari ücreti.. bahsişlerler beraber 620 lira saydım eline..

kızı aradım be dostlar..
telefonu noldu diye açtı ? dondum kaldım..

ne diyosun ya dedim.. ve bana dedi ki.. bak dedi sen orda mutlusun ben burda dedi. zaten ailen istemiyor . bırak böyle bir hayat kuralım dedi . unut beni dedi tak kapattı telefonu suratıma.. bidaha aradım.. açtı telefonu.. çünkü biliyor huyumu. ne olduğnu öğrenene kadar bırakmam peşini.bana dediki hayatımda başka biri var..

part 28 ( yıkılış 1 )

telefon elimden kaydı gitti... yere kapandım.. ağlamaya başladım. daha dün yaşadım gibi aklımda o sahneler.. yediremedim kendime.. aldım tekrar telefonu nasıl yaparsın bunu dedim.. kız nasıl ağlıyor ama.. bilmediğin şeyler var bilmemen gerekenler var dedi.. kapattı..

3 ay geçti. hala aynıyım. 67 kiloyum. 2 kilo almışım. yemek yemiyorum. günde 2 paket sigar içiyorum . alkol hat safada. eve gitmiyorum.. orda burda sürtüyorum.. psikolojik destek alıyorum yok geçmiyor..

herkes beni dışlıyor.. kimse sevmiyor yine eskisi gibi..

bir tek kuzenim sahip çıktı bana.. ne olursa olsun ben buradayım. benim gözümün önünde eriyip gidemessin dedi.. sırtına aldı beni ve tek o taşıdı

ne anam ne babam.. bi tek kuzenim vardı..

aradan 8 ay geçti.. yine yaz geldi işte hemen hemen.. yazlığa gidiyoruz sürekli.. bi gün kuzenim gel la dövme yaptırak enseye japona harf falan dedi karı kız düşürürz

kuşadasının ne cıvıl cıvıl olduğu yıllar .. tamam dedim la gidek.. çıktık abi işte. dolanıyoruz falan 2 kız bizi takip ediyo..

1. gün aynı2.gün aynı3.gün laf atmaya başladılar ki ben hiç sevmem o tip kızları direk bastım küfürü.. bide kuyruk acım var tabi..

tabi arada 1 hafta geçti kuzen dayanamadı ben gidem konuşam sunlarla ya dedi.. işte gitti konustu kızlarla.. kızlar aralarında pay etmiş bizi..

2 side çikin amk en çikini beni seçmiş .. bendeki şans zaten amını sikiyim..ben dedin uğraşamam falan .. ulan şaka maka benim kuzen o kızla 2 bcuk sene çıktı...

ve aradan 2 sene 4 ay geçti.. kuzenin 2. senesini kutluyruz kızla.. kız istanbullu . kamerada başka bi kız gördüm.. muhabbet falan.. o kız benim yaşama sevincim oldum tabi ama ilerki partlarda başka şeylerde olacak..

part 29 ( yıkılış 2 )

bu kızla muhabbet ilerledi tabi.. ( viskim bitiyor amk ) falan.. tam 3 sene geçmiş aradan.. univesteyi kazandım be dostlar..

taa allahın siktir ettiği bi yeri kazandım hemde.. evde böyle buruk bi mutluluk yaşıyoruz o kızı unutmuşum tabi.. bi gece oturuyoruz en yakın arkadaşımla..

içiyoruz tabi.. telefonum çalıyo. ulan kim bu saatte dedim yaa.. saat 2 falan gece. özel numara arıyor yazıyo alla alla dedim

açtım ses yok.. alo diyorum ses yok.. kimsi la maymun diyorum ses yk tabi kafa iyi kıkıkı gülüyoruz amk..

o arada pcde bi şarkı çaldı " doğum gününde dans ettiğimz şarkı .. bora öztoprak - seni seviyorum "

aç la sesini dedim şarkının biliyosun bu şarkının bendeki anılarını dedim.. bu arada telefon açık biz muhabbet ediyoruz..

aldım telefonu elime aloo diyorum ağlama sesi geliyo.. ayıktım biraz aslında ama o değildir yaa falan diyorum.. gözlerim doldu...

neyse dedim ya kapadım telefonu ve yattık işte.. sabah kalktım benim piç gitmiş.. kavaltı ettim falan . azcık cs kastım

öğlen oldu kitap okuum bilmem ne

gene özleden biri arıyor .. açtım kimsin lan dedim dün gecede aradın.. xxx , benim.. dedi.

ne , nası ya falan dedim.. neden aradın dedim.. ama nasıl kün kusuyorum kıza.. ya bildiğin gibi değil dedi.. sana anlatmam gerekenler var dedi.

siktir git lan diye sövüyorum tabi ama içten içe seviniyorum.. istemyerekte olsa ona kızıyorum ama bi yandan ağlıyorum..

nasıl terkedersin beni diye bağırıyorum..

burda anltamam dedi titrek bi sesle.. msne gel sana göstermem gereken şeyler var dedi..

giremem efendim dedim .. birazcık hatrım varsa dedi.. sen iyi birisin son 1 kez dedi bana 1 şans ver dedi..

ve..

part 30 ( can alıcı gerçekler ve son yıkılış )

tamam dedim . ancak bugünden snra beni bidaha asla arama dedim.. ben başkasına beraberim dedim. falan saydım sövdüm girdim netee

ellerim titriyor.. pat o msn açıldı " papatyam " lı olan msn.. ne var diye bi giriş yaptım..

lütfen kızma dedi.. biraz sakinleş falan dedi.. o ara bağırş çağırışıma valide geldiydi odaya onu postaladım..

kamera açsna dedi..

ne diyon sen amk yaa dedim ne kamerası.. gayet küfürlü konuşuyorum tabi.. lütfen dedi.

dayanamadım amına koyim köpek gibi seviyorum.. bir köpeğin sahibini sevdiği gibi seviyordum onu.. kemik atsa yalardım ..

açtım kamerayı.. hala eskisi gibisin dedi.. biraz büyümüşsün dedi ama daa tatlı olmuşsun dedi.. bi de saçların hep istediğim gibi dedi

3 numara dedi..

sadete gel dedim..

ben seni aldatmadım falan dedi.. inanmadım amk . ya bırak 3 senedir nerydedin bunlar için çok geç değil mi dedim..

kan hastasıyım biliyorsn dedi. ee dedim.. aslında kan hastası değilim ben kan kanseriyim dedi..

bi an elim ayağım boşaldı .. şakası bile kötü dedim ya içimden.. nası ya falan dedim ..

kamera daveti gönderdi..

abi kamerayı bi açtım

hatırladığım şey saçları ve kaşları yoktu. kel .

ağzında o ağızlıktan.. sonra hatırladığım şey doktor olan yengemin başımda durması babamın elimi tutması annemin ağlamaları falandı..

kalbiniz dayanacksa anlatayım devamını.

part 31 ( yüzleşmeye giderken)

biraz kendime geldim sonra.. aradım onu telefondan.. annesi açtı. şuan iyi değil sonra dedi kapattı.. şoku atamadım üstümden.. babam çıkardı 300 tl kadar para verdi git bursaya diye.. tamam dedim aldm parayı ..

aradım bunu konuştuk biraz.. annesinle konuştum beni garajdan alacaktı. bindim otobüse çıktım gittim bursaya..

annesi geldi aldı beni garjdan ve yola çıktık.. hastaneye vardığımızda kapıda durup bi sigara yaktım..

annem sen gir bi sigara içiyim geliyorum dedim .. sigaramı içtim

4. katta kalıyordu işte.. öğrendim odayı falan .

kemoterapi görüyor tabi.

neyse
part 32 ( yüzleşme )

odanın kapısına geldim.. annesi gördü fırladı hemen.. olum eminmisin bak dedi ... ya dedim bırak nolursa olsun .. nası ağlıyorum ama

hemen sildim elimi yüzümü abi kapıdan bi girdim

ya girmez olaydım görmez olaydım o halini..

sonra yine yığılmışım amk.. gözlerimi açtım ellerimi tutuyo. hafif ağlıyor.. noldu dedim . bayıldın dedi sakinleştirici falan filan baya fena olmuşum.

ağlama dedim ona ama ağlamamak için kendimi zor tutuyorum tabi.

aşağı inelim mi dedim.. yavaşça kaldırdı beni. indik kapıya.. sigara yakcam yakamıyorum . sana bişi dicm dedi

önce ben diyim dedim.

neden bunu bana daha önce söylemedin dedin

abi kız o kadar düşünceliymiş ki bana dediği laf şu..

sen beni inanılmaz seviyordun. ben de seni tabi. ama bana birşey olursa arkamdan gelecektin bunu adım gibi biliyorum..bu yüzden sana birşey olmasına dayanamzdım dedi ve ayrılmak için en iyi fırsat o gün diye düşündüm dedi.

başladım ağlamaya amk

part 33 ( ölüm sancıları )

ağlama diye sarıldı bana .. tutamıyorum ki kendimi.. bi insan evladı sevdiğini o halde görecek nasıl dayansın

yüreği nasıl dursun kas katı ha? yapabilirmisiniz.. dimdik durabilirm isiniz dostlar? duramassınız işte.. tıpkı benim gibi

yığılırsınız öyle oraya..


göz yaşlarımı sildi. beni affet dedi.. fazla zamanım yok sende biliyorsun buna alıştır kendini dedi.. ama bi delilik yaparsn hakkımı helal etmem sana erkeğim dedi..

dahada ağlamaya başladım yapma dedim yeter..

sen ölmiceksin ölemessin diye bağırıyorum .. yine iğne vurmuşlar bana sakinleştirici falan ..

uyandım kendime geldim

yine o vardı başımda..

bana ddiki.. git burdan arkana hiç bakma ve git. yaşadğımız herşey bugune kadar olan ve bundan sonrakı hayatında guzel bir anı olsun dedi..

sana son 1 kez sarılabılırmıyım dedim.. ağlamıyordum.. dışardan ağlamıyordum ama içim kan ağlıyordu.

part 34 ( son veda )

son 1 kez sarıldım.. son bi kez o dudakların tadına baktım kaçamak bi şekilde.. öptüm ellerini tuttum..

beni yaşatan şey senin sevgindi bi nevi dedi.. senleyken mutluydum ve sorun yoktu ama bunu ogrendınde ısler degısecektı daha mutsuz olacaktım o yuzden bunu yaptım dedı..

not : bana bir soru sormustu soru suydu " sen hiç , bir kartanesinin ne hissetiğini düşündün mü erkeğim" demiştio an uykuluydum " ne biliyim aşkım yaa hadi yatalım " demiştim..

evet bakın 1 kartanesi.. eriyeceğini bile bile var olmak nasıl bir duydur sizce?

böyle bir durumda olsanız kendinize sormaz mısınız ??

git dedi..

çktım annesi beni garaja bıraktı.. bütün yol boyunca ağladım..

ve memlekete vardım.

part 35 ( geçen zamanlar )

gnler geçmyordu.. acaba hayatta mı ? sorusu hep kafamı kurcalıyordu..

gün geldi çattı universteye gidiş belli oldu falan.. gittim okula.. çabuk unuttum tabi..

ama her 6 aralık günü.. her 6 aralık saat 8 de aklıma geliyordu.. nereye gidersem gideyim yanıma hep onunlyaken yazdıgım aldımız hedıye ettıgımız yaptıgımız seylerı arsıvleyıp bı kutuya koydugum ktuyu alıyordum yanıma..


7 sene boyunca hiç bir kızla sarılıp uyuamadım . 7 sene boyuna hıc bır kızı onun kadar sevemedım ... ona verdıgım degerı baskasına veremedım

o kızların olmasını ıstedıgım gıbı bı erkek olamadım

acımı paylasamadım

derdımı anlatmadım

sevemedim abi yapamadım olmadı.. elbete bir sebebi var herşey bitti..

evet 3 ay önceydi. kafamı kurcayalan soru hala vardı tabi . 3 ay önceye kadar vardı..

herşey bitti evet çünkü 3 ay önce hayata gözlerini yummuş.. o benim canım dediğim

uğruna ölürüm dediğim

bileklerimi kesip o nasıl hissediyorsa bende hissetmeliyiim dediğim insan

hayatımda adam olmama , insan olmama efendi bir kişilik insanları yadırgamayan

düşünemden iyilik yapan bir insan olmama sebeb olan insan öldü..

bugün 7. yıl dönümüz olacaktı..

kollarımda ölecekti ama yinede beraber olacaktı ama gitti ..

başka bir mahalleye taşındı. benden çok uzaklara gitti neden gitti

kime küfür etsem . neye küfür etsem nasıl geri getirsem anlatın bana olum

3 ay önce öğrendim.. ve dedim ki yıl dönümüzde yanına gelicem..

hoşçakalın.

(online halde yazarken veda ediyor)  

OzenleSecilmisFindik

09 Ara 2010 22:27

Mesaj Gönder

çok küfür var bu yazı da ccc küfür dolu ccc  

kaptan orta kapI

09 Ara 2010 22:30

Mesaj Gönder

eydien77 demiş ki:
öncelkle ricamı geri cevirmedgi icin 'alihandironun bacisi' na tesekkür ederim Smile

inci sozluk yazarndan alıntı oldgu icin haliyele biraz küfür var yinede bunun bi cezası olacaksa

ona degil bana islenmesni isterm Crying or Very sad
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed  

OzenleSecilmisFindik

09 Ara 2010 22:34

Mesaj Gönder

kasayi yan yatir  

cado

09 Ara 2010 22:37

Mesaj Gönder

okudum moralım bozuldu  

kaptan orta kapI

09 Ara 2010 22:40

Mesaj Gönder

su ruh halımde hıcte benı ceken bı yazı degıl

canımı sıktı  

manevra

09 Ara 2010 22:44

Mesaj Gönder

o değil de benim kafama takılan liseliler hatırlar diye sunduğu örnekler benim lise zamanımda çoğu yoktu lan bunların  

cakma ninca

09 Ara 2010 22:53

Mesaj Gönder

okudum  

Brasil

09 Ara 2010 22:55

Mesaj Gönder

lütfen özet geç...  

tecrubeyle sabit

09 Ara 2010 23:02

Mesaj Gönder

hayalet sevgilim Confused  

manevra

09 Ara 2010 23:07

Mesaj Gönder

birlikte mutlu geçebilecek 7 seneyi ayrı ve acı çekerek geçirmişler... yazık...  

DEJAVUU

09 Ara 2010 23:13

Mesaj Gönder

kardan adam güneşe aşık olmuş.  
fotoğrafı yok

fthbck

09 Ara 2010 23:29

Mesaj Gönder

seviye yükselmiş
meme meme meme  

ney ney kalabami

09 Ara 2010 23:30

Mesaj Gönder

sevyiye yükseltme lan ... ahahah  

frolic

09 Ara 2010 23:32

Mesaj Gönder

film olurmuş  

SDRSNCKTR

09 Ara 2010 23:36

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4   Sonraki