çalış(k)an insanlar.

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  çalış(k)an insanlar.
 
çalışıyorlar abi Smile  

Sir Sensei

08 Şub 2017 12:48

Mesaj Gönder

yalan yok öyle bişey
ne zaman çalıştılar şimdi çalışacaklar Very Happy  

Kahin

08 Şub 2017 12:48

Mesaj Gönder

deme ki işler açılmış Very Happy  

Sir Sensei

08 Şub 2017 12:50

Mesaj Gönder

dane dane benleri var yüzünde yüzünde yüzünde

can alıcı bakışları gözünde gözünde  

sundance kid

08 Şub 2017 13:11

Mesaj Gönder

iş var ama para yok Confused çoğu firma dönemiyor.. yani en azından bizim çevredekiler  

sundance kid

08 Şub 2017 13:14

Mesaj Gönder

vadeler olmuş 180 gün
çeklerin hepsi tuvalet kağıdı oldu
hamdolsun  

Kahin

08 Şub 2017 13:17

Mesaj Gönder

teğet deldi geçti ama padişahım çok yaşa  

YedekteBekleyenMelek

08 Şub 2017 20:43

Mesaj Gönder

şirkette gündemin birinci maddesi yarın iç savaş çıkar mı? ithalat ihracat nasıl etkilenir?

ikinci maddesi 10 yıllık yatırım kararı alalım mı? Very Happy

planlama hatası Very HappyVery Happy  

Kahin

09 Şub 2017 10:51

Mesaj Gönder

izmir altılısına çalışıyım  

Fighter

09 Şub 2017 11:47

Mesaj Gönder

arada tüyo alak figt Confused  

YedekteBekleyenMelek

09 Şub 2017 20:59

Mesaj Gönder

olm sabah müdür tüm şirketi kalayladı hep bundan darlandım gün geçmio amk  

MidnighT SuN

10 Şub 2017 12:36

Mesaj Gönder

bide öyle böyle değil lan sağlı sollu herkesi şamarladı
hani azımıza salıncak kurup sallana sallana rahat rahat sıçtı
öyle  

MidnighT SuN

10 Şub 2017 12:37

Mesaj Gönder

boşa dememişler abisini dövmeyen dizini döver diye

kahin demiş ki:
yalan yok öyle bişey
ne zaman çalıştılar şimdi çalışacaklar Very Happy
 

MidnighT SuN

10 Şub 2017 12:40

Mesaj Gönder

olm lan eskiden çok eğleniyorduk burada
pıfs.  

MidnighT SuN

10 Şub 2017 12:42

Mesaj Gönder

elim işte gözüm oynaşta  

xffogogg

13 Şub 2017 14:15

Mesaj Gönder