neden bazı insanların kredisi bitmiyor??

Anasayfa  \  Forumlar  \  İlişkiler  \  neden bazı insanların kredisi bitmiyor??
 
bitiyor artık,kredi fln yok  
fotoğrafı yok

İsimmsizz

13 Ekm 2009 12:56

Mesaj Gönder

ciyak Confused  

kamikakushi

13 Ekm 2009 13:15

Mesaj Gönder

annemin kredisi bitmez bende...

 

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 13:51

Mesaj Gönder

onlar meclisten dışarı bi kere
ona bakarsan bi de sashanınki bitmio patisinden geleni ardına koymasa da ruh hastası Rolling Eyes
 

kamikakushi

13 Ekm 2009 14:08

Mesaj Gönder

biter biter  

siddharta

13 Ekm 2009 14:11

Mesaj Gönder

adamıda severken kredisi bitmez...kredileri açık tuttugunuzu bile anlamazsınız o sarhoşlukla...

şimdi boşaması kolay herkes saydırıyo...:/
 

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 14:41

Mesaj Gönder

herşey bi yerde sona eriyor, ki çok yakn zamanda unuturlar gidenler..

içindeki sevgi bitmişse kredi bitmiştir.  

bluess

13 Ekm 2009 14:44

Mesaj Gönder

para çoktur ?  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 22:58

Mesaj Gönder

parayı kurtarmak için daha çok kredi verirsin elden bişe gelmez... Confused  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:01

Mesaj Gönder

ne o Confused  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:02

Mesaj Gönder

hiç bişi anlamadım sanırsam :/  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:06

Mesaj Gönder

naptın şişe kapagı falan mı açtın Confused  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:09

Mesaj Gönder

yok artık...abarttık da kekini kabarttık Confused  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:10

Mesaj Gönder

he dilim dönmedi onu deniyodum Confused  

FlyinG...[Eldar]

13 Ekm 2009 23:13

Mesaj Gönder

teminat gösteriyorlar , ipotek falan doğal olarak bitmiyor  

antonios

14 Ekm 2009 17:35

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35   Sonraki