"fatih" (sinyor) terim..

Anasayfa  \  Forumlar  \  Spor  \  "fatih" (sinyor) terim..
 
fatih terimi;
  severim
  sevmem
| Sonuçlar
kuschunun salı var, banyo küvetinden bozma Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

31 Ekm 2013 15:54

Mesaj Gönder

aysal rumenigeden yedigi lafi cikartabildi mi ?  

muhterem

31 Ekm 2013 16:34

Mesaj Gönder

yedektebekleyenmelek demiş ki:
kuschunun salı var, banyo küvetinden bozma Kahkaha


çakıroğlu marinaya git gör kaç metreymiş Surprised  
fotoğrafı yok

KuSHcU

31 Ekm 2013 16:43

Mesaj Gönder

şimdi izledim,
geri döner misiniz diyorlar, belli olmaz diyor
türkçesi: bunun için elimden geleni ardına koymayacağım.  

r o m

31 Ekm 2013 16:52

Mesaj Gönder

Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

31 Ekm 2013 17:46

Mesaj Gönder

dedi şimdi milli takımı brezilyaya götürürüm sonra gs yönetimeine ver allah ver allah laf sokarım gidemedi sustu

çıkmış bi de gs değerlerinden bahsediyor
kendi karakterine baksın ilk önce  

Obi-wan

31 Ekm 2013 19:38

Mesaj Gönder

baya boş konuşmuş Confused  

fcb

31 Ekm 2013 20:15

Mesaj Gönder

'' sayın demirören 'hocamızı 4 maçlık istiyoruz. buna izin veriyor musunuz?' diye sorduğunda galatasaray başkanının, 'ne demek, isterseniz ocak ayında (tamamen) verelim. yeter ki 2-3 hafta önce haber verin' cevabı beni çok yaraladı. vazgeçmeye hazır başkan, bir de bundan emin. bildiği bir şey varmış. ''


bu söz tamamen yalan, bide yalan söylemiş üstüne Smile

zaten sayın demirören dedikten sonrasını dinlemek saçma mk  

fcb

31 Ekm 2013 20:22

Mesaj Gönder

fatıh terımın su basın toplantısında yalan hıc bırsey soylemedıgını dusunuyorum  

alessandrodelpiero

31 Ekm 2013 20:35

Mesaj Gönder

ne diycek abi demirörene
mnkdmn tüpçüsü mü desin
lol  

left

31 Ekm 2013 20:38

Mesaj Gönder

aziz başkan tüp kafa diodu tapelerde lol  

fcb

31 Ekm 2013 20:40

Mesaj Gönder

lol lol
mahmuta da sövüyodu ana avrat
seviyo federasyon başkanlarını lol  

left

31 Ekm 2013 20:43

Mesaj Gönder

ne diyor, bana ulaşamıyorsa yardımcılarıma ulaşabilir!

neyse, iyi oldu bu toplantı.
insanlığa kazandırılamayacağı zaten belliydi, karakteri de şimdi iyice şekillenmiş oldu

Surprised  

r o m

31 Ekm 2013 21:09

Mesaj Gönder

tamamının videosu var mı?  

Jesus

31 Ekm 2013 21:59

Mesaj Gönder

onu değil bunu çekmişler.  

balkan

31 Ekm 2013 22:21

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38   Sonraki