ERASMUS?

Anasayfa  \  Forumlar  \  Kampüs  \  ERASMUS?
 
2 ay depresyonundan da ciktim sukur
5-6 gundur kotuydum baya, havalar cok sacmaydi, tatildi ve tatil plani iptal olmustu falan bi dellendim : )
ozledim baya turkiye'yi ya, arkadaslarimi ailemi falan. burasi ilk 1-1.5 ay inanilmaz eglenceli ama sonra monotonlasiyor birden. haftanin belli gunu belli partiler, her gun nereye gidecegin belli, calacak muzikler belli, gorecegin insanlar belli, zaten isvec kizlari hevesi de 2 ay icinde bitmis oluyor, ilk geldigimdeki havamda degilim kasarlandim biraz yani : )  

ilke

26 Mar 2007 21:53

Mesaj Gönder

son senemde turkiyede yapicam  

FREEMIND

27 Mar 2007 03:18

Mesaj Gönder

yahu bugün gittim bir uğrayayım dedim exchange ofisine dün eramus programında boş yerler var diye mail gelmişti, karga tulumba yollayacaklarmış gibi görünüyor, bizim bölümde benden başka başvuran olmamış : )
şimdi de bir heyecan sardı ki, yarın gidicem hocalarla falan konuşucam bir hocamız yunan, ona danışıcam,yunanistan da tarih okumak çok çekici geliyor doğrusu...  

En son *tipitaka* tarafından 10 Nis 2007 18:17 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

*tipitaka*

29 Mar 2007 17:37

Mesaj Gönder

bizim de hocalar gazetecilik bölümüne uygun bi üni arıyolar..

bilen var mı acaba? Rolling Eyes  

irreplaceable

01 Nis 2007 00:24

Mesaj Gönder

orgasmus iyidir büyük hayat tecrübesidir  
fotoğrafı yok

gklp©

03 Nis 2007 18:36

Mesaj Gönder

portekize giden varmi yada giden arkadasi olan?

itu beni gondermeyi tercih etti porto ya ama kararsizim
portekizce ve ben:s  

cremeuse

08 Nis 2007 10:21

Mesaj Gönder

peki universitem dandik sanirim bu konuda napabilirim
ay cok kararsizim  

cremeuse

08 Nis 2007 17:06

Mesaj Gönder

walla guz cikti bana
dandik oldugunu da surdan biliorum
webranking bidibidilarina baktim 20. sirada fln kendi ulkesinde:s  

cremeuse

08 Nis 2007 17:17

Mesaj Gönder

*tipitaka* demiş ki:
yahu bugün gittim bir uğrayayım dedim exchange ofisine dün eramus programında boş yerler var diye mail gelmişti, karga tulumba yollayacaklarmış gibi görünüyor, bizim bölümde benden başka başvuran olmamış : )
şimdi de bir heyecan sardı ki, yarın gidicem hocalarla falan konuşucam bir hocamız yunanlı, ona danışıcam,yunanistan da tarih okumak çok çekici geliyor doğrusu...


bende başwurcam
kadın dediki okul açılınca bi uğra ispanyanın özel şartları war Confused
hep cok talep olurmus bu dönem olmamıs glb Very Happy  

eda.

08 Nis 2007 21:47

Mesaj Gönder

tek hoca sağolsun genel ortalamayı batırdı.. gidemiyoruz seneyede .. Sad  

cekin

09 Nis 2007 00:33

Mesaj Gönder

mademoiselle chocho demiş ki:


o webranking in sitesi var mi bu arada? lazim bana..


ya walla hatirlamiorum hangi site oldugunu
googledan fln aratmistim bisiler
bugun de baska bi tanesine tr icin olanina baktim sabanci universitesi 22. siradaydi
deisik yani onlara pek guvenmemek lazim aslinda  

cremeuse

09 Nis 2007 20:10

Mesaj Gönder

application essay i olan ? Neutral  

*tipitaka*

10 Nis 2007 18:18

Mesaj Gönder

war mı önümüzdeki dönem mannheim ya da ludwigshafen e giden????  

PCkopat

11 Nis 2007 11:18

Mesaj Gönder

2.5 ayini doldurmus ve 4-5 gundur allak bullak olmus bi insandan tavsiye: iliski yasamayin.
gecelik, bikac gecelik olsun hep boyle acik iliski gibi olsun, hem kendinizi de kisitlamayin : )

yahu oyle bi noktaya geldi ki, ders yok bisey yok zaten, evli hayatina dondu allah kahretmesin. 5-6 gun once de ayrildik, simdi diyorum ulan ben yemek isini napiyomusum? tek basimayken cok egleniyodum nasi egleniyomusum? yahu bu arkadaslarim nereye kaybolmus benim?
bildigin evli hayati yasadim yahu, imdat!  

ilke

11 Nis 2007 17:00

Mesaj Gönder

marmara sonucları acıklamıs..kimler nerelere gidiyor ?  
fotoğrafı yok

gklp©

11 Nis 2007 23:56

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30   Sonraki