wow mists of pandaria 25 eylül

Anasayfa  \  Forumlar  \  Oyunlar  \  wow mists of pandaria 25 eylül
 
Alıcakmısınız
  Alıcam
  Almiycam
  Aldım bile
| Sonuçlar


25 eylül de çıkıyor.

seviye sınırı 90'a yükseltildi.
yeni sınıf: monk.
yeni ırk: pandaren.
pet hayvanların savaşabileceği sistem.
yarışma modunda zindanlar.

hikaye

horde ve alliance'ın kıyasıya savaşları tüm azeroth'u sarmıştır. her iki birliğin donanmalarının uzaklardaki savaşları, cataclysm'den sonra ortaya çıkan pandaria'yı keşfetmelerine sebep olur. daha önce hiç kimsenin ayak basmadığı bu gizemli kıtanın sis perdesi aralanmak üzeredir.

kaynak http://tr.wikipedia.org/wiki/world_of_warcraft:_mists_of_pandaria
trailer http://tinyurl.com/c7qock4

dungeon challenge olayı ilginç gibi gözüküyor.
pet savaştırmak işi biraz pokemon gibi olmuş Very Happy
oyun mekanikleride baya bir değişiyor, denemek lazım, herhalde son bossta garrosh olucak.

tekrar başlamayı düşünen olursa burning legion, oxsi @ tomcats
su an realmde en çok member a sahip olan guildiz.guildi realm first lvl30 yapmak için uğraşıcaz lvl kasmak isteyenlerde gelebilir.  

guybrush threepwood

25 Ağu 2012 12:00

Mesaj Gönder

wow oynamayı ozledimmm ya deli gibi oynamak istiyorum vaktm yok hiçç Hass  

BelizCeren

25 Ağu 2012 12:18

Mesaj Gönder

bende mists of pandaria cinematic trailer ı izledikten sonra özlediğimi hissettim ve 3 gün önce accountumu tekrar açtım oynuyorum Smile  

PUMPKinCOSMOS

25 Ağu 2012 12:22

Mesaj Gönder

Alıntı:
there's cows, gnomes, little creatures that go rawlugaglraigah and countless other things that have been around since vanilla, and you complain on pandaren?
 

guybrush threepwood

25 Ağu 2012 12:31

Mesaj Gönder

picallo demiş ki:
bir sonraki expansionda da ninja turtles koyarlarsa hiç şaşırmam iyice cılkını çıkardılar oyunun..


Kahkaha Kahkaha Kahkaha  

BelizCeren

25 Ağu 2012 12:31

Mesaj Gönder

önceleri neferian olsun illidian olsun c'thun olsun efenime söylim lich king olsun deathwing olsun
bunlarla gaza getirirdi bizi blizz, şimdi de race koyup ara paket kıvamında devam ettirme kararı almış

e tabi old god kalmadı ya da kalanları bi sonraki pakete saklıyorlar
warcraft'ın hikayesi tükendi sayılır tükettiler böyle ara dungeonlarla

old god kalmadı garrosh hellscream'i end boss diye mop a koydular

e yavşak gidip bloodhoof'u öldürürse horde morde kalmaz

hikayeyi böyle devam ettirirsen horde faction da kalmaması lazım ama neyse  
fotoğrafı yok

Koukuytyuioyrryuii

25 Ağu 2012 12:34

Mesaj Gönder

evet abi pandaya mı takıldınız bi tek. neler var oyunda sıradışı.
ki panda sevimli bi hayvan yani!
1 kap su lütfen. bye.  

sanwhere

25 Ağu 2012 12:41

Mesaj Gönder

ben nötr bakıyorumda bukadarda abartmaya gerek yok
herkes sızlanıyorda cok kolay oldu casualler icin oldu yok pandalar, yok raidler dandik, konuşanlara bakıyorum sanarsinki 40 yıllık hardcore oyuncularda sızlanıyorlar, lore eskisi gibi değil tabiki ama bi şekilde oynanış acısından kapatıyor yeni şeyler ekleniyor, hiç bişeyde sonsuza kadar sürmüyor tbc süperdi nerde vanilla falan diyosunuzda hikaye bukadar yani ozaman tbcden sonra bişey cıkmasaydı sabah aksam btye girer cıkardınız
yeniikler geliyor sonuca iyimi kötümü oynamadan bilemeyiz, eski havası yok evet yok olmasıda beklenemez zaten
ama genelde bu hep laf atanlar tekrar baslıyor oyuna hiç bişey olmamıs gibi  

guybrush threepwood

25 Ağu 2012 12:59

Mesaj Gönder

sylvanas'a bekleriz  

spacetime

25 Ağu 2012 13:21

Mesaj Gönder

mopun trailer hoşta
http://tinyurl.com/2v7goxl
bu trailerların babası  

guybrush threepwood

25 Ağu 2012 15:53

Mesaj Gönder

picallo demiş ki:
bu oyunda en çok burning crusade zamanı keyif almıştım. pve si pvp si bambaşkaydı
 

SIFIR

25 Ağu 2012 18:45

Mesaj Gönder

baydı abi artık , blizzard para için böbreğini satacak moda geçti zaten  

mozangenc

26 Ağu 2012 01:08

Mesaj Gönder

guybrush threepwood demiş ki:
mopun trailer hoşta
http://tinyurl.com/2v7goxl
bu trailerların babası

arthas konulu wow un filmini yapsınlar artık  

spacetime

26 Ağu 2012 01:13

Mesaj Gönder

heyecanla bekliyorz artık warlockları daha fazla nerflemesinler burdan wow yetkililerine sesleniyorm Kahkaha  

Confused

17 Eyl 2012 03:10

Mesaj Gönder

:/ tbc de azaroth da hüküm sürerdik biz lock lar oysa. illidan ın düşüşüyle ne hallere geldik Confused  

eglaanca EldaR

17 Eyl 2012 23:26

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16   Sonraki