playlist!!

Anasayfa  \  Forumlar  \  Müzik  \  playlist!!
 
bu arada gece gece bale yapıp sakatlama kendini daha yeni şarkı ve video listesi sunacaz yarına arkadaşa
ben bugün pek bir meleğim canım Twisted Evil
pek bir yardımseverliğim üsütmde

evet bence görsel olarak kesin fashion olmalı Rolling Eyes  

Lady In Blue

28 Tem 2007 23:43

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


bence dvd filmler daha iyi Confused
eurosport var çoğu yerde o da güzel oluyor aslında. drag yarışlara fln bakıyo insan Confused


evet motor yarışları olsun barda
yani motor yarışları olursa ben kesin izlerim hatta sadece izlerim Very Happy  

Lady In Blue

28 Tem 2007 23:56

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:
ağğğğğ kafam Crying or Very sad


sanırım bizim peri teyze geldi oraya

kafan nasıl şu an Kahkaha  

Lady In Blue

28 Tem 2007 23:56

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


adım kadir değil ama içine doğdu demek söylemişsin bak adımı Kahkaha

ya ben bu kafayı 24 saat yaşarsam bünyem kaldırmaz ölürüm bayılırım düşerim yolda yolakta. Hass


''inan'' hım ilginç bi isim

pek bi güven veriyor  

Lady In Blue

28 Tem 2007 23:58

Mesaj Gönder

benin düşünce yapım gerçekten sende olsaydı şu an komadaydın
evet inan ben bu duruma inandım

yani herkesin kaldırabileceği bir beyin değil

hala doktor amcalar bile bir çare bulamadılar ama umutluyuz pes etmek yok =(((

ay bu sefer dediğime ben bile inanamadım inan

bana bir külah lütfen
sepeti terastan sarkıttım şimdi  

Lady In Blue

29 Tem 2007 00:00

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


(picture) evde böle dolaşıyorum


puhahahah süpermiş

evet ben artık kaçar

kendine iyi davran ve kendine hep inan bana inanmadan ama Cool  

Lady In Blue

29 Tem 2007 00:02

Mesaj Gönder

spolit'de sana aynı ikonu yollamış =)))  

Lady In Blue

29 Tem 2007 00:12

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


sepeti ilk konuşmaya başladığımızda sarkıtmıştın şimdi geri çekiyo olman gerekiyodu Kahkaha
allahım bu kafayı bana da yaşat nolurrrrrrrrrrrr Kahkaha


bende iki sepet var Hi iyi geceler  

Lady In Blue

29 Tem 2007 00:14

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


heee bizim ortak ikonumuz. msnde çok güzel oluyor. bezmiş hali anlatan en iyi ikon Very Happy


çok dikkatliyimdir ortak Wink  

Lady In Blue

29 Tem 2007 00:19

Mesaj Gönder

dobo demiş ki:


gözünden kaçmıyo bişe maşallah Hi
sen yaklaşık 2 saattir gidiyorum yazıyosun farkında mısın?
2. sepeti çek istersen kalmasın orda bütün gece Kahkaha


ahahaahahahah farkındayım niye çaktırıyosun inan bu arada bana inanma demiştim zaten yemek yiyorum şu an bitmek üzere bitince bütün sepetleri yukarı çekeceğim Cool  

Lady In Blue

29 Tem 2007 01:09

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6