galatasarayda fatih terim dönemi sona erdi

Anasayfa  \  Forumlar  \  Spor  \  galatasarayda fatih terim dönemi sona erdi
 
sandro demiş ki:
ben haberin gercekliginde de degilim
oyle bisey demis olabilir
ama bunun aleyhine hic mi bisey olmicak
taip mi bu mk 20 senedir elestirilemiyor
bak, sen bile "öyle bir şey demiş olabilir" yorumu yapıyorsun

çamur at, izi kalsın işte sana

ateş olmayan yerden duman çıkmaz

falan

kendini aklamakla mi ugrasacaksin sonra elestirilerle mi  

YedekteBekleyenMelek

07 Tem 2015 20:19

Mesaj Gönder

şöle bi haberi kafadan uydurmak kötü bi ruh hali olsa gerek
benim gastemde şöle yalan bi haber yapan olsa kime iftira attıına bakmadan kovarım  

left

08 Tem 2015 00:23

Mesaj Gönder

Alıntı:
peki, hala gereği düşünülmedi mi?
yazarımız cem dizdar'ın bugünkü köşe yazısı...

13 temmuz 2016, çarşamba yorum yaz
a+a-
derken, “biz daha bitti” diyememiştik ki, avrupa şampiyonası ‘şıp’ diye bitiverdi. başlarda üç maç oynadık ve oracıkta kalıverdik. bir ara birbirimize girdik... sonra... çoğu zaman yaptığımız gibi kendi köşemize çekildik!.. akabinde eller oynadı, biz izledik.

ardından her daim olan, yani kimsenin artık hiçbir şeye şaşmadığı güzel ülkemizde şaşırtıcı olmayan bir kez daha tecelli etti; sorumlular ortadan toz oldu!

şimdi bu tatil günlerinde, sindikleri köşelerinde, yakındaki dünya kupası elemeleri için ‘yeni bir tiyatro’, yeni kostümler, yeni sözcükler ve yeni bir sahne hazırlıyorlar.

peki, bizler ne öğrendik bu şampiyonadan?..

* “motive olursak yapamayacağımız şey yok” türünden içi boş sloganların safsatadan ibaret olduğunu...

* yeteneğin ‘kalıcı üstünlüğü’ değil sadece bir avantajı ifade ettiğini...

* geliştirilebilir oyun için futbolcu becerisinin önüne planı, anlayışı, değişimin gücünü, haliyle ‘günün bilgisine vakıf olmayı’ koymanın önemini... bir başka deyişle futbolun gelişme eğrisi içinde ‘teknik direktör’ün kapladığı yeri!..

sorunlar uykuya bırakılmasın

şampiyona sırasında sosyal medyada kol gezen galiz dile haklı olarak öfkelenen fatih terim, alınan sonuçlardan ve varılan noktadan sonra tahmin edileceği gibi kendisi ile ilgili herhangi bir özeleştiriye kalkışmadı. “yakaladığınız her pozisyonu atacaksınız mümkünse de zor gol yiyeceksiniz” türünden futbol klişeleriyle durumu açıklayıp daha çok oyuncu performansı ile ilgili şeyler söylemeyi tercih etti. sonra da “gereği ne ise yapılacaktır” türünden puslu bir slogan atıp, konuyu dinlenmeye bıraktı!..

ve şu apaçık soru ortada kaldı; “bu işin gereği nedir”?

örneğin sonuçlara, oynadıkları oyuna ya da daha farklı nedenlere bağlı olarak roy hodgson (ingiltere), vicente del bosque (ispanya), leonid slutsky (rusya), anghel iordanescu (romanya), pavel vrba (çek cumhuriyeti) ‘gereğini yaptı’ ya da ‘gereği yapıldı’. bazı milli takım hocalarıyla ilgili tasarrufların da ‘eli kulağında’ olduğu yolunda haberler sızıyor!

bizde ise işler ‘uykuda’...gerçi fatih terim, türkiye futbol direktörü olarak teknik direktörden öte daha çok ‘futbol federasyonu eşbaşkanı’ türünden bir unvana sahip ama yine de ‘yapılması gerekenin ne olduğunu’ açıklamak zorunda sanırım...

örneğin, takım mı yenilenecek?.. ülkedeki oyun formatlarına alt yapılardan başlayarak el mi atılacak? yapısal sorunlara dair projeler mi açıklanacak?.. yoksa...
 

KennYyYY

13 Tem 2016 15:00

Mesaj Gönder

 

Irriducibili

13 Tem 2016 15:19

Mesaj Gönder

ulan ya Kahkaha  

KennYyYY

13 Tem 2016 15:21

Mesaj Gönder

puuuuuhhh ahahahahahahhahahahaha  

YedekteBekleyenMelek

13 Tem 2016 15:41

Mesaj Gönder

hala konusacak mk
oglu da hesap soracak
Very Happy  

Sandro

13 Tem 2016 21:44

Mesaj Gönder

Very Happy  

Kahin

22 Ara 2017 11:20

Mesaj Gönder

imparatore geri döndü  

YedekteBekleyenMelek

22 Ara 2017 20:21

Mesaj Gönder

türk futbolunun imparatoru
daha iyisi yok
kendi takım kurmamış, hazırlık kampı yapmamıış, para yok transfer yapılamıyor, futbolcular kendi seçmemiş
ne olursa olsun
geldi çatır çatır şampiyon yaptı

bu başarının 10da 1ine sahip olmayan adamlar ne egolara sahipler

ne kadar egosu varsa helal olsun
ayakları yere değmeden yürüsün
hakkıdır  

left

21 May 2018 09:56

Mesaj Gönder

insan kendi şansını kendi oluşturur.. işi biliyor reyis  

YedekteBekleyenMelek

27 May 2018 02:17

Mesaj Gönder