battlestar galactica bitti :(

Anasayfa  \  Forumlar  \  Sinema & TV  \  battlestar galactica bitti :(
 
adriel demiş ki:
illaki dunyada baglamasina gerek yoktu kanimca,sonucta nukleer savasta mahvolmus bi dunya bulmuslardi orasi dunya olarak kalabilirdi, bu bulduklari yeni bi gezegen olabilirdi Confused


ama sanırım eski diziyle alakalı bir durum senaryo diğerinde o şekilde olabilir onu izlemedim çünkü.  

raid

24 Mar 2009 23:38

Mesaj Gönder

frankie wilde demiş ki:
sacmaymıs ya


neye göre saçma??? lost ve fringe e göre oldukça mantıklı ve güzel bir diziydi...  

raid

24 Mar 2009 23:39

Mesaj Gönder

son sıçrayıştan sonra.. bi ara yaşlıkız ortadan çatırdayacak ve final olacak heralde dedim Smile  

raid

24 Mar 2009 23:41

Mesaj Gönder

bu arada centrion lar çok karizma robotlar valla işlerini bitirdiler sonra hadi size byeee diyip gittiler Smile  

raid

24 Mar 2009 23:43

Mesaj Gönder

raid demiş ki:


4. sezonda bitiyor... ayrıca gaius çok iyi bir oyuncu ve karakter işte istenende ondan midenin bulanması ve işini iyi yapıyor ilerde seversen o adamı şaşma derim Smile


rol yapışına bir şey demiyorum zaten
o karakter tiksinç bence o yönüyle  

tukurmeyenLama

24 Mar 2009 23:53

Mesaj Gönder

tükürm£yénlama demiş ki:


rol yapışına bir şey demiyorum zaten
o karakter tiksinç bence o yönüyle


ama ileride sevebilirsinde söyleyeyim adam istediği zaman kendini sevdiriyor Smile

birde gerçekten son bölüm savaş sahnesi olarak çok harika... eğer uzay kapışmlarını seviyorsan harika görüntüler var.  

raid

24 Mar 2009 23:56

Mesaj Gönder

raid demiş ki:


ama ileride sevebilirsinde söyleyeyim adam istediği zaman kendini sevdiriyor Smile

birde gerçekten son bölüm savaş sahnesi olarak çok harika... eğer uzay kapışmlarını seviyorsan harika görüntüler var.


ben o adamı zekasından dolayı seviyorum zaten başından beri
ama o yönü ya özellikle o saylon mu insan mı testi sırasındaki yakalanışından sonra böhöy dedirtti Kahkaha ama mesela 6 numarayı diğer savaş gemisinde bulduğunda ona yaklaşımı falan filan iyidi
ama hemen donunu indirtmesinler herifin
çok seks öğesi olmasın bilim kurguda dedirttiler bazı bölümlerde  

tukurmeyenLama

25 Mar 2009 00:00

Mesaj Gönder

tükürm£yénlama demiş ki:


ben o adamı zekasından dolayı seviyorum zaten başından beri
ama o yönü ya özellikle o saylon mu insan mı testi sırasındaki yakalanışından sonra böhöy dedirtti Kahkaha ama mesela 6 numarayı diğer savaş gemisinde bulduğunda ona yaklaşımı falan filan iyidi
ama hemen donunu indirtmesinler herifin
çok seks öğesi olmasın bilim kurguda dedirttiler bazı bölümlerde


adam tarikat bile kuruyor artık kadınların bir zaafı var adama Smile bu arada amiral adama olsun exo olsun başkan roslin olsun hepsi çok iyi oynamışlar 4. sezon daha durgun ve dramatik ama son bölüm gerçekten iyidi bence...

eski senaryoya sadık kalmak istedikleri içinde bazı saçmalıklar illaki olmuştur ama bence yinede lost, fringe ve hereos gibi dizilere on basar.  

raid

25 Mar 2009 00:05

Mesaj Gönder

bu arada bir çok diziyide takip ediyorum aynı zamanda ama hiçbiri beni monitör karşısında kendi kendime sinirlendirip heyecanlandırmadı acayip bir diziydi bu ya baya üzüldüm bitmesine  

raid

25 Mar 2009 00:07

Mesaj Gönder

amiral adama cüneyt arkın'a benziyor
özellikle kavga esnasındaki saçlarının titremesiyle skjhfksjdf  

tukurmeyenLama

25 Mar 2009 00:10

Mesaj Gönder

tükürm£yénlama demiş ki:
amiral adama cüneyt arkın'a benziyor
özellikle kavga esnasındaki saçlarının titremesiyle skjhfksjdf


Smile Kahkaha

doğrudur Smile cüneyt arkın gibi valla Very Happy  

raid

25 Mar 2009 00:12

Mesaj Gönder

cylonlular şu teneke kutuyu yok etti mi Confused  

Obi-wan

25 Mar 2009 13:57

Mesaj Gönder

alice cooper demiş ki:
cylon kolonisi büyük bir karad eligin yörüngesindeydi .
bence bu sıcrayıs ile aslında o ilk buldukları nükleer bombalarla yok edilmiş gezegenin yani dünyanın ilk haline zamanda yolculuk yaparak döndüler.dolayısıyla olanlar tekrar yasanacak ve o gezegende evrimini tamamladıgında yok edilcecek ve yeniden kaçmaya baslayacaklar dunya gezegeni yeni kobolumuz oldu bu durumda.
all these happened before and will happen again mottosu böylece süregelecek.

zaten sonunda asimonun ve diger robotların gösterilmesi ve allalong the watchtower oricınılın calınması oldukça sahane bir göndermeydi . " uyan ey insangolu , bindin bir alamete gidiyorsun kıyamete " serzenisi süperdi.

sonucta ilk buldukları ölü dünyadaki ırk insan degildi cylon-insan kırması bir gezegendi orası.simdi bizimkiler öyle bir sıcradılar ki kara deligin yanında , direk o gezegenin bakir zamanlarına gittiler orda insan-cylon ittifakıyla gezegen gelişerek kırma halini alacak.sonra ver elini asimo ve elini robotlar yapay zeka derken , isyan eden robotlar , nukleer saldırıya ugrayan gezegen , kacan insanlar falan ...


ilk gezegende kalan 3 numara d'anna ya uzuldum keske o da gelseydi filoyla şu gezegene Sad ırkımız daha guzel olmazmıydı ?


teorilerin oldukça başarılı.....

3 numaraya bende üzüldüm aşkı bulamayınca kendini radyasyon içinde bir yalnızlığa terketti Sad zaten çok uzun sürede yaşayamamıştır su içilmez durumda toprak ekilmez durumda ve radyasyon da cabası en fazla 1 hafta yaşar Smile  

raid

25 Mar 2009 16:43

Mesaj Gönder

tühh ya şimdi ben hangi topiğe yazacam Hass  

bianka

31 Mar 2009 19:39

Mesaj Gönder

oneblood demiş ki:
starbuck yengenize yanlış hareketler içinde olmayın



starbucks'tan vazgeçmeyiz merak etme canım.. mucks  

bianka

31 Mar 2009 19:40

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4   Sonraki