dizi önerisi lütfen

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  dizi önerisi lütfen
 
bbc yapımı dizilerden boş çıkmaz. hele hele uyarlamaları sinema ile yarışır. zaten british candır. oi!  
fotoğrafı yok

221b

24 Mar 2015 14:13

Mesaj Gönder

grimm ve the originals ı izleyen var mı?  
fotoğrafı yok

Calista

26 Mar 2015 19:31

Mesaj Gönder

grimm güzel fantastik dizi
izliyordum bi ara bıraktım hepsini Confused  
fotoğrafı yok

Koukuytyuioyrryuii

26 Mar 2015 21:04

Mesaj Gönder

bakiim bi ona da o zaman Rolling Eyes
the originals da da klaus var die merak ettim Rolling Eyes  
fotoğrafı yok

Calista

26 Mar 2015 23:03

Mesaj Gönder

x files 6 bölüm çekiceklermiş
şöyle bi dizi bulamadım yahu Neutral  

Darth Denuz

26 Mar 2015 23:11

Mesaj Gönder

empire'a sardım

community de başladı  

Bjonez

27 Mar 2015 19:25

Mesaj Gönder

originals i izlemedim haftaya bi göz atarım Razz  
fotoğrafı yok

Koukuytyuioyrryuii

29 Mar 2015 18:05

Mesaj Gönder

btw; april is coming .
game of thrones çıksa da izlesek.  
fotoğrafı yok

loreley

29 Mar 2015 20:29

Mesaj Gönder

penny dreadful  
fotoğrafı yok

loreley

29 Mar 2015 20:40

Mesaj Gönder

dizim bitcek die ödüm kopuyo ya son 3 bölüm, bi tanesini izliim de yatiim bari =)))  
fotoğrafı yok

Calista

31 Mar 2015 00:24

Mesaj Gönder

borgen  

asertis

01 Nis 2015 15:42

Mesaj Gönder

bron/broen dizisine başlicam

izleyen var mı?  
fotoğrafı yok

Calista

02 Nis 2015 21:13

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23   Sonraki