nasıl bir ilişki yaşamak istersin???

Anasayfa  \  Forumlar  \  İlişkiler  \  nasıl bir ilişki yaşamak istersin???
 
maraz tribu demiş ki:
kaprissiz !! konuşarak. anlaşarak. tripsiz. tavırsız.
aynı sen Kahkaha  

Darth Denuz

29 Haz 2015 12:49

Mesaj Gönder

e tabi ki ben
bi küselim dedik, 2 cümlede barıştım. daha ne olsun Very Happy
tatillere gidiosun, bişi demiyorum zaten merak da etmiyorum gece 12de uyuyosun nasılsa gfadshjk  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 12:53

Mesaj Gönder

bütün karizamamı mahvettin 12 de uyuyo niye diyorsun lol  

Darth Denuz

29 Haz 2015 12:56

Mesaj Gönder

alan almış satan satmış boşver ya ne karizması fdghjak  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 12:59

Mesaj Gönder

demin terk edildim
şimdide alan almış diyorsun ama şöyle bi durumda var karizmam biri beni alsın diye mahvettin demedim lol  

Darth Denuz

29 Haz 2015 13:03

Mesaj Gönder

ben ne zaman terk ettim ya
ben bronzlaşınca sen terkediyosun beni Shocked
olsun ben tüm yolları kapayayım da
sen beni eve kaparsan ben de seni kaparım Kahkaha  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 13:15

Mesaj Gönder

vay terbiyesiz ahlaksız ırz düşmanı
seni evde ben bi taşlıyayım lol  

Darth Denuz

29 Haz 2015 13:22

Mesaj Gönder

Shocked
ben amerikaya kuzenimin yanına gdyrm 2 ay yokum , söylemeyi unutmuşum Hick
ben seni kesmiyorum sen bu sefer taşlamaya karar verdin Sad  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 13:23

Mesaj Gönder

amerikalı kuzenin mi var
hangi şehirde
bende gelim mi lol  

Darth Denuz

29 Haz 2015 13:25

Mesaj Gönder

aksiyon olsun diye amerikada mı talayacaksın beni gadhsjkl Kahkaha  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 13:38

Mesaj Gönder

yok bea kızım bea
gezeriz diye söyledim lol  

Darth Denuz

29 Haz 2015 13:46

Mesaj Gönder

heryere gittik de amerika kaldı Kahkaha
dur bakalım step by step gadshjk
amerika ya la hayaller lol  

MaRaZ Tribu

29 Haz 2015 13:47

Mesaj Gönder

Kahkaha Kahkaha  

Darth Denuz

29 Haz 2015 13:54

Mesaj Gönder

haha Smile
rıhto yaa  

GNX

29 Haz 2015 14:08

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Sonraki