yüzbaşıdan kan donduran atışlar....

Anasayfa  \  Forumlar  \  Off Topic  \  yüzbaşıdan kan donduran atışlar....
 
şırnak'ta bir yüzbaşı , emri altında bulunan askerlere hedef tahtası tutturarak, arkasını dönüp bacak arasından atış talimi yaptı. 'komutanım yapmayın' seslerine rağmen devam eden yüzbaşının bazı atışları hedefleri bulurken, bazı atışları boşa gitti. iyi haberse kurşunların askerleri yaralamaması oldu.

kaynak : http://www.internethaber.com/yuzbasidan-kan-donduran-atislar-328623h.htm#ixzz1ef45nlw0  

DarkSideStory

17 Şub 2011 20:25

Mesaj Gönder

adam demiş cekilmek isteyen cekilsin die Smile demekki biliolar atıcılıgını  

e-maniac

17 Şub 2011 20:29

Mesaj Gönder

güven atışı neden böyle bişi yapılıyor çok iyi olsalar bile
başkalarının hayatını durduk yere riske atmak nasıl bir olay
neyse hakkında soruşturulma açılmış  

gece gibi

17 Şub 2011 20:29

Mesaj Gönder

yerle yek sun demiş ki:
kanım dondu haberlerde izlerken.
 

derina

17 Şub 2011 20:30

Mesaj Gönder

olur oyle Confused  

De Gea

17 Şub 2011 20:31

Mesaj Gönder

hedefi tutanların ayrı bir eğitim almasına mı gerek var.. atış yapan yüzbaşı eğitimliyse ok.
hem 19 yaşındaki adamlara silahlandır..düğün derneklerde çıkarıp çatır çatır ateş etsinler... ama asli mesleği bu olan..hergün belinde silah taşıyan ve bu konuda eğitim alan birinin böyle bir atış yeneteğini dehşet verici die haber yap  

kucukceo

17 Şub 2011 20:35

Mesaj Gönder

askerlik çok zordur, hele şu rütbe olayları filan derler hep, rütbe yükseldikçe, yüksekse kafayı yeme durumu da öyle oluyomuşmuş ya, bu ciddi ciddi kafayı yemiş olana örnek herhalde Confused  

derina

17 Şub 2011 20:35

Mesaj Gönder

kreed demiş ki:
isteyen cekilebilir demek cekilen biter demek..


kimsenin kılı kıpırda(ya)mıyor zaten Confused  

derina

17 Şub 2011 20:36

Mesaj Gönder

karışmayın askere
askerde herşey mübah  

MunCh

17 Şub 2011 20:37

Mesaj Gönder

kreed demiş ki:
canikom sen askerlik yapmadin mi ? ya da cok mu torpilliydin ofiste oturdun kurallari ogrenemedin..
yazili olmayanlari mesela.
yaptıım ama general gelse beni orda durduramazdı  

e-maniac

17 Şub 2011 20:37

Mesaj Gönder

kreed demiş ki:
yillardir bu sitedeyim..gordugum en cahil ve komik 3 post icine girer bu.


ii de özel hareket timleri zaten yapiyor bu tarz atışlar gösteriler.. bu askeriyede olan bir şey.sivilden bakinca mi dehşet verici görünüyor anlamadim.  

kucukceo

17 Şub 2011 20:37

Mesaj Gönder

arkadas sorumsuz bir davranis ney. komutan ozelliklerinden yoksun bir kendini bilmez iste. tum orduya mal edilmemeli. ayrica o yuzbasi net bitmistir artik  

eglaanca EldaR

17 Şub 2011 20:37

Mesaj Gönder

statik demiş ki:
ona güven atışı denirrrrrrrrrrrrrr

sadece özel harekatt timinde eğitim alanlar o şekılde atış yapabılır.

yüz başı da cezalandırılmaz sadece uyarı alır.
o show amaclı özel tatbıkatların sonunda yapılan bır gösterıdır. Wink


çok normal yani Confused Confused  

derina

17 Şub 2011 20:39

Mesaj Gönder

kreed demiş ki:
baban cumhurbaskani anladigim kadariyla..
saygilar.
hiç alakası yok ben boyleydim askerde cok ceza yedim ama kafama goreydim ben 10 sene once askerlik yapmadım 10 sene oncesine kadar yiyosa yapma simdi ole bişi yok neyse yaaa  

e-maniac

17 Şub 2011 20:39

Mesaj Gönder

statik demiş ki:
ona güven atışı denirrrrrrrrrrrrrr

sadece özel harekatt timinde eğitim alanlar o şekılde atış yapabılır.

yüz başı da cezalandırılmaz sadece uyarı alır.
o show amaclı özel tatbıkatların sonunda yapılan bır gösterıdır. Wink


kendi oğluyla yapsa hiç itirazım olmaz b  

DarkSideStory

17 Şub 2011 20:40

Mesaj Gönder




Sayfa:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   Sonraki