fallout 3

Anasayfa  \  Forumlar  \  Oyunlar  \  fallout 3
 
yani şimdilik iyi gibi ama millet yerden yere vurmuş

sanırım fo2 tadı yok  

NeverWhere

03 Kas 2008 17:48

Mesaj Gönder

benim questlerde beynim bulanıo

atom bombalı yerdeydim çıktım bi radyo alanına geldim afalladım  

NeverWhere

04 Kas 2008 11:17

Mesaj Gönder

galaxy radio da three dog un verdii görevin ellerini öepeyim . yön bulmak ayrı bi dert bi de super mutantlarla uğraşıoruz  

imam

05 Kas 2008 09:56

Mesaj Gönder

kimse süper entry girmeyince bende sevmemiş sayıldım çok mu kötü ya eski halleriyle laaksız tabiide yuırtdışındada ii bi izlenim alamadı nie nieee!!! Sad

warhammer a devam...  

iluvbeinaked

05 Kas 2008 11:46

Mesaj Gönder

ben power armor giymek istiorum artık  

NeverWhere

06 Kas 2008 09:09

Mesaj Gönder

yahu bu side questler yap yap bitmio gibi bişi

daha hala power armor giyemedim

ayrıca aynı silahtan elinizde 2 3 tane varsa durability si düşmüş olanı digeriyle tamir edebiliosunuzmuş u daha lvl 12 iken ögrendim nubmuyum neyim  

NeverWhere

10 Kas 2008 12:37

Mesaj Gönder

bi de şişkebap die bi silah var ve deathclaws hand die

schematicle yapılıo.

gerçekten iyi silahlar tavsiye olunur.  

NeverWhere

10 Kas 2008 12:38

Mesaj Gönder

ben bu oyunu ıncığını çıkarana kadar oynarım sonra bir daha oynar mıyım ? sanmıyorum.  
fotoğrafı yok

Werder Veremem

14 Ara 2008 23:37

Mesaj Gönder

deli etti. bıraktım oynamayı  

jam

15 Ara 2008 04:05

Mesaj Gönder

level 17 yim talon merc lerin karargahı bastım.cok fakir adamlar, nasil odicekler benim ustume koydukları 1000 caps i anlamadim.

herkes ne derse yapıyourm. karmam çok yüksek ama bitmiyor ufak tefek görevler.

vault 112 nin olayı ne? misafir ettiler iceri beni. bi yere oturttular save dedim ciktim. bilen var mi, dost mu dusman mi?  

chrome

23 Ara 2008 15:30

Mesaj Gönder

oyunu bitirdim... oyunu eğer ana görevi ağırlıklı olarak takip ederseni çok kısa sürede bitiriyorsunuz. bu yüzden vault 88 e gitmeden önce aldığım saveden geri başladım oyuna şu anda free takılıyorum. gerçektende kendimi yapa yalnız hissediyorum oyunda. bir ara dogmeat benle beraberdi ama talon mercler harcadı hayvanı. bende onları harcadım.ama hala daha başıma kim ödül koymuş bulamadım.

oyun çok güzel kesinlikle oynanması lazım. hele ki birde elinizde sağlam silahlar varsa tadından yenmez.

yeni başlayanlara nacizane bi kaç tavsiyem olacak;

- oyunda ki en iyi silah kombosu bana göre; chinese assault rifle, sniper rifle ve combat shotgun.

- opsiyonel olarak; flame thrower (kapalı mekanlar için ideal zombilere ve ufaka yaratıklara karşı), minigun (mutantlara ve kalabalık gruplara karşı ideal)

- bir yerde bir görev var. adını hatırlamıyorum bilmem ne towers da (hatta oranın sahibini ilk oarak megatonda ki barda takım elbiseli adamdan duyuyorsunuz hani megatonda ki bombayı patlatmak isteyen adamdan) ghoulları yok etmenizi istiyorlar eğer speech yüksekse ghoullarla ve orada ki residance da ki insanlarla konuşup birlikte yaşamaya ikna ederseniz ghoulların lideri size ghoul mask veriyor. tünellere, metrolara kısacası ghoul olabilecek yerlere girerken bu maskeyi takarsanız hiçbir ghoul size saldırmıyor çünkü sizde gholu olarak görünüyorsunuz. bence bu görevi ne yapıp edip başarın ve o maskeyi alın çok büyük kolaylık. ama b.o.s. üyleri sizi böyle görürse direk saldıraya geçiyor ve oyunda ki diğer bir çok npc'de aynı şeyi yapıyor.

- girdiğiniz yerlerde ki bilgisyarları karıştırın ve yazılanları okuyun hikayenin derinliği için oldukça güzel ve ilginç şeyler var.

-skill olarak başta small guns çok önemli sonra sırasıyla; small guns, speech, first aid, lock pick ve hacking yada karşılığı ne geliyorsa unuttum şimdi. bu skiller sayesinde çok şeyi halledebiliyorsunuz. ayrıca sneak özellikle öneririm ki kalabalık bir gruba saldırırken sneak modunda ilerlemek hem süpriz saldırıya hemde kritik saldırıya olanak veriyor kısaca çok faydalı. keklik gibi avlanmaktan kurtulursunuz böylece.

- tecrübe çok kolay para çok zor kazanılıyor. para kazanmak için elinizdekileri satmanız lazım ama genelde düşük fiyata gider. barter çok işe yaramıyor ama repair öğrenirseniz elinizde ki malzemeleri tamir eder ve çok fahiş fiyatlara satabailirsiniz. özellikle silahlar ve zırhlar çok büyük paralara gidiyor ama tabii bu kadar parya sahip satıcıda bulmak lazım ki benim gördüğüm en baba satıcı da bile 500 caps civarında bir meblağsı vardı.

- perklere ve statlere gelirsek. str mutlaka 7 olmalı (ne kadar güç o kadar fazla malzeme taşırsın ve ne kadar fazlamalzeme o kadar para demek.) agilitiy(vats puanlarınız yüksek olur), dex(silah kullanımında etkili kesinlikle olmalı) diğer statleri ortalama seviyede tutmaya bakın çok düşürmeyin. wisdom 4 falan olabilir.

diyeceklerim şimdilik bu kadar... keyifli oyunlar.  

humanist yamyam

06 Oca 2009 10:58

Mesaj Gönder

evet int. tabiiki önemli bu konuda haklısın. ama şahsen ben 6da bıraktım int. çok abarmadım fiziksel kısımlara daha çok yüklendim.

yani sonuçta farklı bir çok karakter çıkıyor ortaya.  

humanist yamyam

09 Oca 2009 09:23

Mesaj Gönder

oynayanlara biraz kolaylık yapalım
dogmeat fazla aggression çektiği için genelde ilk hedeflerden birisi oluyor grupta kim olursa olsun ve çabuk öldürülebiliyor örnek mutant behemoth.
dogmeat ölmesin, bayılsın savaş bitince ayılsın istiyorsanız
console u açın (tabın üstüdeki " tuşu ile açılıyor
setessential 6a772 1
yazıp enterlayın. dogmeat öldü diye load etmeler sona erdi.

ben max level sınırı olan level 24 te kalmak istemiyorum uber-character yapıcam diyorsanız (level 24 olduğunuzda xp almıyor karakter)
oyunu her açtığınızda console u açın
setgs imaxcharacterlevel 100
yapıp enterlayın (100 yerine istediğiniz rakamı girebilirsiniz, yazdığınız rakam max level sınırı olacaktır.)

oyun zor değil, her yeri gezip tüketmek istediğim için uzatıyorum. power armor giymek isteyenler main questi takip etsinler.

fallout 1 ve 2 yi oynadığım zamanlar aklıma geliyor da burda da rpg fanları war çok iyi anlarlar o oyunları oynarken yaşanılan heyecanı we keyfi. bu oyun onu wermese bile çok farklı bir bakış açısı gelmiş we güzel olmuş o yönlerden. post-acopalypse bir ortamı realistic olarak görüyoruz. daha önceki oyunlarda gördüğümüz birçok şeyin detayları bir sürü yere serpiştirilmiş. başarılı ama kısa zamanda monotonlaşan bir yapısı war fallout 3'ün.  

SNu2R

17 Oca 2009 01:08

Mesaj Gönder

şimdi insan o kadar hazırlık süresinden ve hasretten sonra bi takım şeyler isterdi. şahsen ben sıralamak isterim kendi "keşke"lerimi;

- keşke kullanabileceğimiz araç olsaydı. hayvanda olurdu ama o inekler haricinde binek hayvanı yok zaten.
- keşke kasabalar biraz daha büyük ve geniş olsaydı.
- keşke new reno gibi bir yer olsaydıda biraz kanunsuz takılabilseydik.
- keşke daha gerçeğe yakın olarak işin içine biraz seksüel malzemeler serpiştirilseydi. mübarek amerikada herkes muhafazakar. nerde nükleer savaş sornası yozlaşmış toplum?
- keşke senaryo biraz daha ilgi çekici olsaydı. açıkcası sırf power armor için senaryoyu takip ettim ama gelgör kipower armorda tırışkaymış be kardeşim. ver small guns'a 100 puan al bi sniper al bir ak 47 tamam işte
- npcler... neden bu kadar çabuk geberiyonuz be biraz akıllı olun saklanın edin hadi allahın itine laf geçiremiyoruzda diğerlerine ne oluyor?
- ayrıca şahsen oyun içinde ufak bir ordu kurup mini meydan muhabereleri yapmak isterdi deli gönül mutantlarla ama gel gör ki bir tek paladinlerle bu mevzu oluyor o kadar.
- metrolardan gına geldi sırf bu yüzden şehirde takılmıoyrum direk olarak wastelande attım kendimi çorak arazide gezip duruyorum.
- three dog artık aynı şeyleri söylemesin yeter.

velhasıl kelam saydık bir çok şey çıkar ama yinede biraz eskinin hatrına birazda aslında oyunun iyi taraflarını göz önüne alarak oynuyoruz ama nedense bana kendini tekrar oynatamıyor. yani her sene fallout 2yi öyle yada döyle bir kere oynar bitiririm ama bu oyun öyle olmıyacak gibi. bakalım umarım eklentileri falan durumu kurtarır.  

humanist yamyam

02 Şub 2009 12:02

Mesaj Gönder

level dergisi sayesinde 2.oyununu oynamıştım.. efsane ya Very Happy diablo ile önüne geleni kes kes ilerle modundaki bir bünyeye böle bir oyun verilince insanın rpg ye bakış açısı değişiyor resmen Very Happy espirileri ile pc başında kopmamı sağlamıştı zamanında, düşen ufo nun duvarında elvis posteri bulmak, 1 int ile todd ile konuşmak, genelevde saçma sapan fantaziler kurmak, taş gibi bi hatun karakter yaratarak millete vererek problemleri çözmek Very Happy mükemmel bir oyun kesinlikle, ama 3.oyun bu atmosferi pek yakalayamıyor malesef(ama kötü de değil tabi)  

Tabris51

29 Tem 2009 10:43

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4   Sonraki