en çok para kazandıran meslekler??

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  en çok para kazandıran meslekler??
 
hangi işe girmek, işi kurmak lazım yaa..?? Rolling Eyes  

S u d e

12 Haz 2011 17:15

Mesaj Gönder

nohut tavuk pilav,hizli kolay para !  

Forby

12 Haz 2011 17:16

Mesaj Gönder

ben demistim zeki diye Confused  

siyabend

12 Haz 2011 17:16

Mesaj Gönder

bende cvbı vermiştm dier topikte.. =p  

S u d e

12 Haz 2011 17:17

Mesaj Gönder

gıdaa Neutral  

dn

12 Haz 2011 17:17

Mesaj Gönder

geleceği parlak olan meslekler neler öğrencilerimi de yönlendirmek lazım tabi..  

S u d e

12 Haz 2011 17:18

Mesaj Gönder

rcg brdn demiş ki:
.r.sp.l.k


daha mantıklı lütfen  

S u d e

12 Haz 2011 17:19

Mesaj Gönder

mevzu öğrencilerse uçaklarla alakali şeylere yönlensinler !  

Forby

12 Haz 2011 17:20

Mesaj Gönder

bi seda sayan bi jux bi de sude Confused  

siyabend

12 Haz 2011 17:21

Mesaj Gönder

aynen bu tercümanlarda iyi kazaniyo,fbli samet ak du paranin guiza kadar aliyodur !  

Forby

12 Haz 2011 17:21

Mesaj Gönder

har demiş ki:
simültane tercümanlar mis gibi para kazanıyo valla
günd 350-400 euro falan Confused


üni.de hangi bölüme gitmek gerek o dediğinden olmak için..?  

S u d e

12 Haz 2011 17:22

Mesaj Gönder

forby demiş ki:
mevzu öğrencilerse uçaklarla alakali şeylere yönlensinler !


hmmm sivil havacılık gibi bişe mi uçak mühendisliği gibi mi?  

S u d e

12 Haz 2011 17:23

Mesaj Gönder

s u d e demiş ki:


hmmm sivil havacılık gibi bişe mi uçak mühendisliği gibi mi?
müdendislik çok iyi kazaniyolar diye biliyorum !  

Forby

12 Haz 2011 17:24

Mesaj Gönder

bir geceleiğine 300 euro dedi ya
içki miçki hepsi benden
kim kazanıyor lan gecede 300 dedim Confused  

Hallertau

12 Haz 2011 17:26

Mesaj Gönder

kuzeni m jeofizik mühendisliği okurken daşşak geçmiştik inşaat müh. kazanamadı gitti sikimsonik bişi okuyo diye ki ne okuduğu bölümü hakkında zerre fikrimiz yoktu sadece cahil genellemesi yapmıştık...
şimdi petrol arama tesislerinde çalışıyor paşama aylık net 12.000 $ maaş işi mi , şantiyedeki klimalı şahsi konteynırında veri analizi yapmak...

vay arkadaş biz de esnaf esnaf al sat kar işletme gideri ciro kastıralım amk...

anektod tadında...

bu kadar Confused  

Can SAHAN

12 Haz 2011 17:27

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29   Sonraki