ankaradan kolaj çalışması

Anasayfa  \  Forumlar  \  Kampüs  \  ankaradan kolaj çalışması
 
guaj boyayla karışık kolaj calismasi yapicam final ödevim icin ,ogretebilcek veya bu kisiye git diycek olan var mi ? yada şu kursda öğretirler ben parayla yaparim falan.hepsi kabulumdr  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:33

Mesaj Gönder

utaya sor kendisi hocadır kürsüsü var Neutral  
fotoğrafı yok

ACCESSDENIED

05 Nis 2012 00:39

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
ne finali bu...:/



ne finali mi
üniversite  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:40

Mesaj Gönder

oha avatar deişmiş annamadım sen olduunu burda mıydın lan sen asdfghyjıklopşi  
fotoğrafı yok

ACCESSDENIED

05 Nis 2012 00:40

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
yani şimdi bu tarz bir cevabı normalde muhatap almamam lazım ama gerçekten maalesef hocayım üniversitede ve sanat hocasıyım aynı zamanda ve idealistim bu yüzden tekrardan soruyorum ne finali bu... temel sanat mı grafik mi ne finali... kaçıncı sınıf lisans dersi mi seçmeli ders mi... ya da ne yaparsan yap bana ne yaaa....



gorsel iletisim tasarimi okuyorum.1. siniftayim ve temel tasarim dersimin finali bu.alay icin soylememistim ki o uni finalini Smile  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:46

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
konu serbest mi...



evet serbest ,max. 2 kolaj kullanabilirim ,50-70 bir kagitta olcak,kolajlar cok buyuk olmycak guaj boyadan kompozisyon agirlkli olckmis  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:49

Mesaj Gönder

universite 1. sınıftaki biri için çok fazla post sayısı değil mi o yahu.. neyse, istanbul olsaydı çok fazla yardımı dokunacak kişi önerebilirdim malesef yardım edemedim.. Sad  

80 the city

05 Nis 2012 00:49

Mesaj Gönder

80 the city demiş ki:
universite 1. sınıftaki biri için çok fazla post sayısı değil mi o yahu.. neyse, istanbul olsaydı çok fazla yardımı dokunacak kişi önerebilirdim malesef yardım edemedim.. Sad


40 yasinda olup 1. siniftada olabilirdim,okumak yasla alakali degil ki Smile ayrica postlarmda meslek sirri Smile4 yilda bukadar Smile ayrica yinede tesekkurler  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:53

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
ok anladım...

renk ya da doku seç yani bir renkten tonlamalarla git odak noktası yap patlat zıt renkle yani ya da doku seç dokuda da hayvan resimlerinden tüylerinden taş dokusundan ya da ağaç vsi seçebilirsin ben olsam monochrome çalışırım ama rengarenkte çalışabilirsin...

dergilerden ordan burdan ya renge git ya dokuya kolay ödev aslında google da kolaj ustalarının bir iki işine bak...

kompozisyon kurallarına uy ya da tamamen dışına çık istediğin notu elde edersin...



cok tesekkurler Smile arada pmlev rhatsz etsem olur mu  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:55

Mesaj Gönder

aaabenkimim demiş ki:


40 yasinda olup 1. siniftada olabilirdim,okumak yasla alakali degil ki Smile ayrica postlarmda meslek sirri Smile4 yilda bukadar Smile ayrica yinede tesekkurler



aslında ben onu yaşla alakalı olarak söylememiştim. hani 1. sınıfta ders sayısı genelde çoktur, öğrenci pek vakit ayıramaz başka şeylere.. sosyal hayata genelde 3te 4te geçilir fln..
ben o anlamda söylemiştim =)) ama post sayısında bi trick var gibi duruyo ebbet Kahkaha  

80 the city

05 Nis 2012 00:58

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
olur... görsel yollayabilirsin mail veririm... bu arada ödev satın almak ana dersler için senin lehine değil aleyhine olur... ben de satın aldım ama hiç ana dersim için değil... Wink



ya ben istiyorum ki gidiyim acalim boyalari o bana gostersin beraber yapalim  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:58

Mesaj Gönder

80 the city demiş ki:



aslında ben onu yaşla alakalı olarak söylememiştim. hani 1. sınıfta ders sayısı genelde çoktur, öğrenci pek vakit ayıramaz başka şeylere.. sosyal hayata genelde 3te 4te geçilir fln..
ben o anlamda söylemiştim =)) ama post sayısında bi trick var gibi duruyo ebbet Kahkaha



yok bu sene degil yillardir 80de durmadan yazanlardandm Smile ama birazda meslek sirri var Kahkaha  

aaabenkimim

05 Nis 2012 00:59

Mesaj Gönder

uta demiş ki:
şimdi 80630 çıkış butonuna tıkla yüce google'dan destek alarak ödevini yap... çabuk...:/


yarin baslycam Kahkaha yani umarim
sirf google amcayla ypamam ki bunu  

aaabenkimim

05 Nis 2012 01:02

Mesaj Gönder

80 the city demiş ki:
universite 1. sınıftaki biri için çok fazla post sayısı değil mi o yahu.. neyse, istanbul olsaydı çok fazla yardımı dokunacak kişi önerebilirdim malesef yardım edemedim.. Sad


oha cidden 16 milyon post?

reel hayatta hiçmi konusmuosun

16 milyon oranlarsak coookkmu konusuosun?  

Someoneelse

05 Nis 2012 07:02

Mesaj Gönder

suluboyayla basla bence,
temel sanat veriyorsa uta hoca daha iyi bilir tabi =)  

RayJay

05 Nis 2012 08:56

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2   Sonraki