galatasaray - manchester united şampiyonlar ligi grup maçı

Anasayfa  \  Forumlar  \  Spor  \  galatasaray - manchester united şampiyonlar ligi grup maçı
 
hey united !
  this s hell
  koyarız
  basarız
  yaslarız
| Sonuçlar
no pasaran demiş ki:
dediğim açık aslında...istese de yayınlayamaz..sezon başı yapılıyor sözleşme..dakikası saniyesi herşeyi belli..

sezon başı o kurallara göre sözleşme yapılıyor ve bütün sezon ona uyulması gerekiyor..

x takımın y maçında koreografi varmış bu maçlık deleyim kuralı dersen ceza yersin muhtemelen..


zaten adamın zkinde olmaz koreografi eşşek yüküyle para vermiş..o konuda özünde dediğiniz doğru ama diyelim ki fanatik ötesi galaatsaraylı kanal sahibi olsun, yayınlatmak istesin o koreografiyi..cezasını ödemeden yayınlayamaz diyorum..

su son kisimda bir turlu anlasamiyoruz komisyoner...

simdi ben sana bir dolu para verdim mac yayini icin... bunun karsiliginda da "mactan 10 saniye oncesine kadar reklam yayinlama hakki"ni aldim senden... sonradan "enayi" oldugum icin reklam yayinlamadim, stad goruntusu verdim... bunun icin bana ceza mi uyguluyorsun???  

chirkhin

22 Kas 2012 16:29

Mesaj Gönder

chirkhin demiş ki:

su son kisimda bir turlu anlasamiyoruz komisyoner...

simdi ben sana bir dolu para verdim mac yayini icin... bunun karsiliginda da "mactan 10 saniye oncesine kadar reklam yayinlama hakki"ni aldim senden... sonradan "enayi" oldugum icin reklam yayinlamadim, stad goruntusu verdim... bunun icin bana ceza mi uyguluyorsun???
doğuş grubu sözleşmeler departmanında çalışmadığım için sana bilmiyorum diyeceğim serhan..

ama öğrendiğim kadarıyla evet..

o sözleşmeyi görmeden bunun doğruluğunu hiçbirimiz bilemeyeceğiz..

ama romanya'da yorum bile yapıyolar ne güzel Kahkaha  

No PaSaRaN

22 Kas 2012 16:31

Mesaj Gönder

o değilde dikkatimi çekti santra yapılırken maça bağlanıldı..

eskiden böyle değildi diye hatırlıyorum

en azında 1 - 2 dk öncesi verilirdi santrada bayrak sallanıılırken kadrolara yakın kadraj yapılırdı vs..  

Irriducibili

22 Kas 2012 16:32

Mesaj Gönder

irriducibili demiş ki:
o değilde dikkatimi çekti santra yapılırken maça bağlanıldı..

eskiden böyle değildi diye hatırlıyorum

en azında 1 - 2 dk öncesi verilirdi santrada bayrak sallanıılırken kadrolara yakın kadraj yapılırdı vs..

haci kanal maksimum para kazanmaya bakiyor tabi... ne kadar gec baglanir, ne kadar cok reklam yayinlayabilirse o kadar para demek...  

chirkhin

22 Kas 2012 16:34

Mesaj Gönder

abi güntekin falan metin tekin m.demirkol yorum yapıyolar mesela maçtan önce..press room gibi bi yerde ya da press box neyse işte..

onun hakkı bile ayrı satılıyor..onu da muhtemelen doğuş grubu bu sefer 2 kanal için satın almıştır diye tahmin ediyorum ki ntvsopr'dan yayınlanıyo genelde, maçtan sonra da hemen ntvspor'da onlar yayına giriyolar star reklam verirken..

yani kısacası öyle çirkin'in anlattığı kadar basit diil işler..milyon tane paket ve sözleşme var, mobil hakkı ayrı, internet hakkı ayrı vs..  

No PaSaRaN

22 Kas 2012 16:34

Mesaj Gönder

birde şöyle muhabbet var

pazartesi emniyet vali gsaray ve manulu yetkililer toplantıya giriyor uefa da dahil..ve koreografinin yapılmamasını istenildiği söylenmekte uefa tarafından

ne kadar doğru bilemem  

Irriducibili

22 Kas 2012 16:35

Mesaj Gönder

ben ilk yapılması planlanan koreografiyi falan hiç görmedim..yorumlarımı koreografi'den tamamen bağımsız sadece yayın ile ilgili yapıyorum..

yoksa banane yayınlansın tabi koreo..  

No PaSaRaN

22 Kas 2012 16:36

Mesaj Gönder

no pasaran demiş ki:
abi güntekin falan metin tekin m.demirkol yorum yapıyolar mesela maçtan önce..press room gibi bi yerde ya da press box neyse işte..

onun hakkı bile ayrı satılıyor..onu da muhtemelen doğuş grubu bu sefer 2 kanal için satın almıştır diye tahmin ediyorum ki ntvsopr'dan yayınlanıyo genelde, maçtan sonra da hemen ntvspor'da onlar yayına giriyolar star reklam verirken..

yani kısacası öyle çirkin'in anlattığı kadar basit diil işler..milyon tane paket ve sözleşme var, mobil hakkı ayrı, internet hakkı ayrı vs..

bizim fakir rumenler her turlu yayin hakkini almis anasini satiim... digisport 1,2,3 kanallarindan ayni anda 3 maci canli veriyorlar... ayrica internetten veya mobil telefondan istedigin maci izleyebiliyorsun... mac sonrasi roportajlar felan staddan...

19:00 maci oldugu gun canli yayin sayisi 4'e cikiyor...

allah'in fakirleri... Kahkaha Kahkaha Kahkaha  

chirkhin

22 Kas 2012 16:36

Mesaj Gönder

takımlara ne kadar aktarılıyor çirkin?

kaç milyon euro yayın parası alıyo rumen takımı?  

No PaSaRaN

22 Kas 2012 16:39

Mesaj Gönder

no pasaran demiş ki:
takımlara ne kadar aktarılıyor çirkin?

kaç milyon euro yayın parası alıyo rumen takımı?

onu bilmiyorum bak... (gordun mu, bilmedigim seyler de varmis Kahkaha )

sen iki konuyu corba yapip duruyorsun komisyoner... bizim yayincilar dhaa cok para veriyor, evet... takimlara daha cok para gidiyordur, evet... ama bunun karsiliginda uefa "son ana kadar reklam yayinlama zorunlulugu" diye bisey getirmiyor... boyle bir hak veriyor sadece... bu hakki kokune kadar kullanan kanalin kendisi... yoksa isterse (veya senin deyiminle enayiyse) 1 dakika erken baglanir stada... ama iste o 1 dakikanin reklam gelirinden olmus olur...

yani bu reklam politikasi "zorunluluk" diil, ticari sebeplerden kaynaklaniyor...  

chirkhin

22 Kas 2012 16:42

Mesaj Gönder

sen bunu bilmeden işkembeden sallıyarak böyle olduğunu iddaa ediyosun..

ben de sana içerden birinden öğrendiğim kadarıyla öyle olmadığını, ortada bi sözleşme olduğunu ve ona göre davranılması gerektiğini söylüyorum..

ticari sebeplerden kaynaklandığı bariz zaten..

artık gereksiz uzadı bu muhabbet, senin herhangi bir kaynağa dayanmadan işkembeden sallamanla benim içerden öğrendiğim bilgi birbirinin zıttı şekilde 2 ayrı köşede dursun..insanlar da istediğine inansınlar..  

No PaSaRaN

22 Kas 2012 16:45

Mesaj Gönder

no pasaran demiş ki:
sen bunu bilmeden işkembeden sallıyarak böyle olduğunu iddaa ediyosun..

ben de sana içerden birinden öğrendiğim kadarıyla öyle olmadığını, ortada bi sözleşme olduğunu ve ona göre davranılması gerektiğini söylüyorum..

ticari sebeplerden kaynaklandığı bariz zaten..

artık gereksiz uzadı bu muhabbet, senin herhangi bir kaynağa dayanmadan işkembeden sallamanla benim içerden öğrendiğim bilgi birbirinin zıttı şekilde 2 ayrı köşede dursun..insanlar da istediğine inansınlar..

yok haci... oyle bi durumda resmi sayilabilecek bilgi gecerlidir... benim salladiklarim diil...

o yuzden senin dediginin dogruluguna sen ne kadar kefilsen ben de o kadar kefil olurum...

bugune kadar yalan yanlis bisey soyledigini gormedim zaten... sen diyorsan kabul ederim...  

chirkhin

22 Kas 2012 16:47

Mesaj Gönder

saralondee demiş ki:


mantığın bu olduğunu sanmıyorum çünkü statta uefa gözlemcisi var
ayrıca ş.ligi maçlarında meşale yasak değil ama yakıp sahaya atarsan cezası var
valilik sırf bunu bilmediği için asıl koreografiyi engellemiş


bilmem aklıma baska bisy gelmiyo
bizim maçlarda da aynısı olmuştu
ekranda hiçbisey göstermemislerdi
yayın politikaysa bu
öle yayın politikasının mk  

Sandro

22 Kas 2012 19:44

Mesaj Gönder

muhterem demiş ki:
bunu avrupalılar süper yapıyor
psg macında galatasaray taraftarının yediği dayagı fransızlar göstermemiş yıldızları ve ayı göstermişti..
italyan televizyonu roma daki olayları en yakın cekimler ile göstermişti..
bir olay cıksa star eminim hd kamerasıyla cekim yapardı..



ntv grubunun maçlarını saadettin saranın sahip olgudu yayın tırları çekiyo yayınliyo diye biliyorum, d-smart içinde aynı şey
kameramanlar da saran grubunun yani.

en azından muhabirlerden yada spikerlerden biri çıkıp bahanelerini soylese bunla ilgili.

avrupada üst düzey yapılıyo bu iş.  

Sandro

22 Kas 2012 19:48

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20