kocaeli üniversitesi

Anasayfa  \  Forumlar  \  Kampüs  \  kocaeli üniversitesi
 
Rolling Eyes  

Sultan Murad

30 Tem 2007 10:21

Mesaj Gönder

noolmuş Smile  

Barbarian #40

30 Tem 2007 10:24

Mesaj Gönder

güz yarıyılı derslerinin başlangıcı 24 eylül 2007
bahar yarıyılı yarıyıl sonu sınavları 26 mayıs - 06 haziran 2008

en sonunda doğru düzgün bi akademik takvim yapabilmişler  

Sultan Murad

30 Tem 2007 10:28

Mesaj Gönder

peki..  

Barbarian #40

30 Tem 2007 10:32

Mesaj Gönder

bizim topic yine mi kapanmış yaa Kahkaha  

irreplaceable

30 Tem 2007 10:48

Mesaj Gönder

bi türlü trenle gidip gelemedim ya..
artık son sene gidip gelirim inşallah  

irreplaceable

30 Tem 2007 10:49

Mesaj Gönder

şu iletişimin hereke'deki son 1 yılına yetişebilseydim yaa
herkes nasıl ballandıra ballandıra anlatıyo puf Sad  

irreplaceable

30 Tem 2007 10:50

Mesaj Gönder

bu okul hala duruyor mu ya.
omrumden 6 sene yedı.
önce köseköy sonra veziroğlu düzgün taş bina görmedim şu okulda pat okul bitti dedilerki umuttepeye tasınıyoruz.
yav kardeşim benım gunahım neydı ?  
fotoğrafı yok

suat34

30 Tem 2007 11:33

Mesaj Gönder

nefret mezun etmediler beni bu sene.  

malice in wonderland

30 Tem 2007 13:17

Mesaj Gönder

istanbulda yaşıosanız kou mezunu olmak damga gibi peşinizi bırakmıyor mezun olduk kurtulduk diye bişey yok.. istanbulda iş bulmaya engel çünkü ytü itü vs. heran karşınıza çıkıyor ve öncelik onların ..

lanet olsun keşke bı sene daha hazırlansaydım öss ye dedirten okul  

PERFECTSMILE

02 Ağu 2007 21:51

Mesaj Gönder

perfectsmile demiş ki:
istanbulda yaşıosanız kou mezunu olmak damga gibi peşinizi bırakmıyor mezun olduk kurtulduk diye bişey yok.. istanbulda iş bulmaya engel çünkü ytü itü vs. heran karşınıza çıkıyor ve öncelik onların ..

lanet olsun keşke bı sene daha hazırlansaydım öss ye dedirten okul


bölümden bölüme değişir bu söylediğin ama adamına göre de değişir biliyosun..
bence koulü, itülü, ytülü olmanın iş bulmada pek bi etkisi yok.  

irreplaceable

03 Ağu 2007 09:53

Mesaj Gönder

irreplaceable demiş ki:


bölümden bölüme değişir bu söylediğin ama adamına göre de değişir biliyosun..
bence koulü, itülü, ytülü olmanın iş bulmada pek bi etkisi yok.
sen iş aramaya başlayınca görüşürüz cnm .  

PERFECTSMILE

03 Ağu 2007 19:38

Mesaj Gönder

bir bildiğim varki yazdım okdr varsayımlar üzerinden atıp tutmuyorum emin ol . . tanıdığın varsa bilemem tabii o zmn koulu olmanın etkisi yok haklısın  

PERFECTSMILE

03 Ağu 2007 19:38

Mesaj Gönder

çalışıyorum zaten bi yandan..
çevre yapmak lazım mezun olmadan : )  

irreplaceable

05 Ağu 2007 22:19

Mesaj Gönder

saol cnm tavsiyeni dikkate alırım  

PERFECTSMILE

09 Ağu 2007 10:25

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24   Sonraki