jason vs micheal myers

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  jason vs micheal myers
 
jason vs. myers
  jason
  myers
| Sonuçlar
cadılar bayramı

michael myers ilk olarak 1978 tarihli cadılar bayramı'nda görünmüştür. bu bölümde karaktere the shape de denilmektedir. michael myers 31 ekim 1957 tarihinde doğmuştur. 31 1963'de michael myers (will sandin) 6 yaşında iken 17 yaşındaki ablası judith myers'ı (sandy johnson) mutfak bıçağı ile öldürmüştür. öldürme nedeni ablası ile ablasının erkek arkadaşının cinsel ilişkide bulunmasıdır. michael cinayeti işlerken judith'in erkek arkadaşının palyaço maskesini takarak işlemiştir. michael'ın anne ve babası eve gelince michael'ı kanlı bir bıçağı tutarken görmüşlerdir. bu cinayetin üzerine smith's grove - warren county islahevi'ne süresiz kaldırılmıştır. oradaki doktoru sam loomis, michael'ın hiç kıpırdamadan durduğunu 15 yıl boş duvarlara baktığını söylemiştir. michael ile iletişim kurmaya çalışan doktoru sam loomis hiçbir sonuç alamamıştır. filmin kesik sahnelerinden bazlarında da michael, islahevindeki kapılara sister yani kız kardeş yazdığı görülür.





13.cuma

jason vorhees 13 haziran 1946'da wessex country'de doğmuştur. 1957 yazında crystal lake kampında gölde boğulmuş fakat cesedi bulunamamıştır. bir yıl sonra 13 haziranda iki kamp görevlisi sevişirken öldürülmüş, katil bulunamamış ve crystal lake kampı kapatılmıştır. 22 yıl kapalı kalmasının ardından bir grup genç 1979 yılında kampı tekrar açma girişiminde bulunurken teker teker öldürülmüştür.
ilk filmde katil jason değil oğlunun ölümünün intikamını almak isteyen annesi pamela voorhees'tir. jason annesinin kesilen kafasını gölden izlemiş, filmin sonunda görünmüş ve bir sonraki filmden itibaren öldürmeye başlamıştır.
ilk iki filmde deforme olmuş yüzünü kese kağıdı benzeri bi maskeyle saklayan jason, 3. filmden itibaren kurbanlarından birine ait olan meşhur buz hokeyi maskesini takmaya başlamıştır. yaz kampında başlayan serüveni, bilumum ev, akıl hastanesi, yolcu gemisi hatta uzay mekiğine kadar sıçramıştır.* konuşmayı sevmez, kurbanlarının peşinde koşmaz ve sevişenlere asla acımaz. 10 filmlik serüveni boyunca 146 kişiyi çeşitli kesici aletlerle öldürdükten sonra freddy ile karşılaşıp devamı gelecek maceralara girişmiştir.freddy'e karşı 1-0 öndedir
 
fotoğrafı yok

AruthaX

25 Nis 2009 02:56

Mesaj Gönder

bilmiyorum kafam iyi bende öyle açtım  
fotoğrafı yok

AruthaX

25 Nis 2009 03:26

Mesaj Gönder

kaptan kirk maskesi diyerek bi gereksiz bilgi vereyim oldu olacak  
fotoğrafı yok

AruthaX

25 Nis 2009 04:06

Mesaj Gönder

jason yani 13. cuma 11'e kadar izlemiştim Confused

michael myersi daha çok severim Cool  

N i S A N

25 Nis 2009 10:11

Mesaj Gönder

tam senlik maria Embarassed Kahkaha  

N i S A N

25 Nis 2009 10:23

Mesaj Gönder

freddy ve jason'da vardı zaten..

b*kunu çıkarma olayının b*kunun çıktığı nokta Confused  

N i S A N

25 Nis 2009 10:25

Mesaj Gönder

hatta o filmin basın toplantısını izlemiştim, freddy şebek şebek etrafa sataşıyodu şakalaşıyodu falan, jasonda karizma tavan, konuşmuyo, çok az hareket ediyo Kahkaha

tırsmıştım aslında Confused  

N i S A N

25 Nis 2009 10:28

Mesaj Gönder

sonuç olarak ikiside çocukluğumun efsane filmleri arasındadır

noktayı michael myers forever diyerek koyuyorum Razz  

N i S A N

25 Nis 2009 10:29

Mesaj Gönder

korkarım ben bu tıplerden  

izel shn

25 Nis 2009 11:06

Mesaj Gönder

aralarına karbon kagıdı koyup, tokat manyagi yaparim. kafami bozmasinlar  

Erku

25 Nis 2009 11:24

Mesaj Gönder

jason'ı tek geçerim !  

cind3r3lla man

25 Nis 2009 13:57

Mesaj Gönder

michael alayına gider

bide eksik bilgi sanırım
the texas chainsaw massacre daki leather face de aynı zamanda michael diilmiki Confused  

KeReMPaSHa

25 Nis 2009 14:17

Mesaj Gönder

gittik izledik desmond çok tırstı ahahahhah Very Happy  
fotoğrafı yok

AruthaX

26 Nis 2009 01:39

Mesaj Gönder




tabiki fıredi kırugır! öldürüken güldürür aynı zamanda. böyle bi espriler bi afacanlıklar. kahramanım benim.  

nola darling

03 May 2009 12:43

Mesaj Gönder

jason Neutral  

doomsday

03 May 2009 12:46

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2   Sonraki