istanbul aydın üniversitesi

Anasayfa  \  Forumlar  \  Kampüs  \  istanbul aydın üniversitesi
 
sadece uygun fiyat değil okulun 3 te 2 si 2 yıllık bölümlerden oluştuğu için meslek lisesi mezunları direk geçiş yapıyorlar.zaten 2003 te yüksek olarak açıldı 4 yıllık bölümler ise geçen sene açıldı gün geçtikçe gelişen bir üniversitesi benim şu anda tek şikayetçi olduğum durum okulda fazla öğrenci olması 2 yıllıklara kontenjan flan koymuyorlar heralde o kadar kalabalıkki kışın kantinde yazın dışarıda oturacak yer bulamazsınız Smile  

gigantic

22 Eyl 2009 22:14

Mesaj Gönder

radyo tv, hangi kampüste ?  

HAGI

28 Eyl 2009 09:51

Mesaj Gönder

florya  

gigantic

29 Eyl 2009 19:03

Mesaj Gönder

bumbumpuf demiş ki:
dersaneye benziyo


ben önceden 2 yıllık anadolu bil zamanı bahçelievlerdekine gittm 2006da 1i hazirlk olmak üzere 2yıl okudum 1.snfı bitirdm marmarayı kazanınca terkettim okulu Very Happy
aynen dersane havası var okulda
yönetimi saçma hazırlıkta devamsızlık yapanların ailelerine haber veriyolardı..
bide gelen tipler böyle istanbul dışından bilmemkimin çocugu paralı görmemiş tipler vardı genelde
şimdide pek bişeyin değişecegini sanmıyorum
eğitimide mantardı yani
ama şöyle bişey düşünüyorum dershaneye verecegin paraya orayada gidilebilir  

Vito Andolini

29 Eyl 2009 21:32

Mesaj Gönder

_işıl_ demiş ki:
pardonda dershane gibi olan binası hazırlık binasıdır..ki daha köklü okullar haliç olsun doğuş olsun onlarında mezarlık manzaralı sınıfları,bahceleri bile olmayan okullardır ki kadir has ın da hazırlık bınası tek bınadır dershane gibidir..florya/sefaköy kampüsü gayet büyük modern ve güzeldir..egitimi içinde akademik kadrosuna bakarsanız cogunun profesör,docent ve doktorlardan oluştugunu göreceksiniz,içerisinden 6-7 kantini bulunan,gayet güzel imkanlı bir üniversitedir..ben sahsen cok sewiyorum ve memnunum...
Bravo  

gigantic

02 Ekm 2009 20:34

Mesaj Gönder

4 yıllık bolumler basladi mi?  

cadas

05 Ekm 2009 10:52

Mesaj Gönder

4 yıllk bölümlerden derslere başlıyanlar var ama yoklamalar flan işlemiyor ek yerleştirmelerde geldikten sonra başlayacak dersler tam olarak...  

gigantic

05 Ekm 2009 22:05

Mesaj Gönder

hukuk bölümünde devam zorunluluğu var mı aydında varsa ne kadar? bilen var mı?  

clavis

24 Ekm 2009 01:23

Mesaj Gönder

bu yorumdan sonda bırakıyorum okulu içim karardı yagmur bi 4 senem daha var napıcam ben en iyisi bırakayım Smile  

gigantic

28 Ekm 2009 09:03

Mesaj Gönder

ben çok da iyi biliyorm ama biyeri tutturamaynların gittiği bi üni yani gereksiz...Very Happy  

patates

19 Kas 2009 22:58

Mesaj Gönder

_işıl_ demiş ki:
kaç senesinin mezunusun bilmiyorum ama ben gayet herseynden memnunum Smile halen devam ediyorum..
2.öğretimi olan bır okulda derslerın 8de baslamasıda gayet normal aslında Smile


ney neeyyyy ?normalmi ? sen hrlde sbh namazını kılıp çıkıyosndur okuldan ?2.eğitim dersi dediğin 5te fln başlar en geç 10da biter...  

patates

19 Kas 2009 23:00

Mesaj Gönder

caglaravci demiş ki:
ben çok da iyi biliyorm ama biyeri tutturamaynların gittiği bi üni yani gereksiz...Very Happy
şu anda öyle ama bi kaç sene sonra bu üniye giriş o kadarda kolay olmayacak gittikçe gelişen bi üniversite ...  

gigantic

24 Kas 2009 10:13

Mesaj Gönder

maria demiş ki:
ne dandik bi okuldur o ya



Bravo Bravo  
fotoğrafı yok

DoReMifaSolLasiDo

12 Ara 2009 22:51

Mesaj Gönder

ilk okul yönetiminin bir iyiliğini gördük finaller öncesi 1 hafta tatil  

gigantic

09 Oca 2010 14:07

Mesaj Gönder

yamurum buragın okulun kralı yani hele hele bölümümüz çok fenadır yani:)Smile  

Calliante

24 Oca 2010 19:55

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4   Sonraki