yılmaz özdil - padişah’ın selamı var

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  yılmaz özdil - padişah’ın selamı var
 
osmanlıcılık yapan adamların aynı zamanda türk milliyetçilği yapması okadar ironik ki,hayır biraz açıp okusalar görecekler osmanlı hanedanında "türk" ibaresi aşağılanan, hor görülen,basit anlamına gelen topluluk olarak lanse edildiğini,
ah ne olur okuyun,okuyalım...  

albert camus

17 Kas 2011 10:16

Mesaj Gönder

ebam demiş ki:
korkuyorum bu adam için ...
ugur mumcu gibi olmasın sonu ...

yok ona bişey olmaz.olsa nihat genç e olurdu.hükümete ondan çok söven yok.  

enver yuntur

17 Kas 2011 10:34

Mesaj Gönder

açmış yine gugılı
kopyalamış işte...
 

FlyinG...[Eldar]

17 Kas 2011 10:36

Mesaj Gönder

Bravo  

fakir kokana

17 Kas 2011 10:47

Mesaj Gönder

albert camus demiş ki:
osmanlıcılık yapan adamların aynı zamanda türk milliyetçilği yapması okadar ironik ki,hayır biraz açıp okusalar görecekler osmanlı hanedanında "türk" ibaresi aşağılanan, hor görülen,basit anlamına gelen topluluk olarak lanse edildiğini,
ah ne olur okuyun,okuyalım...


tamamen katılıyorum
yalnız bundan dolayı
milliyetçilerin osmanlıyı bu kdr poh pohlaması ne kadar saçma ise
bazılarının da bu durumdan osmalnlıyı suçlaması en az onun kadar saçma  

MoHaN

17 Kas 2011 10:49

Mesaj Gönder

doctore demiş ki:
Alıntı:
“ailem için çok kötü oldu ama, türkiye kazandı. türk olarak doğdum, türk olarak öleceğim. mustafa kemal, türk halkı için muhteşem bir liderdi. atatürk olmasaydı, istanbul olmazdı.”


osmanlıyı türkten saymayanlara kapak niteliğinde olmuş


balkan demiş ki:
osmanlı kendini inkar etmiş ben inkar etsem ne olur.
 

balkan

17 Kas 2011 10:58

Mesaj Gönder

akpden önce ve akpden sonra diye değişiyor ülkenin tarihi...

eskiden de osmanlıyı seven sevmeyen vardı elbet ama
genel olarak "bizim tarihimizdir sonuçta" gibi bi bakış vardı...
hataları oldu bi ton ama bu dünyaya da hükmetti onca yıl

denirdi.

akp saolsun milleti gemişiminden inancından her bi halttan soguttu düşman etti.

memleketin %50sinin akpyi niye uzlaşmacı barışçı görüyor olmasına bi türlü aklım ermiyor.
 

FlyinG...[Eldar]

17 Kas 2011 11:01

Mesaj Gönder

kiddow demiş ki:
şimdi bu da değişikmiş, eğer osman gazi osmanlının kurucusu ise ve süleyman şahın torunu ise ve süleyman şah da kayı boyunun reisi ise, osmanlı ecdadını mı hor görmüş yani
bu durumda şu anki gençlikte bunu yapsa çok şaşılmaz gibi


dünyadaki ve türkiye'deki tarihçilerin hem fikir olduğu konudur bu,
ama bız toplumca "gelenek"lerımızın yıkılmasına alışmamışız,atalarımzıdna gelen yanlan-yanlış bilgilerle ılerlemeye ve ahkam kesmeye bayılıyoruz,
din ve tarıh konusunda maalesef böyleyız,okumuyoruz,
çok istersen eğer
philip mansel'in "konstantiniyye: dünyanın arzuladığı şehir " adlı kitap bunlardan biri,
bir çok "doğru" bildiğimiz "gelenek" bilgilerimiz orda çürütülüyor,tabi bu kitap sadece bunlaran biri dediğim gibi ve hiçbir tarihçi burdaki yazılanlara asla " biizim ecdadımız boyle yapmadı " ya da "bu bilgi yanlış " dememiştir,
bilmediğmiz çok şey var,hepimizin,
gelenekler acilen çürütülmeli  

En son albert camus tarafından 17 Kas 2011 11:07 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

albert camus

17 Kas 2011 11:06

Mesaj Gönder

sogumayin arkadasim sahip cikin. ne yani akp sogutmusmus, koy gotlerine sen soguma . velasil neyin ne oldugunu anlayabilecek zekada insanlariz. gecmisinden inancindan 3-5 kendini bilmez yuzunden soguyorsa eger bu millet yazik yani.  

eglaanca EldaR

17 Kas 2011 11:06

Mesaj Gönder

öyle sogumayın kardeşim
demekle de olmuyor...

daha çok önem verdigin çok daha üstün gördügün degerleri ayaklar altına alan adamların deger verdigi şeylere karşı normal olarak tepki veriyor insanlar...

haklı olarak.
 

FlyinG...[Eldar]

17 Kas 2011 11:08

Mesaj Gönder

birde böyle insanları mal yerine aptal yerine koymuyorlar mı en çok bu taraflarına hastayım; eh ecdadımız,ehh islamiyet sancağı o yüzden anıyoruz palavraları falan geldikleri günden beri cumhuriyet değerleri ile savaşıp yatmışlar bir ortadoğu rüyasına inandırmışlar kendilerini model ülke palavrasına burdan suriye'ye nota veriyorlar dönüyorlar yarın nato'ya veriyorlar.

arkadaş satanı ve kaçanı anıyorsun yuh be.  

balkan

17 Kas 2011 11:15

Mesaj Gönder

doğru söze ne hacet  

Piizci

17 Kas 2011 11:23

Mesaj Gönder

bazılarının yapıda cidden sorun olduğunu yine gördük.. yazı kime kapak olmuş görememekteler  

yasama dair

17 Kas 2011 11:26

Mesaj Gönder

jam demiş ki:
bunların hepsi kemalistlerin, ergenekoncuların karalama kampanyası.


kemalist diye bir şey yoktur atatürkçülük vardır bu 1

2- ergenekon akp hükümetinin cumhuriyetcileri ve aydınları yok etme operasyonudur öğrende gel Wink  

exinminifactinalions

17 Kas 2011 11:29

Mesaj Gönder




Sayfa:   Önceki  1 2 3 4   Sonraki