yurtdisindan turkiyeye bicak sokmus olan var mi?

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  yurtdisindan turkiyeye bicak sokmus olan var mi?
 
internette yaptigim aramalarda herkesin baska bir sey soyledigini gordum.
o yuzden ilk agizdan bilgi alabilmek icin
2017 yili icinde amerika ve/veya ingiltere'den yolcu bagajinda 37-40 cm araliginda bicak getirmeye yeltenmis birini ariyorum.
yardimci olabilecek birileri varsa minnettar kalirim.  

music

24 Eyl 2017 21:42

Mesaj Gönder

yine mi sen ya Confused  

Obi-wan

25 Eyl 2017 07:45

Mesaj Gönder

bildirim yaparsın faturasıyla
havaalanında polise teslim edersin
indiğin yerde kimliğinle polisten alırsın

silah muamelesi çektim  

Kahin

25 Eyl 2017 09:17

Mesaj Gönder

kılıfı hazırsa sorun çıkmaz Confused  

YedekteBekleyenMelek

25 Eyl 2017 11:36

Mesaj Gönder

kesıcı delıcı her malzemeyı yolcu bagajına kılıfı ıle koydugunuz taktırde ve mesleki bir malzeme olarak gösterirseniz hiiiiç bişey olmaz  

Sir Sensei

25 Eyl 2017 13:28

Mesaj Gönder

zor; en son 3.7-4 cm uzunlugundaki cakiya cantada killaniyorlardi. 37-40 cm zorlar sanki  

nekropsius

25 Eyl 2017 15:24

Mesaj Gönder

ya bu da olmasa forum sayfası açacak insan yok yemin ederim  

Irriducibili

25 Eyl 2017 17:22

Mesaj Gönder

ters bir şeyler yazsak keser lan bu Confused  

Fighter

25 Eyl 2017 19:02

Mesaj Gönder

asf Confused  

olimbera

25 Eyl 2017 23:23

Mesaj Gönder

obi-wan demiş ki:
yine mi sen ya Confused



ahs abi turkiye'de bir halt bulunmuyor napayim Confused  

En son music tarafından 26 Eyl 2017 00:37 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

music

26 Eyl 2017 00:22

Mesaj Gönder

yedektebekleyenmelek demiş ki:
kılıfı hazırsa sorun çıkmaz Confused


kahin demiş ki:
bildirim yaparsın faturasıyla
havaalanında polise teslim edersin
indiğin yerde kimliğinle polisten alırsın

silah muamelesi çektim


sir sensei demiş ki:
kesıcı delıcı her malzemeyı yolcu bagajına kılıfı ıle koydugunuz taktırde ve mesleki bir malzeme olarak gösterirseniz hiiiiç bişey olmaz



soyleki;
yurtdisina cikis giris yapacak insan ben degilim dolayisiyla asci belgemin ibrazi bir ise yaramiyor.
bir arkadasim getirecek bicagi.

mantiken "ozel ilgim var evimin mutfaginda kullanicam kardesim" diyip yolcu bagajinda getirebilinmesi lazim
fakat isler oyle yurumuyor diyen bir dolu insan oldu. o yuzden iskillendim.

mesela biri demiski eger havaalaninda polise gidip durumu anlatirsaniz aninda yasak diyip alirlar bence hic soylemeyin bile demis.

ben once thy'yi aradim. dedimki boyle boyle bir durum var sikinti olur mu?
kesici delici alet yasak dedi direkt telefona bakan kadin.

tsa.gov diye bir site var
amerika'ya sokulabilen urunlerle ilgili yasal bilgi var sitede.
birakin bicagi, bagaj gorevlisinin elini kesmeyecegi sekilde paketlendigi takdirde kilic bile getirebilirsin diyor sitede.
ama bu sitenin amerika'dan cikisiyla ilgili versiyonu yok mesela.

bana bi' yol yordam lutfen :\  

music

26 Eyl 2017 00:32

Mesaj Gönder

nekropsius demiş ki:
zor; en son 3.7-4 cm uzunlugundaki cakiya cantada killaniyorlardi. 37-40 cm zorlar sanki


ne yani icinde tirnak makasi, sise acacagi filan olan swissler de mi yassah? :s  

music

26 Eyl 2017 00:36

Mesaj Gönder

kargoyla iste o zaman
fazladan kargo ücreti verirsin ama garanti olur  

Kahin

26 Eyl 2017 06:44

Mesaj Gönder

fighter demiş ki:
ters bir şeyler yazsak keser lan bu Confused
Kahkaha  

YedekteBekleyenMelek

26 Eyl 2017 06:56

Mesaj Gönder

kahin demiş ki:
kargoyla iste o zaman
fazladan kargo ücreti verirsin ama garanti olur


turkiye'ye shippingleri yok :\

son secenek arkadaslarimin adreslerine yollaticam daha sonra onlar bana hediye adi altinda kargolicak

ama benim ogrenmek istedigim sey bu bagajda getirebilme olayi idi iste
kimse kesin bir sey soyleyemiyor bu konuda
cok garip Confused  

music

26 Eyl 2017 13:18

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4   Sonraki