bu şarkıyı kim söylüyooo???

Anasayfa  \  Forumlar  \  Müzik  \  bu şarkıyı kim söylüyooo???
 
kederlerden boğuldum 1 çare düştüm ezildim yanar gönül çıkmazlarda çare hayat senin elinde...ha bir adım önde ha arkada nedir canım bu koşuşturma anam beni 1 kere doğurdu 1 daha gelmem dünyaya????

eski 1şarkı ama kim sölüo we nerden bulcamm yaaa Confused  

Angel A

25 Oca 2005 04:46

Mesaj Gönder

''pnr'' demiş ki:
kederlerden boğuldum 1 çare düştüm ezildim yanar gönül çıkmazlarda çare hayat senin elinde...ha bir adım önde ha arkada nedir canım bu koşuşturma anam beni 1 kere doğurdu 1 daha gelmem dünyaya????

eski 1şarkı ama kim sölüo we nerden bulcamm yaaa Confused
ya warya kadının tipi klip fln herbişi aklımda ama adını unuttum hazal diesim gelio Kahkaha  

*arsenick*

25 Oca 2005 04:49

Mesaj Gönder

''pnr'' demiş ki:
kederlerden boğuldum 1 çare düştüm ezildim yanar gönül çıkmazlarda çare hayat senin elinde...ha bir adım önde ha arkada nedir canım bu koşuşturma anam beni 1 kere doğurdu 1 daha gelmem dünyaya????

eski 1şarkı ama kim sölüo we nerden bulcamm yaaa Confused

ya bu kdr alakasız bi şarkıyı aklıma soktun ya yuh yani... dur bulucam şimdi..  

LeS_PauL

25 Oca 2005 04:50

Mesaj Gönder

leviathan demiş ki:
hmm ben böyle bi şarkının varlığından şüpheliym
sen şimdi sallamış olabilirmisin bu sözleri

war yaaaa üüff nerden sallıcam gecenin bu saatinde nerden gelcek ilham??? Kahkaha  

Angel A

25 Oca 2005 04:51

Mesaj Gönder

vãÑîty demiş ki:
elden yar olmaz - hazal

nerden bulcan bilemem de bu sana ipucu olsun Smile)
göreimiss bu pınar hanım buyursunlar Smile

canım onatcımm gene koştu imdadıma Kahkaha saol yawrus  

Angel A

25 Oca 2005 04:51

Mesaj Gönder

doubletrouble demiş ki:
baktım ama nanay ..yok öle bi şarkı diyo yahoo Rolling Eyes

war yaaaa  

Angel A

25 Oca 2005 04:52

Mesaj Gönder

vãÑîty demiş ki:
kederlerden boğuldum
biçare düştüm ezildim
ne arar gönül çıkmazlar da
Çare hayat senin elinde

elden yar olmaz dinle beni
senin tek dostun yine sen
aç gözünü seyreyle dünyayı
bak neler görüyor gönül penceren

ha bir adım önde ha arkada
nedir canım bu koşuşturma
anam beni bir kere doğurdu
bir daha gelmem dünyaya

ahanda sözleridir Smile

sen waryaa 1tanesin onatt daha ne diimm sana cnm arkadaşım =))  

Angel A

25 Oca 2005 04:53

Mesaj Gönder

naçizhane demiş ki:
anathema'dan yar seni bekledim de durdum ?

ewt ewt oo afferim sana buldun şarkıyı Bravo  

Angel A

25 Oca 2005 04:54

Mesaj Gönder

hallow demiş ki:


bu şarkı çok eskilerden önemli bişi!
eee tabikide... Cool Kahkaha  

Angel A

25 Oca 2005 04:54

Mesaj Gönder

vãÑîty demiş ki:
hacı bu topic kral yannıs şarkı bulundu şimdi şarkı üzerine yorumlardan gidios :=))

hade bakalımmm =))))))  

Angel A

25 Oca 2005 04:59

Mesaj Gönder

ya o diilde bulamıorm şarkıyı onaaattt yardım et sende warsa yollasana bana msn dan?? =)  

Angel A

25 Oca 2005 05:02

Mesaj Gönder

sozunu muzigini kerime abidik yazmi$ bu $arkinin.  
fotoğrafı yok

agamemnon

25 Oca 2005 07:04

Mesaj Gönder

ayrica adi "elden yar olmaz"mi$ ve hazal soylermi$. Smile  
fotoğrafı yok

agamemnon

25 Oca 2005 07:06

Mesaj Gönder

bu şarkıyı ben dahil herkez söylemiş olabilir.  

Deli...

25 Oca 2005 15:07

Mesaj Gönder